سما و مبین – کاربردی ترین لیست قیمت سما و مبین (جدید)

لیست قیمت محصولات سما و مبین

لیست قیمت محصولات سما و مبین


4.8
(6)

این صفحه جهت درج بروز ترین لیست قیمت سما و مبین طراحی شده است. که شما میتوانید از آخرین تغییرات در لیست قیمت سما مبین مطلع شوید یا لیست قیمت ها را دانلود کنید. همچنین جهت معرفی به شما توضیحاتی در مورد کارخانه و محصولات تولیدی این شرکت نیز نوشته شده است.

لیست قیمت محصولات سما و مبین

لیست قیمت درج شده در این قسمت در تاریخ 1401/01/18 اجرا شده و کاملا بروز میباشد. ملاک فروش و خرید سما و مبین بر اساس لیست قیمت زیر میباشد و پخش رنگ و چسب محمدی آماده ثبت سفارشات شما از محصولات این شرکت با ارسال رایگان به باربری میباشد.

 

لیست قیمت سما و مبین

 

جهت دانلود لیست قیمت سما و مبین به صورت فایل پی دی اف (PDF) با لینک مستقیم میتوانید از دکمه زیر جهت دریافت استفاده کنید.

دانلود لیست قیمت سما و مبین (PDF)

 

درباره شرکت سما و مبین

واحد تولیدی سما مبین در سال ۱۳۷۴ توسط آقایان عبدالرضا پیرزاد ، اسماعیل محمودی و حمید رضا پیرزاد در منطقه شهریار تاسیس گردید. این واحد از بدو تاسیس با توجه یه نیاز و تقاضای بازار داخلی اقدام به تولید محصول نمود. در راستای بهبود مستمر تولیدات واحد کنترل کیفیت بر تمام مراحل تولید و بسته بندی نظارت دایم دارد

این واحد تولیدی در سال ۱۳۹۰ مفتخر به دریافت نشان استاتدارد ملی ایران گردید . این مهم نشانه کیفیت و مرغوبیت محصولات تولیدی می باشد

این واحد همگام با افزایش تولید نسبت به توسعه فیزیکی کارگاه اقدام نمود، لذا در این راستا در شهرک صنعتی زاویه در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر اقدام به ایجاد خط تولید جدید نمود هم اکنون این واحد تولیدی انواع رزین های آلکیدی و رنگهای ساختمانی و صنعتی را برای صادرات و مصرف داخلی تولید می نماید.

 

 

محصولات

محصولات تولیدی این شرکت که جزو باکیفیت ترین ها در بازار هستند به شرح زیر میباشد:

  • عایق رطویتی
  • عایق اتومبیل-قیر ماشین
  • ماستیک آب بندی
  • بتونه های ساختمانی
  • چسب کاشی
  • رنگ
  • شاپان – آسترچوب
  • ضد زنگ
  • روغن زیرکار پایه آب
  • بتونه روغنی
  • بتونه پلاستیک
  • رزین سنگ
  • ماستیک درزگیر
  • ضد زنگ

شرکت رنگ سازی سما و مبین مفتخر است که دارای چندین نشان استاندارد و همچنین عضو انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران می باشد.

شاپان سما در دو رنگ مشکی و قهوه ای جهت مصارف صنایع چوب و سفال و صنایع گلسازی و لکه گیری مبلمان مورد مصرف قرار می گیرد.

معرفی محصولات سما و مبین

در اینجا به معرفی برخی از پرفروش ترین محصولات رنگ سما و مبین میپردازیم که شما میتوانید با آنها بیشتر آشنا شوید.تمامی محصولات زیر توسط پخش رنگ و چسب محمدی با ارسال رایگان به باربری انجام میشود.

 

 

عایق رطوبتی و اتومبیل سما

عایق رطوبتی سما برای مصارف ساختمانی بوده و پایه قیر میباشد که حلال آن نیز تینر روغنی است و از آن در پشت بام ها، کولر و … میتوان استفاده کرد.

عایق سفید سما

این محصول یک عایق پایه آب در فام سفید با کیفیت بالا میباشد که از آن به عنوان جایگزین ایزوگام نیز میتوان نام برد.

شاپان سما

شاپان سما در دو رنگ قهوه ای و مشکی و پایه تینری تولید میشود که غلظت و پوشش آن بسیار مناسب بوده و کاربرد آن در چوب میباشد.

خمیر آب بندی سما

خمیر آب بندی و درزگیر همه کاره سما یک محصول قدرتمند بر اساس تکنولوژی روز دنیا میباشد. که برای انواع درزگیری بین کاشی و سرامیک و … استفاده کنید.

بتونه ساختمانی سما

همچنین این شرکت در تولید بتونه روغنی، بتونه آکرلیک یا همه کاره و بتونه پلاستیک نیز با کیفیت و قیمت مناسب مهارت دارد.

 

لازم به ذکر است که تمامی محصولات این شرکت دارای علامت استاندارد بوده و از نظر کیفیت تمامی این محصولات در حال آزمایش بوده و سعی در افزایش کیفیت یا ثابت نگه داشتن کیفیت قبلی آن هست. شما با اطمینان خاطر میتوانید از محصولات این شرکت استفاده کنید.

 

آرشیو لیست قیمت های سما و مبین

تمامی لیست قیمت های درج شده در این قسمت منقضی و از اعتبار ساقط میباشند. درج این لیست قیمت ها در سایت پخش رنگ و چسب محمدی صرفا جهت اطلاع شما میباشد.لذا هیچ گونی اعتباری ندارند و میبایست به لیست قیمت درج شده در ابتدای همین صفحه رجوع کرد.

 

ردیف لیست قیمت تاریخ درجه اعتبار دریافت
1 لیست قیمت محصولات سما و مبین 1399/07/19 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده
2
لیست قیمت رنگ سما مبین 1399/02/06
فاقد اعتبار دانلود / مشاهده

 

مشتریان عزیر شما میتوانید قبل از هرگونه سفارش از واحد های فروش محصولات این شرکت را استعلام گرفته یا در صورت نیاز درخواست پیش فاکتور دهید تا در کمتر از 1 ساعت برای شما پیش فاکتور ارسال و در صورت قطی شدن پیش فاکتور بار شما ارسال شود.

پیشنهاد میشود که قبل از هر خریدی برای استعلام انواع شاپان حتما قیمت شاپان رزین گل و همچنین لیست قیمت رزین گل را مشاهده کنید.

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *