غلطک الماس – لیست قیمت غلطک رنگ الماس ایرانی

غلطک الماس لیست قیمت غلطک رنگ الماس ایرانی

غلطک الماس لیست قیمت غلطک رنگ الماس ایرانی


4.4
(20)

شما میتوانید با مراجعه به این صفحه اطلاع از آخرین لیست قیمت غلطک الماس و  آخرین تغییرات اعمال شده در لیست را مشاهده یا دانلود کنید. این صفحه فقط برای درج لیست قیمت های غلطک رنگ الماس طراحی شده است و شما میتوانید در صورت تمایل به خرید غلطک الماس ثبت سفارش خود را نهایی کنید. همچنین در ادامه لیست قیمت توضیحاتی در مورد کارخانه و محصولات تولیدی این شرکت جهت آشنایی شما قرار داده شده است.

 

لیست قیمت غلطک الماس

لیست قیمت زیر از محصولات غلطک رنگ الماس مورخ 1403/01/28 تغییر قیمت داشته است و لیست زیر قیمت بروز شده ی غلطک های الماس میباشد. تمامی لیست قیمت های ماقبل این تاریخ فاقد اعتبار بوده و اساس فروش و خرید غلطک الماس طبق لیست زیر میباشد. شما میتوانید درخواست پیش فاکتور نیز بدهید.

 

 

لیست قیمت غلطک الماس 1403/01/28

 

 

 

همچنین جهت راحتی شما لیست قیمت غلطک رنگ الماس به صورت فایل PDF با لینک مستقیم قابل دانلود از سایت میباشد. که میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر اقدام به دانلود نمایید.

دانلود لیست قیمت غلطک الماس (PDF)

درباره غلطک رنگ الماس

محصولات غلطک رنگ  الماس ساخت کشور ایران بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. دلیل آن هم استفاده از مواد اولیه مرغوب و پارچه درجه 1 میباشد. قیمت این غلطک ها نسب به سایر رقبا مخصوصا رقبای خارجی بسیار پایین تر بوده و کاملا قابل رقابت با آنها میباشد. البته ناگفته نماند که هستند غلطک های رنگی که وارداتی هستند و کیفیت بالاتری نسبت به غلطک الماس دارند و دلیل آن هم قدمت چندین ساله آنها هست. مانند غلطک دکور ترکیه که بهترین غلطک شناخته شده در ایران میباشد.

 

انواع غلطک الماس

غلطک های الماس در کاربرد های مختلف و در سایز های مختلفی تولید میشوند که وجه تمایز این غلطک ها با سایر رقبا در همین تونع بالای غلطک های الماس هست. در اینحا لیستی از تولیدات این شرکت و توضیحات مختصر به هر نوع غلطک راقرار داده ایم تا با این غلطک ها آشنا شوید.

  • غلطک 5 سانت انگشتی همه کاره
  • غلطک 10 سانت انگشتی همه کاره
  • غلطک 15 سانت انگشتی همه کاره
  • غلطک 20 سانت انگشتی همه کاره
  • غلطک 25 سانت انگشتی همه کاره
  • غلطک 25 سانت متوسط (نیمه قطور) همه کاره
  • غلطک 25 سانت بزرگ (قطور) همه کاره
  • غلطک 25 سانت بزرگ (قطور) پلاستیک زنی
  • غلطک 25 سانت بزرگ (قطور) اکریلیک

 

غلطک انگشتی همه کاره الماس

غلطک های انگشتی الماس که در 4 سایز 5،10،15 و 20 سانت تولید میشوند مناسب برای انواع سطوح و انواع رنگ هستند. یعنی شما میتوانید در سطوح های مختلفی مانند چوب،شیشه،گچ،سیمان و … استفاده کنید و همچنین در انواع رنگ ها مانند رنگ روغنی، رنگ پلاستیک ، رنگ اکرلیک و … مورد استفاده قرار دهید. وجه تمایز غلطک های انگشتی الماس در سایز بندی جهت کارایی بهتر استو یعنی اگر فضایی که میخواهید رنگ کنید و نسبتا بزرگ است میتوانید از غلطک 25 سانت انگشتی الماس استفاده کنید یا اگر فضایی که میخواهید رنگ کنید کوچک است یا باریک مثل نرده میتوانید از غلطک 5 سانت انگشتی الماس استفاده کنید.

غلطک همه کاره قطور و نیم قطور الماس

غلطک نیم قطور الماس یکی از پرکاربردترین غلطک های الماس است که از محبوبیت بالایی در بین نقاشان و مصرف کنندگان دارند. دلیل آن هم به خاطر قیمت پایین نسبت به غلطک قطور و کارایی مثل همان غلطک 25 سانتی بزرگ الماس دارد. البته غلطک 25 سانت بزرگ الماس نیز جزو کالاهای پر مصرف این شرکت میباشد به دلیل قطر بزرگ این غلطک فضای بیشتری را میشود با این غلطک رنگ آمیزی کرد.

غلطک 25 سانت بزرگ پلاستیک زنی و اکریلیک الماس

این غلطک ها فقط مخصوص رنگ های پایه آب بوده و در واقع تفاوت چندانی با هم ندارند. کاربرد آنها همان طور که از اسمشان مشخص است فقط برای رنگ های پلاستیک و اکریلیک مورد استفاده هستند. دلیل آنه به خاطر پرز بیشتر نسبت به سایر غلطک ها میباشد. که درواقع موی بیشتری نسبت به سایر غلطک ها دارند و کار رنگ آمیزی با رنگ های پایه اب را بهتر میکنند.

مزیت غلطک نسبت به قلمو

یکی از چالش بر انگیزترین قسمت هر کالا بررسی و مقایسه آن با رقیبانش است. در اینجا رقیب غلطک رنگ، قلمو است. که این امر برای غلطک رنگ الماس نیز صدق میکند. اما در ادامه به نقد این کار پرداخته ایم. تا در انتخاب خود با قدرت بیشتری بتوانید تامل کنید.

  • سرعت رنگ آمیزی را افزایش میدهند
  • برای هر نوع رنگ میتوان از آنها استفاده کرد
  • امکان رنگ آمیزی تا سقف با استفاده از دسته غلطک
  • استفاده از آنها نیاز به آموزش یا مهارت خاصی ندارد
  • کار با آن ساده است
  • شره کردن رنگ وجود ندارد

معایب غلطک رنگ نسبت به قلمو

مهمترین نقد هر کالا نیز گفتن معایب آن است. امری که خیلی ها از آن دوری میکنند. اما ما میخواهیم که کالا را به شما به صورت درست و اصولی معرفی کنیم. این معایب فقط برای غلطک رنگ الماس نیست بلکه شامل تمامی غلطک ها و شرکت هایی که غلطک رنگ تولید میکنند میشود.

  • قیمت بالا تر نسبت به قلمو
  • سخنی کار در گوشه های دیوار
  • کاهش دقت رنگ آمیزی

 

غلطک رنگ الماس ایرانی

 

غلطک الماس دارای یدک جداگانه نیز میباشد که شما اگر مایل به خرید یدک اضافه هستنید میتوانید خرید کنید. تمامی یدک های غلطک رنگ الماس به صورت استاندارد واقعی طراحی و ساخته شده اند که میتوان در انواع رول غلطک های سایر برند ها استفاده کرد. تخفیف ها شامل یدک جداگانه ی غلطک های الماس نیز میشوند. یدک های جداگانه غلطک های الماس در سایز های زیر شامل میشوند:

  • یدک غلطک 5 سانت انگشتی
  • یدک غلطک 10 سانت انگشتی
  • یدک غلطک 15 سانت انگشتی
  • یدک غلطک 20 سانت انگشتی
  • یدک غلطک 25 سانت انگشتی
  • یدک غلطک 25 سانت متوسط (نیم قطور)
  • یدک غلطک 25 سانت بزرگ (قطور)

 

اگر مایل به خرید غلطک ترکیه ای با کیفیت اما قیمت مناسب هستید حتما به صفحه لیست قیمت غلطک گونش ترکیه مراجعه کنید تا قیمت ها و نحوه خرید این غلطک هارا در پخش رنگ و چسب محمدی مشاهده کنید.

اگر قصد خرید غطک رنگ و غلطک رنگ الماس به صورت تکی یا خرده دارید حتما از فروشگاه اینترنتی کاردک اقدام به خرید کنید. زیرا این علاوه بر ارسال تا درب منزل تضمین قیمت نیز دارد. یعنی شما کالای مورد نیازتون رو با پایین ترین قیمت خریداری میکنید.

 

آرشیو لیست قیمت های قدیمی غلطک الماس

تمامی لیست قیمت های درج شده در این قسمت فاقد اعتبار بوده و ملاک اصلی فروش و خرید غلطک نقاشی الماس بر اساس لیست قیمت در ابتدای صفحه میباشد. قرار دادن لیست قیمت های قدیمی این شررکت صرفا جهت اطلاع شما بوده و منقضی شده هستند.

ردیف لیست قیمت تاریخ درجه اعتبار دانلود
  لیست قیمت غلطک الماس 1402/02/12 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده
1
لیست قیمت غلطک ایرانی الماس

فاقد اعتبار
دانلود / مشاهده
2
لیست قیمت غلطک ایرانی الماس
1400/06/15
فاقد اعتبار
دانلود / مشاهده
3 لیست قیمت غلطک رنگ الماس 1400/01/16 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده
4 لیست قیمت غلطک الماس 1401/09/01 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *