آق‌رنگ – لیست قیمت شرکت رنگسازی آق‌رنگ

لیست قیمت رنگسازی اق رنگ گلستان

لیست قیمت رنگسازی اق رنگ گلستان


4.6
(22)

این صفحه جهت درج جدید ترین لیست قیمت رنگسازی آق‌رنگ – AK RenK طراحی شده و شما میتوانید از آخرین تغییرات موجود در این لیست قیمت مطلع شوید یا لیست قیمت آق‌رنگ را دانلود کنید. همچنین جهت آشنایی شما با شرکت رنگ اق رنگ گلستان و محصولات تولیدی این شرکت توضیحاتی درج شده است.

 

لیست قیمت شرکت رنگسازی آق‌رنگ

لیست قیمت رنگسازی آق‌رنگ در سایت مورخ 1402/02/01 در سایت قرار داده شده است و بروز میباشد. به این معنی که تمامی لیست قیمت های رنگ آق‌رنگ برای ما قبل اایت تاریخ فاقد اعتبار بوده و ملاک خرید و فروش رنگ آق‌رنگ بر اساس لیست قیمت زیر میباشد.

 

لیست قیمت رنگ آق رنگ مورخ 01-02-1402 صفحه1

 

لیست قیمت رنگ آق رنگ مورخ 01-02-1402 صفحه2

 

 

 

لیست قیمت رنگ آق رنگ مورخ 01-02-1402 صفحه3

 

 

همچنین جهت دانلود لیست قیمت رنگسازی آق‌رنگ گلستان به صورت فایل PDF و یکجا و با لینک مستقیم میتوانید از لینک زیر برای دانلود استفاده کنید.

دانلود لیست قیمت رنگ آق رنگ  (PDF)

 

 

محصولات آق رنگ در پخش رنگ محمدی

درباره آق رنگ

شرکت رنگسازی آق‌رنگ (AK RenK) با هدف تولید انواع رنگهای ساختمانی و صنعتی در سال ۱۳۷۱ تاسیس گردید و از سال ۱۳۷۲ فعالیت تولیدی رسمی خود را آغاز کرده است.

همه ی واحدهای موثر بر کیفیت با برخورداری از سیستم  مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ بر اساس خط مشی کیفیت شرکت که تولید محصولات با کیفیت بالا،  رضایت و خلق ارزش برای مشتری و بهبود مستمر است، گام بر می دارند.

این شرکت از سال  ۸۳ صادرات به کشور های آسیای میانه به ویژه ترکمنستان را آغاز کرد و از سال ۸۶تا کنون به عنوان صادر کننده ی نمونه فعال بوده است.

شرکت آک رنگ تولید کننده انواع رنگ های پلاستیک ، نیم پلاستیک ، روغنی ، مادررنگ ، انواع بتونه و رنگ های اکریلیک پایه آب با تولیدات ملی میباشد.

صادرات به کشور های :تاجیکستان و ترکمنستان و قزاقزستان پخش رنگ محمدی نماینده و عاملیت فروش تمامی محصولات شرکت رنگسازی آق‌رنگ میباشد.

 

اهداف شرکت AK RenK :

با هدف تولید انواع رنگهای صنعتی و ساختمانی در سال 1371 تاسیس گردید‌ و به عنوان صادر کننده ی نمونه از سال 86 تاکنون فعال بوده است‌‌، هدف اصلی سازمان تولید مطابق بانیاز مشتری و استانداردهای ملی و بین المللی می باشد، شرکت آق‌رنگ با استفاده از ماشین آلات مدرن، تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه مرغوب محصولاتی با کیفیت بالا تولید نموده که منطبق با استانداردهای ملی ایران می باشد.

رنگهای ساختمانی آک رنگ برای مصارف ساختمانی طراحی گردیده و روی سطوح مختلف مانند فلز، گچ، چوب و غیره قابل استفاده است.

رنگهای پایه حلال در برابر عوامل خورنده عوامل شیمیایی مواد اکسنده، مواد قلیایی مقاوم هستند از خصوصیات دیگر این پوشش‌ها براقیت زیاد و دوام برق خوب می باشد.
آزمایشگاه دارای واحد کنترل کیفی و واحد تحقیق و توسعه می باشد، که با استفاده از دانش فنی روز و دستگاه‌های جدید در جهت بهبود کیفیت و تولید محصولات جدید همواره فعال است.جهت ثبت سفارش هر یک از محصولات شرکت رنگسازی آق‌رنگ با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

 

از آخرین و جدیدترین لیست قیمت رنگ باراد باخبر باش!

 

معرفی برخی محصولات رنگسازی آق‌رنگ

رنگ روغنی

رنگ روغنی AK Renk از نوع رنگ های آلکیدی هوا خشک ، با رنگ بندی متنوع ،قابلیت پوشش بالا و چسبندگی عالی ،مقاوم در برابر سایش و حلال های هیدرو کربنی، رطوبت و شرایط مختلف آب و هوایی می باشد و برای حفاظت و رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان ،سطوح چوبی و فلزی بکار میرود.

رنگ پایه آب

پوشش های آب پایه مصرف زیادی در صنایع تکمیلی پیدا کرده اند. کاهش سطح حلال در اغلب موارد به معنای کاهش بو،در محیط کار،کاهش خطر آتش سوزی ودر نتیجه کاهش حق بیمه و افزایش امنیت کاری است. پوشش های آب پایه را می توان بر زمینه های مختلفی از قبیل فلزات، پلاستیک ها ،چوب ،شیشه و سطوح گچی توسط تجهیزات اعمال مختلفی از قبیل افشانی – غوطه وری و جریانی اعمال نمود . پوشش های آب پایه دارای خواص خوب تا عالی از قبیل سختی – مقاومت لکه پذیری – انعطاف پذیری و مقاومت خوردگی می باشند. همچنین می توانند دارای براقیت بالا ، مقاومت حلالی ورطوبتی عالی می باشند.

 

آرشیو لیست قیمت آق‌رنگ :

توجه : تمامی لیست قیمت های درج شده در این قسمت منقضی و از اعتبار ساقط میباشند. درج این لیست قیمت ها در سایت پخش رنگ و چسب محمدی صرفا جهت اطلاع شما میباشد. لذا هیچ گونی اعتباری ندارند و میبایست به لیست قیمت درج شده در بالای این متن توجه کرد.

 

دریف لیست قیمت تاریخ اعتبار دانلود
1
لیست قیمت رنگ آق رنگ (ak renk) 1400/10/10
منقضی شده
دانلود / صفحه1 / صفحه2 / صفحه3
2 لیست قیمت آق‌رنگ گلستان 1400/02/20 منقضی شده دانلود / مشاهده
3 لیست قیمت آق‌رنگ گلستان 1399/07/30 منقضی شده دانلود / مشاهده
4 لیست قیمت آق‌رنگ گلستان 1398/04/01 منقضی شده دانلود / مشاهده
5 لیست قیمت آق‌رنگ گلستان 1397/12/12 منقضی شده دانلود / مشاهده
6 آخرین لیست قیمت رنگسازی آق رنگ 1401/04/10 منقضی شده دانلود / مشاهده

 

از جدیدترین لیست قیمت رنگ الوان بی خبر نمونی!

 

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *