چگونه اتاق را سریع رنگ کنیم؟

چگونه خانه را سریع رنگ کنیم؟

چگونه خانه را سریع رنگ کنیم؟


0
(0)

در نگاه اول، شاید به نظر برسد که رنگ کردن سریع اتاق، لزوما نتیجه خوبی نخواهد داشت. اما نقاشان حرفه‌ایی چگونه اتاق را سریع رنگ می‌کنند نکاتی که در این مقاله بیان می‌شود، رنگ کردن سریع اتاق را به شما خواهد آموخت. علاوه بر این، به شما کمک خواهد کرد که یک رنگ آمیزی کاملا حرفه‌ایی داشته باشید. بدین منظور، ما با بیل نون، متخصص نقاشی همراه شده‌ایم. بیل نقاش کهنه‌کار و حرفه‌ایی امریکایی است که ترفندها و تکنیک‌هایی که وی در اینجا به ما خواهد آموخت از 32 سال تجربه او در نقاشی صدها خانه و آپارتمان ناشی می‌شود.

با پاک کننده تری سدیم فسفات همه چیز را سریع تمیز کنید

رنگ کردن سریع اتاق را باید از سطوحی کاملا تمیز شروع کنید تا رنگ به آلودگی هایی که از قبل بر روی سطوح هستند، نچسبد. بدین منظور از یک اسفنج و یک پاک کننده تری سدیم فسفات (TSP) استفاده کنید تا سریعاً گرد و غبار و دود را پاک کند. TSP سطوح را سریع تمیز می‌کند و معمولاً نیازی به شستشوی زیادی ندارد. برای رنگ کردن سریع اتاق، پودرTSP را بخرید و آن را با آب مخلوط کنید. در نظر داشته باشید که استفاده از پودر TSP بهتر از نوع مایع آن است. 16 اونس تری سدیم فسفات در فروشگاه‌های خانگی حدود 5 دلار قیمت دارد. از TSP به منظور تمیز کردن تمام سطوح چوبی استفاده کنید. TSP سطوح را تمیز می‌کند و در نتیجه رنگ به طور مناسب‌تری به بافت سطوح می‌چسبد. علاوه بر این، می‌توانید از تری سدیم فسفات در آشپزخانه ها برای تمیز کردن روغن از دیواره‌ها، در حمام برای از بین بردن اسپری مو سر و در سوئیچ های اطراف چراغ جهت از بین بردن اثر انگشت استفاده کنید. هنگام رنگ کردن سریع اتاق دستکش‌های لاستیکی بپوشید و سرآستین آن را ببندید تا محلول TSP بر روی بازوی شما ریخته نشود.

رنگ را غربال‌گیری کنید

رنگ کردن سریع اتاق نیازمند رنگ با کیفیت و درجه یک است. حتی اگر بلافاصله پس از خرید، رنگ را باز کنید، هنوز هم می‌توانید تکه های کوچک یا لایه‌هایی از رنگ خشک را در آن بیابید. بنابراین دو دقیقه وقت بگذارید و آن را کاملا تمیز کنید. از فروشگاه رنگ، یک دستگاه صافی رنگ خریداری کنید یا از جوراب قدیمی خود برای غربالگری رنگ استفاده کنید. صافی رنگ را درون یک سطل 5 گالنی قرار دهید، سپس رنگ را در آن بریزید. این کار باعث می‌شود که هر نوع آشغال از سطح رنگ گرفته شود. در ادامه نکات بیشتری برای رنگ کردن سریع اتاق بیان خواهد شد و بیل به ما خواهد آموخت که چگونه اتاق را سریع رنگ کنیم؟

رنگ کردن سریع اتاق و شاسی پنجره

برای رنگ کردن سریع اتاق باید مانند یک حرفه‌ایی عمل کنید. بیشتر افراد آماتور هنگام رنگ کردن پنجره‌ها، رنگ زیادی بر روی شیشه می‌ریزند و سپس آن را با تیغ تمیز می‌کند. اما استفاده از یک قلمو نقاشی حرفه‌ایی به شما کمک خواهد کرد که رنگ آمیزی را در امتداد شیشه انجام دهید. در نتیجه دیگر نیازی به خراشیدن رنگ از روی شیشه نخواهید داشت. علاوه بر این، رنگ به طور کامل فضای میان شاسی و شیشه پنجره را خواهد پوشاند و تجربه‌ای لذت بخش از رنگ کردن سریع اتاق خواهید داشت. قلمو خود را به رنگ آغشته کرده و آن را روی ساشی پنجره بکشید و سعی کنید همواره در حدود 2/1 اینچ از شیشه فاصله داشته باشید. به محض اینکه قلمو رنگ آمیزی تقریباً نیمی از رنگ خود را از دست داد، به عقب برگردید و از نقطه اول شروع کنید. اجازه دهید که برس به سختی شیشه را لمس کند تا رنگ شکاف ریز بین شاسی و شیشه را به طور کامل مهر و موم کند. اگر رنگ روی شیشه چکه کرد، بعد از آن که خشک شد، آن را با تیغ بخراشید. به یاد داشته باشید که رنگ کردن سریع اتاق مستلزم رعایت این نکات است.

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *