لیست قیمت و کاتالوگ محصولات رنگ طیف سایپا


3.9
(8)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]تاریخچه ای از صنایع شیمیایی رنگ طیف سایپا بهمراه دریافت آخرین و بروزترین لیست قیمت تمامی محصولات روغنی ، پلاستیکی ، نیم پلاستیکی ، اکریلیک ، ضدزنگ ، سوله ای ، رنگ های فوری و … طیف سایپا – پخش رنگ محمدی عاملیت و نماینده فروش رنگ طیف سایپا میباشد.

لیست قیمت تمامی محصولات رنگ طیف سایپا در پایین همین صفحه میباشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

رنگ طیف سایپاصنایع رنگ و رزین طیف سایپا در سال 1346 تحت لیسانس دیروپ دانمارک  و به نام شرکت دیروپ ایران تاسیس گردید و با قریب به نیم قرن تجربه در امر تولید انواع رنگ ها و پوششهای خودرویی، صنعتی و  ساختمانی با برخورداری از  تکنولوژی و فرمولاسیون روز دنیا به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سایپا فعالیت می‌نماید.

این شرکت همچنین در خصوص تامین ED و ساخت انواع آستری و رنگ خودرو بر پایه آب بعنوان نماینده انحصاری PPG ایتالیا در ایران، برای اولین بار اقدام نموده و هم‌اکنون توانسته است فناوری تولید رنگهای پایه آب را با دانش فنی حاصله بومی سازی نماید.

 این مجموعه در زمره اولین شرکت های دریافت کننده گواهینامه استاندارد بین المللی ISO 9001 : 2008 و ISO 14001 : 2004 بوده و در سال 91 نیز موفق به اخذ ISO/TS 16949 : 2009 شده است.

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”peacoc” icon_fontawesome=”fa fa-check”]پخش رنگ محمدی به عنوان عاملیت و نمایندگی فروش محصولات رنگ طیف سایپا آماده ارسال بار به تمام نقاط ایران میباشد.[/vc_message][cz_gap height=”20px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

واحد تحقیق و توسعه طیف سایپا

شرکت طیف سایپا بعنوان یک شرکت بزرگ تولید کننده رنگ، رزین و پوششهای صنعتی، با قابلیت تولید محصولات متنوع در حوزه های کاملا مستقل از یکدیگر مزیتی منحصر به فرد را نسبت به سایر رقبا دارا میباشد.

فعالیت در حوزه های مجزا نیازمند یک واحد تحقیق و توسعه کاملا  مجهز با تجهیزات پیشرفته مرتبط با هر زمینه تخصصی و کارشناسان باتجربه و کارآمد میباشد که این مهم از اولویتهای تولید طیف وسیعی از محصولات بوده که شرکت طیف سایپا همواره به عنوان یک اصل مهم در جهت تولید محصولات جدید و به روز رسانی محصولات جاری واحد تحقیق و توسعه را بعنوان سازمانی مهم و استراتژیک مدنظر قرار داده است.

به همین منظور آزمایشگاههای این شرکت مجهز به دقیق ترین تجهیزات تست و آزمون بوده و در این راستا در حوزه محصولات ساختمانی و ضدیخ بعنوان آزمایشگاه همکار با اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران همکاری دارد.

این شرکت در راستای کسب مزیت های رقابتی پایدار در تولید رنگ و محصولات شیمیایی و ورود به بازار های جدید از دانش کارشناسان مجرب بهره برداری می‌نماید. کارشناسناسان این شرکت توانسته اند تاکنون ده‌ها پروژه را در جهت ارتقاء کیفیت محصولات و نیز طراحی محصولات جدید به انجام رسانیده و در این راستا موفق به ثبت مقالات علمی پژوهشی و ISI در مجلات معتبر شده‌اند.

واحد تحقیق و توسعه در راستای تحقق اهداف و استراتژی‌های شرکت فعالیت‌های زیر را پیگیری می نماید:

  1. کسب دانش و فن آوریهای روز
  2. طراحی محصولات جدید
  3. بهبود کیفی محصولات
  4. بهینه سازی فرایندهای تولید
  5. همکاری با موسسات علمی و پژوهشی داخلی و خارجی
  6. برگزاری و مشارکت فعال در همایشهای تخصصی

با توجه به تاثیرات مخرب مواد شیمیایی بر محیط زیست و تعهد شرکت طیف سایپا درایجاد شرایط امن با هدف تضمین سلامت مشتری، در بخش تولید رنگهای پایه آب و سایر محصولات دوستدار محیط زیست، فعالیت خود را گسترش داده تا سهمی را در حفظ محیط زیست داشته باشد.

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”pink” icon_fontawesome=”fa fa-phone”]جهت سفارش محصولات رنگ طیف سایپا با واحد فروش پخش رنگ محمدی پخش رنگ محمدی تماس حاصل فرمایید.[/vc_message][cz_gap height=”20px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ماموریت طیف سایپا

ماموریت شرکت رنگ و زرین طیف سایپا تلاش بر پاسخگویی کامل به نیازهای شرکت های گروه خودروسازی سایپا در زمینه تامین مواد شیمیایی، رنگ و پوشش های صنعتی و دستیابی به جایگاهی مناسب و موثر در بازارهای داخلی و حوزه خاور میانه رنگ های صنعتی و ساختمانی می باشد.

در این راستا احترام به حقوق مشتریان، ذینفعان و الزام کلیه کارکنان به پاسخگویی صادقانه، ارتقا بخشیدن به سطح کیفی محصولات، رعایت کلیه اصول ایمنی و زیست محیطی و رعایت استاندارد صنعت سبز از دیگر ماموریت های سازمان می باشد.

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”chino”]زمان اجرا لیست قیمت محصولات رنگ طیف سایپا در تاریخ 1398/08/11 میباشد.[/vc_message][cz_gap height=”20px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]جهت دانلود لیست قیمت رنگ طیف سایپا با توجه به راهنمایی نوشته شده اقدام به کلیک بر روی متن مورد نظر نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *