قیمت چسب کاغذی – خرید انواع چسب کاغذی ایرانی و خارجی

قیمت چسب کاغذی و خرید انواع نوار چسب کاغذی

قیمت چسب کاغذی و خرید انواع نوار چسب کاغذی


2.8
(4)

خرید و مشاهده قیمت چسب کاغذی در انواع سانت و رنگ با بهترین قیمت بازار. بهترین برند ها نظیر چسب کاغذی ایران چسب، چسب کاغذی آبریل، چسب کاغذی کیکو، چسب کاغذی سینا و سایر برند ها را مشاهده یا اقدام به ثبت خرید و یا پیش فاکتور کنید.

لیست قیمت چسب کاغذی

لیست قیمت چسب کاغذی درج شده در ذیل در تایخ 1400/02/27 به روز شده است. شما میتوانید انواع چسب کاغدی یا نوار چسب کاغدی را با قیمتی ارزان از عاملیت فروش (پخش رنگ و چسب محمدی) خرید کنید و با ارسال رایگان در کرج و همچنین ارسال رایگان تا باربری تحویل بگیرید.

 

جهت اطمینان از به روز بودن قیمت های زیر حتما از کارشناسان فروش استعلام بگیرید.

نام کالانوعتعداد در کارتنقیمت
چسب کاغذی کیکوباریک 30 یارد72 عدداستعلام گرفته شود
چسب کاغذی کیکوباریک 50 یارد72 عدداستعلام گرفته شود
چسب کاغذی کیکوپهن 30 یارد36 عدداستعلام گرفته شود
چسب کاغذی کیکوپهن 50 یارد36 عدداستعلام گرفته شود
چسب کاغذی کوئیک تیپباریک 30 یارد72 عدداستعلام گرفته شود
چسب کاغذی کوئیک تیپباریک 50 یارد72 عدداستعلام گرفته شود
چسب کاغذی کوئیک تیپپهن 30 یارد36 عدداستعلام گرفته شود
چسب کاغذی کوئیک تیپپهن 50 یارد36 عدداستعلام گرفته شود
چسب کاغذی سینا (سینسیناتی)باریک 30 یارد72 عددیاستعلام گرفته شود
چسب کاغذی سینا (سینسیناتی)باریک 50 یارد72 عددیاستعلام گرفته شود
چسب کاغذی سینا (سینسیناتی)پهن 30 یارد32 عددیاستعلام گرفته شود
چسب کاغذی سینا (سینسیناتی)پهن 50 یارد32 عددیاستعلام گرفته شود
چسب کاغذی رازیباریک 30 یارد72 عددیاستعلام گرفته شود
چسب کاغذی رازیباریک 50 یارد72 عددیاستعلام گرفته شود
چسب کاغذی رازیپهن 50 یارد36 عددیاستعلام گرفته شود
چسب کاغذی رازیپهن 30 یارد36 عددیاستعلام گرفته شود
چسب کاغذی SASباریک 30 یارد72عددیاستعلام گرفته شود
چسب کاغذی SASباریک 50 یارد72عددیاستعلام گرفته شود
چسب کاغذی SASپهن 30یارد36عددیاستعلام گرفته شود
چسب کاغذی SASپهن 50یارد36عددیاستعلام گرفته شود
چسب کاغذی ایران چسبباریک 50 یارد---استعلام گرفته شود
چسب کاغذی ایران چسبپهن 50 یارد----استعلام گرفته شود
چسب کاغذی جانسونپهن 30 یارد---استعلام گرفته شود
چسب کاغذی جانسونباریک 30 یارد---استعلام گرفته شود
چسب کاغذی آبریلباریک 30 یارد---استعلام گرفته شود
چسب کاغذی آبریلباریک 50 یارد---استعلام گرفته شود
چسب کاغذی آبریلپهن 30 یارد---استعلام گرفته شود
چسب کاغذی آبریلپهن 50 یارد---استعلام گرفته شود

 

معرفی انواع چسب کاغذی

امروزه مجموعه چسب‌های موجود در بازار از لحاظ ظاهری، کارآیی، قدرت چسبندگی و‌ مواد شیمیایی تشکیل‌دهنده، تنوع بالایی پیدا کرده‌اند. چسب‌ کاغذی، یکی از مدل‌های چسب نسل جدید است که توانست به سرعت در بازار رقابتی صاحب جایگاه شود، به طوری که اکنون این چسب جزو پرمصرف‌ترین و پرتقاضا ترین چسب‌های موجود است. دلیل این محبوبیت و فراگیر شدن استفاده از نوار چسب‌های کاغذی چه می‌تواند باشد؟ شما تا چه اندازه با انواع مدل‌های چسب کاغذی و خصوصیت‌های هر کدام آشنایی دارید؟ شاید با اطلاع از طیف وسیع خواص و کاربردهای چسب‌های کاغذی در زندگی روزانه، پزشکی و حتی صنایع، شگفت‌زده شوید.

در مقاله زیر پس از ارائه تعریفی اجمالی از ماهیت چسب‌های کاغذی و نواری، جزئیات مربوط به انواع چسب کاغذی پهن و باریک را زیر ذره‌بین قرار می‌دهیم. مطالعه این مطلب جهت افزایش اطلاعات شما پیرامون دنیای نوار چسب‌های کاغذی مفید واقع می‌شود.

نوار چسب کاغذی چیست؟

به کاغذهای نواری شکل با خاصیت چسبندگی محدود که در ظاهر و کاربردهای متنوعی تولید و توزیع می‌شوند، چسب کاغذی گفته می‌شود. پایه اصلی مواد تشکیل‌دهنده چسب‌های کاغذی، دو نوع کاغذ کرپ و کاغذ پشت صاف است.

خصوصیات چسب‌های کاغذی

از بارزترین ویژگی‌های نوار چسب‌ کاغذی که آن‌ها را از جهاتی به سایر انواع چسب برتری داده است، می‌توان به وزن بسیار سبک، نازک بودن و انعطاف فوق‌العاده آن‌ها اشاره کرد. نحوه استفاده از این چسب‌ها به هیچ مهارت و ابزار خاصی نیاز ندارد، به طوری که رده‌های سنی خردسال نیز جهت بازی و سرگرمی به راحتی از آن استفاده می‌کنند. البته قیمت چسب کاغذی هم یکی از خصوصیاتی است که باید به آن توجه کرد زیرا قیمتی واقعا مناسب نسبت به چسب های دیگر دارند.

 

مزایای چسب کاغذی

 

یکی دیگر از خصوصیات نوار چسب‌های کاغذی چسبندگی محدود و نسبی آن‌ها است. میزان قدرت چسبندگی چسب‌های کاغذی کم و اصلا قابل مقایسه با مدل‌های دیگر چسب نیست. دلیل این موضوع به حوزه کاربردهای این محصولات باز می‌گردد، چرا که اغلب هدف از بکارگیری چسب‌های کاغذی، چسباندن موقت اجزای مختلف است، بنابراین نیاز چندانی به قدرت چسبندگی بالا ( بجز در موارد بسته‌بندی) در چسب‌های کاغذی احساس نمی‌شود.

برای اطلاع از قیمت های جدید چسب کاسپین پیشنهاد میشه حتما لیست قیمت چسب کاسپین را مشاهده کنید.

کاربرد چسب‌های کاغذی

درباره مجموعه کاربردهای چسب‌های کاغذی می‌توان به مطالب فراوانی اشاره کرد. یکی از ملاک‌های دسته‌بندی چسب‌های کاغذی نیز بر حسب نوع کاربرد آن‌ها است؛ برای مثال، چسب‌های کاغذی‌ای که مختص بسته‌بندی و پکیجینگ جعبه، کارتن و… هستند. در زیر به صورت مختصر به برخی از مهم‌ترین کارآیی‌های نوار چسب‌های کاغذی اشاره می‌کنیم:

  • صنعت بسته‌بندی و جعبه آرایی:

در کار بسته‌بندی جعبه‌ها و کارتن‌های مقوایی به چسبی نواری، نازک، با حجم و پهنای مناسب احتیاج است که بتوان به راحتی آن را جدا کرد و روی سطوح مقوایی چسباند. چسب‌های کاغذی مخصوص بسته‌بندی نسبت به سایر چسب‌های کاغذی، قدرت چسبندگی و استحکام بیشتری دارند.

  • کاربرد پزشکی:

در بانداژ، پانسمان، نصب سرم، فیکس کردن آنژیوکت و… از چسب‌های کاغذی مخصوص استفاده می‌کنند که اغلب استریل و ضدحساسیت هستند. کار با چسب‌های کاغذی پزشکی آسان است و به منظور چسباندن موقت اجزای پزشکی به کار می‌روند.

  • هنر، طراحی و نقاشی:

اغلب هنرمندان و کسانی که با نقاشی و طراحی (به خصوص سیاه قلم) سر و کار دارند، چسب‌های کاغذی را در میان ابزار کار خود دارند. از نوار چسب‌های کاغذی برای حاشیه‌بندی کاغذهای طراحی جهت جلوگیری از پخش رنگ و فیکس و تثبیت کاغذ روی تخته شاسی استفاده می‌شود.

  • سایر:

از دیگر کاربردهای مفید نوار چسب‌های کاغذی، می‌توان به کارایی آن‌ها در صنعت مبلمان‌سازی و تعمیرات، تولیدات لوازم خانگی، آبکاری و سندبلاست، ساخت صندلی خودرو و هواپیما، نقاشی ساختمان ( جهت جلوگیری از پخش رنگ و ارائه تمیزتر کار)، رنگ‌کاری خودرو( جهت محافظت از رنگ بدنه خودرو) و خرده مصارف خانگی(مانند: ساخت کاردستی، کادو و بسته‌بندی هدایا، نصب یادداشت‌های موقتی، ساخت وسایل تزئینی و..) اشاره کرد. در صورتی که شما مغازه دار یا همکار هستید قیمت چسب کاغذی برای شما با قیمت همکاری اعلام میشود.

 

کاربرد چسب کاغذی

 

دسته‌بندی چسب‌های کاغذی

با فراگیری و افزایش محبوبیت چسب‌های کاغذی، سیل تقاضاها برای تهیه چسب‌های کاغذی جهت مصارف گوناگون افزایش یافت؛ همین مسئله تولیدکنندگان را بر آن داشت تا تنوع را چاشنی کار خود در صنعت تولید چسب‌های کاغذی کنند. بنابراین، امروزه چسب‌های کاغذی در تنوع گسترده‌ای در اختیار خریداران قرار گرفته است.

برای چسب‌های کاغذی از لحاظ کاربرد، جنس، میزان چسبندگی، ظاهر، حجم، ابعاد( طول و عرض و ضخامت) می‌توان دسته‌بندی‌های مختلفی ارائه داد. برای مثال، از لحاظ کاربرد، چسب‌های کاغذی مخصوص بسته‌بندی، چسب‌های بهداشتی و پزشکی، چسب‌های لوازم التحریر، چسب‌های کاغذی صنعتی با قدرت چسبندگی بیشتر و غیره .

طبقه‌بندی بر اساس ابعاد

در نوعی از طبقه‌بندی نوار چسب کاغذی، می‌توان از لحاظ طول و عرض، آن‌ها را به دو دسته چسب کاغذی پهن و چسب کاغذی باریک تقسیم کرد. هر کدام از این دو نوع چسب کاغذی، دارای حوزه کاربردی خاص خود هستند. به عبارتی دیگر، ممکن است نتیجه‌ای که در اثر استفاده از چسب کاغذی باریک حاصل می‌شود، قابل مقایسه با نتیجه‌ای که از کاربرد چسب کاغذی پهن به دست می‌آید نباشد. برای مثال، قطعا استفاده از نوار چسب‌ کاغذی پهن در بسته‌بندی کارتن وسایل در یک اسباب ‌کشی خانگی، بسیار کارآمدتر از استفاده از چسب‌های کاغذی باریک با میزان پوشش کمتر است.

در بالای صفحه شما میتوانید قیمت چسب کاغذی ایران چسب، چسب کاغذی آبریل، چسب کاغذی رازی و سایر برند ها را مشاهده و یا درخواست پیش فاکتور کنید.

قیمت چسب کاغذی 5 سانتی

چسب‌های کاغذی پهن در بازار به چسب‌های ۵ سانتی نیز معروف هستند. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، عمده کاربرد چسب‌های کاغذی با پهنای بیشتر، در بسته‌بندی جعبه‌ها و کارتن‌های مقوایی است. این نوع چسب‌ها معمولا نسبت به چسب‌های کاغذی نوار باریک، ضخامت و قدرت چسبندگی بیشتری نیز دارند. رنگ و ظاهر آن‌ها می‌تواند سفید و روشن و یا قهوه‌ای و به رنگ مقوا باشد.

طول چسب‌های کاغذی پهن موجود در بازار، از ۳۰ تا ۹۰ یارد متغیر است. در فروشگاه‌ها و مراکز پخش و بسته‌بندی مرسولات که به طور دائم به چسب‌های کاغذی احتیاج دارند، اغلب از نوع پهن نوار چسب‌های کاغذی استفاده می‌شود. جنس نازک و چسبندگی متناسب با کارایی آن‌ها، این نوع چسب را از پرکاربردترین مدل‌های چسب کاغذی به شمار می‌آورد. برای مشاهده قیمت چسب کاغذی 5 سانت میتوانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

قیمت چسب کاغذی 2سانتی

از دیگر مدل‌های چسب نواری کاغذی، نوع باریک و کم عرض آن است که در بازار با نام چسب‌های ۲.۵ سانتی شناخته می‌شوند. این چسب‌ها خود شامل انواع: ساده، طرح‌دار، رنگی، دو طرفه و غیره هستند. از چسب کاغذی باریک و رنگی در ساخت وسایل تزئینی، ساخت کاردستی، گل‌سازی و غیره استفاده می‌شود. همچنین از چسب‌های دو طرفه در صنایع مصالح ساختمانی، کاشی، سرامیک، چوب، کاغذ و غیره بهره می‌گیرند.

نوار چسب‌های باریک با جنس کاغذ کرپ و جنس چسب حساس به فشار، جهت مصارف شخصی، طراحی و نقاشی، برچسب‌گذاری، اتیکت قیمت روی اجناس در فروشگاه‌ها و… کاربردی موثر دارند. برای اطلاع از قیمت چسب کاغذی 2سانتی با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

چسب کاغذی جانسون Paper glue JANSON

یکی از پرآوازه‌ترین برندهای تامین و توزیع نوار چسب‌های کاغذی، برند جانسون است. جانسون ارائه‌دهنده انواع چسب‌های کاغذی پهن و باریک در بالاترین کیفیت و ماندگاری است. طول نوار چسب‌های پهن و باریک جانسون، حدود ۳۰ یارد ( معادل ۲۷ متر) است.

 

نوار چسب کاغذی جانسون

 

چسب‌های کاغذی جانسون با میزان چسبندگی و مقاومت کششی قابل قبول، با پایه حلال و کاغذ جنس کرپ ساخته می‌شوند و در مصارف متنوعی چون: طراحی و نقاشی، ساخت ماکت، بسته‌بندی، برچسب‌گذاری، لوازم التحریر و… به کار می‌روند. چسب‌ کاغذی جانسون به دلیل طول عمر بالا و قیمت به صرفه، جزو مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خرید چسب کاغذی هستند.

چسب کاغذی ایران چسب

چسب کاغذی ایران یک محصول پرکاربرد و محبوب از شرکت ایران چسب و الغری میباشد. که مخاطبان خاص خود را نیز دارد. این نوع از چسب نیز در 2 نوع پهن و باریک در بازار عرضه میشود. البته میزان یارد آنها نیز قابل تغییر است و در دو نوع 30 یارد و 50 یارد میتوانید تهیه کنید. موارد استفاده از چسب کاغذی ایران چسب با قدرت چسبندگی بالا جهت استفاده در کارهای ساختمانی و صنعتی میباشد.

 

نوار چسب کاغذی ایران چسب

 

چسب کاغذی آبریل

چسب کاغذی آبریل نیز از شرکت تولیدی ایران چسب و الغری است. این شرکت تنوع بالایی در تولید انواع نوار چسب کاغذی دارد. که یکی از آنها نیز همین چسب کاغذی آبریل در 2 نوع پهن و باریک است. برای خرید توار چسب آبریل یا مشاهده قیمت این چسب با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

نوار چسب کاغذی آبریل

 

  • اندازه استاندارد چسب کاغذی آبریل در ابعاد 16،25،30،40،50 یارد و در عرض های 20 میل و 40 میل میباشد.
  • موارد استفاده از این چسب جهت استفاده در کالاهای ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

چسب کاغذی کیکو

یکی از چسب های کاغذی که جدیدا در بازار عرضه شده این برند میباشد و به سرعت در حال محبوبیت بین نقاشان و مصرف کنندگان است. چسب کاغذی کیکو نیز مانند سایر نوار چسب های کاغذی در 2 نوع باریک و پهن عرضه میشود. شما میتوانید انواع چسب کاغذی کیکو را با پایین ترین قیمت بازار از پخش رنگ و چسب محمدی تهیه کنید.

 

نوار چسب کاغذی کیکو

 

سخن پایانی

در مطلب زیر با کاربردهای بی‌نظیر چسب‌های نواری و کاغذی و انواع متنوع آن‌ها آشنا شدیم. چسب‌های کاغذی از جمله پرمصرف‌ترین نوع چسب صنعتی هستند که خصوصیات منحصربفرد آن‌ها مانند: جنس نازک، مقاومت در برابر پارگی و رطوبت، جدا شدن از سطوح بدون ایجاد آسیب و نحوه استفاده آسان سبب محبوبیت این چسب‌ها و افزایش تقاضای بازار نیاز شده است.

خوب است در پایان یادآور شویم که قرارگیری چسب‌های نواری کاغذی در معرض حرارت مستقیم و تابش اشعه آفتاب، تاثیر نامطلوبی روی کیفیت و چسبندگی چسب‌ها خواهد داشت.

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *