چسب شمال – لیست قیمت جدید محصولات چسب شمال

چسب چوب شمال - لیست قیمت محصولات چسب چوب شمال

چسب چوب شمال - لیست قیمت محصولات چسب چوب شمال


4.3
(35)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اطلاع رسانی درج آخرین و جدیدترین لیست قیمت چسب چوب شمال در این صفحه انجام میشود. و شما میتوانید جدیدترین لیست قیمت محصولات چسب چوب شمال را مشاهده و از آخرین تغییرات اعمال شده در لیست قیمت آن باخبر شوید. همچنین جهت آشنایی شما با محصولات چسب شمال توضیحاتی نیز در مورد این شرکت و محصولات تولیدی آن قرار داده شده است.

[/vc_column_text][vc_column_text]

لیست قیمت چسب شمال

لیست قیمت زیر از محصولات چسب چوب و صحافی شمال در مورخ 1403/01/28 در سایت قرار داده شده است و بروز میباشد. به این معنا که تمامی لیست قیمت های این شرکت برای ما قبل این تاریخ فاقد اعتبار بوده و اساس فروش و خرید چسب شمال طبق لیست قیمت درج شده در پایین میباشد.

 

ردیفنام محصولقیمت (ریال)وزن
1چسب چوب تیوپی 60 گرمی72.15060 گرمی
2چسب چوب تیوپی 75 گرمی73.15075 گرمی
3چسب چوب نیمی شمال (وفا)307.500-
4چسب چوب کیلو شمال 600476.000750 گرمی
5چسب چوب گالن شمال 6002.239.0004 کیلویی
6چسب چوب دبه شمال 60011.787.37521.5 کیلویی
7چسب صحافی ش 100 دبه-21.5 کیلویی
8چسب پلاستیک ش 200 دبه-21.5 کیلویی
ردیفنام محصولقیمت (ریال)وزن

لیست قیمت چسب شمال

 

 

همچنین جهت راحتی شما و در صورت نیاز، شما میتوانید لیست قیمت فوق را به صورت یک فایل PDF با لینک مستقیم از طریق دکمه زیر دانلود کنید.

دانلود لیست قیمت چسب شمال (PDF)

 

درباره چسب شمال :

شرکت صنایع شیمیایی رزین و چسب شمال (سهامی خاص) در سال ۱۳۶۱ تأسیس و شروع به‌کار نموده است، با برنامه‌ریزی اصولی و صحیح این شرکت توانست ظرف مدت کوتاهی به یک تولید کننده چسب و رزین با‌کیفیتی قابل رقابت با تولید کنندگان خارجی تبدیل گردد.

با تولید چسب‌های بر پایه دیسپرسیون پلی وینیل استات مانند چسب چوب استاندارد، صحافی، بسته‌بندی فعالیت شرکت شروع و به ترتیب در سال ۱۳۶۵ تولید چسب‌های حرارتی و سپس از سال ۱۳۷۱ تولید رزین‌های‌ امولسیون پلی وینیل استات به مجموعه محصولات این شرکت اضافه گردید.

به اتکای دانش و تجربه چندین ساله و در اختیار داشتن آزمایشگاه مجهز و کارشناسان مجرب آمادگی دارد چسب‌های اختصاصی صنایع را نیز بر اساس سفارش، تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

 

گالری محصولات چسب چوب شمال :

چسب چوب شمال یکی از معروف ترین و محبوب ترین چسب های چوب در ایران میباشد که از کیفیت و چسبندگی فوق العاده ای بر خوردار است. پخش رنگ و چسب محمدی با توزیع عادلانه محصولات این شرکت سعی در فروش با مناسبترین قیمت به مصرف کننده و فروشگاه داران میباشد. فروش به صورت عمده و جزئی در پخش رنگ و چسب محمدی فراهم شده و آماده ثبت سفارش میباشد.

در صورت تمایل میتوانید لیست قیمت چسب چوب دلتا را نیز مشاهده کنید.

معرفی چسب چوب :

چسب چوب شمال ماده‌ای است که برای استحکام بیشتر در اتصالات چوبی به کار می‌رود. این ماده‌ی شیری رنگ، از غلظت بالایی برخوردار بوده و عملکرد آن مانند مصالح سیمانی بین آجر است. امروزه در صنعت چوب، نجاری و برای ساخت دکور از چوب‌های روکش‌دار استفاده می‌شود؛ ازاین رو سازه‌های چوبی را کمتر رنگ می‌کنند. بنابراین در استفاده از چسب چوب، باید دقت زیادی شود تا حجم زیادی از چسب از محل اتصال بیرون نزند. بیشتر چسب چوب‌های تولید‌شده توسط این شرکت دارای دهانه‌ای است که به آسانی قابل ‌استفاده باشد. در نظر داشته باشید که برای استفاده صحیح از این مدل، باید 10 دقیقه محل اتصال را به صورت ثابت نگه دارید

چسب‌های پرقدرت که به آن چسب سفید هم گفته می‌شود و با نام تجاری شماتک برای مصارف گوناگون مانند صنایع چوبی، صحافی، کارتن سازی، جعبه چسبانی، بسته بندی و دخانیات تولید می‌گردد. چسب این شرکت اولین چسب چوب با استاندارد ملی و با کیفیت برتر در کشور است.
یک چسب اقتصادی بر پایه پلی وینیل استات است که برای کارهای نجاری مناسب است.

[/vc_column_text][vc_message message_box_style=”solid” message_box_color=”blue”]از آخریت تغییرات قیمت چسب جلاسنج با خبر شو! یه وقت گرون نخری یا ارزون نفروشی![/vc_message][vc_column_text]

سایر تولیدات:

محصولات برند شمال در حجم های نیم کیلویی ، یک کیلویی ،4کیلویی و 20 کیلویی که بسته بر اساس نیاز میتوانید خریداری کنید. چسب چوب برند شمال از کیفیت بالایی برخوردار است که مایع قابل چسابندن آن سفید است و پس از مصرف بی رنگ (شفاف) میشود که یکی از بزرگترین خاصیت های این چسب چوب میباشد.

چسب چوب شمال بر پایه پلی وینیل استات امولسیونی نوع 2 است و برای مصارف عمومی میباشد.

یک محصول آزمایش شده با قدرت چسبندگی و مقاومت بی نظیر،مخصوص چسباندن انواع چوب،قابل رقابت با بهترین چسب های مشابه خارجی است.

شماتک شرکت شمال :

چسب‌های پرقدرت که به آن چسب سفید هم گفته می‌شود و با نام تجاری شماتک برای مصارف گوناگون مانند صنایع چوبی، صحافی، کارتن سازی، جعبه چسبانی، بسته بندی و دخانیات تولید می‌گردد.

 

چسب سفید شمال :

چسب سفید شماتک در اندازه‌های متفاوتی موجود می‌باشد که برای مصارف خانگی، اداری، مدارس، نجاری و کارهای دستی مناسب است. درواقع بنا به مصرف خودتون میتونید یکی از حجم ها را انتخاب کنید.

 

شماتک چسب وفا شمال :

چسب وفا، چسب اقتصادی بر پایه پلی وینیل استات است که برای کارهای نجاری مناسب است.

[/vc_column_text][vc_column_text]

آرشیو لیست قیمت های قدیمی چسب چوب شمال :

توجه : تمامی لیست قیمت های درج شده در این قسمت منقضی و از اعتبار ساقط میباشند. درج این لیست قیمت ها در سایت پخش رنگ و چسب محمدی صرفا جهت اطلاع شما میباشد. لذا هیچ گونه اعتباری ندارند و میبایست به لیست قیمت درج شده در بالای این متن توجه کرد.

 

ردیف لیست قیمت تاریخ درجه اعتبار دانلود
 1 آخرین لیست قیمت چسب چوب شمال 1402/02/04 منقضی شده دانلود / مشاهده
2
لیست قیمت چسب چوب شمال
1401/01/27
منقضی شده
دانلود / مشاهده
3
لیست قیمت چسب شمال
1400/09/06
منقضی شده
دانلود / مشاهده
4 لیست قیمت چسب چوب شمال 1400/08/19 منقضی شده دانلود / مشاهده
5
لیست قیمت چسب چوب شمال 1400/02/15
منقضی شده
دانلود / مشاهده
6 لیست قیمت چسب چوب شمال 1399/10/14 منقضی شده دانلود / مشاهده
7 لیست قیمت چسب چوب شمال 1399/08/24 منقضی شده دانلود / مشاهده
8 لیست قیمت چسب چوب شمال 1399/08/20 منقضی شده دانلود / مشاهده
9
آخرین لیست قیمت نقضی شده از محصولات چسب شمال
1401/01/27
منقضی شده
دانلود / مشاهده

[/vc_column_text][vc_message message_box_style=”solid” message_box_color=”pink”]شما میتوانید قیمت چسب چوب 3000 پارس محصولی از شرکت چسب پارس را نیز مشاهده کنید.[/vc_message][vc_column_text]

طریقه مصرف چسب چوب شمال :

محل مورد نظر را کاملا تمیز نموده و سپس به وسیله فرچه یا کاردک. به چسب آغشته و حتی الامکان به مدت 20 دقیقه تحت فشار پرس یا پیچ دستی قرار دهید.

شما می توانید توسط گیره های مخصوص به افزایش چسبندگی بیشتر و نتیجه ای مطلوب کمک کنید.

شرایط نگهداری :

لطفا چسب را در درجه حرارتی کمتر از 5 درجه سانتیگراد نگهداری و استفاده ننمایید.

فیلم چسب پس از خشک شدن شفاف است.به این معنی که این چسب پس از خسک شدن بی رنگ میشود و هیچ اثری از چسب نخواهید دید.

احتیاط لازم :

در صورت تماس با چشم با آب فراوان شستشو شود.

موارد مصرف:

مناسب جهت مصارف هنری، تزئینی و صنعتی، صنایع چوب و مبلمان، لوازم اداری، گلسازی و چسباندن گچبری های دیوار

کاربرد:

چسباندن چوب و روکشهایی از قبیل فیبر ، تخته سه لائی ، فرمیکا و نئوپان؛ توجه شود که حلال چسب چوب شمال گالن فقط آب میباشد و شما کافی است آن را با آب رقیق کنید.

[/vc_column_text][vc_message message_box_style=”solid” message_box_color=”blue”]پخش رنگ و چسب محمدی عاملیت فروش تمامی محصولات چسب شمال در کل ایران میباشد.[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_accordion first_open=”true” id=”cz_57676″ sk_content=”font-size:13px;” sk_title=”font-size:15px;”][cz_acc_child title=”برای خرید چسب شمال نیاز به پیش فاکتور دارم ؟” id=”cz_24808″][vc_column_text]کافیست سفارش خودتان را به شماره های درج شده در قسمت تماس با ما ارسال کنید (از طریق واتس اپ) یا در اینستاگرام برای ما دایرکت کنید؛ واحد فروش به سرعت برای شما پیش فاکتور را ارسال میکنند و از کم و کیف موجودی شما را در جریان میگذارند.[/vc_column_text][/cz_acc_child][cz_acc_child title=”فروش چسب شمال و قیمت گذاری شما به چه صورت است؟” id=”cz_86022″][vc_column_text]برای خرید عمده میتوانند سفارش خود را به همکاران ما ثبت کنید  و در صورتی که شما از این کالا به صورت خرید جزئی یا خرده دارید میتوانید از فروشگاه اینترنتی کاردک اقدام به خرید کنید.[/vc_column_text][/cz_acc_child][cz_acc_child title=”چه تعدادی میتوان از شرکت چسب شمال سفارش داد ؟”][vc_column_text]در مجموعه پخش رنگ و چسب محمدی محدودیتی برای تعداد سفارش وجود ندارد. اما اگر میزان درخواستی شما با تعداد داخل انبار ها مطابقت نداشته باشد به شما اطلاع داده میشود.[/vc_column_text][/cz_acc_child][cz_acc_child title=”ارسال رایگان دارید ؟”][vc_column_text]ارسال رایگان فقط برای کرج و حومه کرج میباشد. سایر استان ها طبق توافق با مشتری ارسال میشود. در شهرستان ها نیز ارسال رایگان تا باربری بر عهده پخش رنگ و چسب محمدی میباشد.[/vc_column_text][/cz_acc_child][cz_acc_child title=”شما عاملیت فروش محصولات چسب شمال هستید ؟”][vc_column_text]بله، پخش رنگ و چسب محمدی عاملیت فروش تمامی محصولات چسب شمال به تمام نقاط ایران میباشد و به عنوان پخش کننده این محصول در شهر کرج در خدمت شما هستیم.[/vc_column_text][/cz_acc_child][cz_acc_child title=”ارسال بار محصولات چسب شمال به شهرستانها چگونه است؟”][vc_column_text]ارسال هر یک از محصولات چسب شمال برای شهرستانها به صورت کارتنی میباشد و محدودیتی در ثبت سفارش وجود ندارد و از یک کارتن شروع میشود.
ارسال توسط پخش رنگ و چسب و به باربری موردنظر شما انجام میشود و تا باربری هزینه ای از شما دریافت نمیشود.[/vc_column_text][/cz_acc_child][/cz_accordion][/vc_column][/vc_row]

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *