رزین گل – جدیدترین لیست قیمت رزین گل (رزینول) مرداد

لیست قیمت محصولات رزین گل و رزینول

لیست قیمت محصولات رزین گل و رزینول


4.2
(34)

پخش رنگ و چسب محمدی نماینده رسمی و انحصاری محصولات رزین گل در استان البرز، قزوین و زنجان میباشد.

 

این صفحه جهت قرار دادن جدید ترین لیست قیمت محصولات رزین‌گل و رزینول طراحی شده است. شما میتوانید در اینجا از آخرین تغییرات اعمال شده در لیست قیمت مطلع شوید و همچنین با لینک مستقیم اقدام به دانلود لیست قیمت‌ رزین گل کنید. همچنین جهت آشنایی شما با محصولات رزین‌گل توضیحاتی درباره این شرکت و محصولات تولیدی آن قرار داده شده است.

 

لیست قیمت رزین گل و رزینول سابق

این لیست قیمت از محصولات رزین گل مورخ 1402/02/18 در سایت قرار داده شده است و تاریج اجرایی آن نیز در همین تاریخ میباشد که به معنای بروز بودن لیست قیمت است. تمامی لیست قیمت های ماقبل این تاریخ از محصولات رزین‌گل و رزینول فاقد اعتبار میباشد و ملاک فروش و خرید رزین‌گل بر اساس لیست قیمت زیر میباشد.

 

لیست قیمت رزین گل مورخ 18-02-1402 صفحه1

 

 

لیست قیمت رزین گل مورخ 18-02-1402 صفحه2

 

 

جهت دریافت لیست قیمت محصولات رزین گل به صورت فایل PDF و با لینک مستقیم به صورت یکجا از دکمه ی زیر جهت دریافت استفاده کنید.

دانلود لیست قیمت رزین گل (PDF)

معرفی روغن الیف رزین گل

به طور کلی برای آنکه مواد پوششی اعم از رنگ روغنی و یا سایر رنگ های ساختمانی به خورد گچ رود، سطح را ابتدا باید با روغن الیف اشباع کرد. روغن الیف به منظور اشباع نمودن سطح چوب، قبل از رنگ آمیزی نیز استفاده می گردد. چنانچه زیرکار با روغن الیف درجه 1 پوشانده نشود ذات پوشش سست و قابل ریزش می شود. بعد از اعمال روغن الیف، ذرات سست (عموماً گچی) پایدار شده و به هم می چسبند. خلل و فرج سطح نیز با اِعمال روغن الیف ، پر شده و سطحی یکنواخت و مناسب جهت رنگ آمیزی به وجود می آید. پر شدن ناهمواریها و خلل و فرج سطح، زمینهی مصرف کمتر پوشش بعدی را نیز فراهم می کند.

 

روغن الیف مخصوص بتونه رزین گل با برچسب آبی

روغن الیف مخصوص بتونه رزینول از بهترین مواد اولیه تهیه و به بازار عرضه می شود. این روغن برای ایجاد قوام مناسب و چسبندگی ذرات بتونه، به آن افزوده می شود. به طور کلی استفاده از بتونه های رنگ روغنی در زیر سازی گچ و چوب، سطح نهایی را کاملاً صاف و صیقلی می سازد. لذا برای پر کردن درزها، منافذ و ترک های  روی سطح، اعمال بتونه الزامیست. استحکام و ایجاد چسبندگی بین لایه های بعدی پوشش، از اثرات بعدی بتونه روغنی است.

 

روغن زیر کار رزین گل با برچسب نارنجی

قبل از رنگ آمیزی استفاده از روغن زیرکار بر روی سطوح سیمانی و گچی کاملا الزامی بوده تا بهترین نتیجه و پوشش رنگ را از رنگ استفاده شده داشته باشید. روغن زیر کار رزین گل بر پایه تینر روغنی بوده و قبل از رنگ آمیزی استفاده میشود.

 

روغن موزاییک رزینگام رزینول ( رزین گل )

روغن موزاییک رزینگام رزینول از بهترین مواد اولیه تهیه و به بازار عرضه می شود. این روغن جهت کم کردن چسبندگی قالب های موزاییک سازی و برای سهولت جدا شدن این قالبها از موزاییک یا سازه های سیمانی قالبگیری شده، استفاده می گردد.

 

شاپان رزین گل (آستر چوب)

شاپان یا آستر چوب رزین گل در دو نوع مشکی و قهوه ای از بهترین مواد اولیه تهیه و به بازار عرضه می شود. بعد از سمباده کاری و قبل از اعمال پوشش نیم پلی استر، از آستر شاپان استفاده می شود که به منظور ایجاد جلوه های ظاهری خاص میتوان از شاپان مشکی و یا قهوه ای و یا ترکیبی از این دو استفاده کرد. حتی می توان با ترکیب کردن شاپان با رنگهای روغنی رنگی طیف وسیعی از فام های مختلف روی چوب ایجاد نمود. شاپان با تینر روغنی قابل رقیق شدن است.

 

واکس براق کننده و رزین سنگ رزین گل

واکس براق کننده رزینول از بهترین مواد اولیه تهیه و به بازار عرضه می شود. این واکس جهت براق کردن و جلا دادن به سنگ های تزئینی، موزاییک، داشبرد اتومبیل، کفپوش، سطوح چرمی و غیره بکار می رود.

 

تصاویر برخی محصولات تولیدی رزین گل

 

اگر خریدار به عنوان مصرف کننده هستید و نیاز به تعداد کمی از این محصولات دارید حتما به فروشگاه اینترنتی کاردک مراجعه کنید و در آنجا اقدام خرید رزین‌گل با قیمت های تخفیف خورده کنید.

 

آرشیو لیست قیمت رزینول (رزین گل)

توجه : تمامی لیست قیمت های زیر از محصولات رزی گل و رزینول فاقد اعتبار بوده و میبایست به لیست قیمت بالای صفحه مراجعه کرد. قرار دادن این لیست قیمت ها صرفا جهت اطلاع و آگاهی شما میباشد  لذا دیگر هیچ اعتباری ندارند. وملاک اصلی فروش و خرید رزین گل بر اساس آخرین تاریخ درج شده در سایت میباشد.

 

ردیف لیست قیمت تاریخ درجه اعتبار دانلود
1
لیست قیمت شرکت پتروپاد رزین گل
1401/03/03
منقضی شده
دانلود / صفحه1   صفحه2
1
لیست قیمت محصولات رزین گل
1400/10/01
منقضی شده
دانلود / مشاهده
2 لیست قیمت رزین گل (رزینول) 1400/03/13 منقضی شده دانلود / مشاهده
3 لیست قیمت رزین گل (رزینول) 1399/09/12 منقضی شده دانلود / مشاهده
4 لیست قیمت رزین گل (رزینول) صفحه اول
1399/04/01 منقضی شده دانلود / مشاهده
5 لیست قیمت رزین گل (رزینول) صفحه دوم
1399/04/01 منقضی شده دانلود / مشاهده
6 لیست قیمت رزین‌گل (رزینول) 1398/02/01 منقضی شده دانلود / مشاهده
7 لیست قیمت رزین‌گل (رزینول) 1398/07/19 منقضی شده دانلود / مشاهده
8
لیست قیمت رزین گل
1401/05/01
منقضی شده
صفحه1  صفحه2 / دانلود

 

اگر فروشنده رنگ های هنری هم هستید پیشنهاد میکنیم که لیست قیمت رنگ صدفی کارن (هنری) را مشاهده کنید.

 

تمامی محصولات رزین‌گل با بهترین قیمت و ارسال به سراسر کشور از طریق باربری و همچنین ارسال به صورت درب منزل میباشد. شما میتوانید به روش های مختلف اقدام به ثبت سفارش محصولات رزین‌گل کنید.

 

محصولات تولیدی این شرکت

تمامی اقلام زیر از محصولات تولیدی شرکت رزینول (رزین‌گل) میباشد که شما میتوانید در هر تعدادی با تخفیف ویژه از پخش رنگ و چسب محمدی خرید کنید.

  1.  انواع روغن الیف (در 3 نوع مختلف)
  2. زیرکار تینری (روغنی)
  3. روغن موزاییک سازی
  4. شاپان مشکی و شاپان قهوه ای
  5. ایزوروف ( عایق رطوبت / عایق بام )
  6. پرایمر آکریلیک
  7. سیلر آکریلیک
  8. رزین سنگ
  9. چسب سیلیکات
  10. رنگ تمام پلاستیک
  11. رنگ آکریلیک
  12. رنگ آکریلیک نما

 

شما در پخش رنگ و چسب محمدی همیشه محصولات رزین گل را به صورت قیمت دست اول خریداری میکنید و جای هیچ نگرانی از بابت قیمت آنها نیست!

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *