رنگ هادی – لیست قیمت محصولات شرکت رنگین (هادی رنگ)

هادی رنگ - لیست قیمت محصولات شرکت رنگین یا رنگ هادی

هادی رنگ - لیست قیمت محصولات شرکت رنگین یا رنگ هادی


4.8
(30)

این صفحه جهت درج و بروزرسانی لیست قیمت هادی رنگ طراحی شده است. که شما میتوانید از آخرین تغییرات احتمالی آن مطلع شوید و همچنین لیست قیمت را دانلود کنید. جهت آشنایی بیشتر شما با محصولات رنگ هادی نیز توضیحاتی قرار داده شده است. لازم به ذکر است اسم اسم ثبت شده رنگ هادی، رنگین میباشد.

لیست قیمت رنک هادی ( هادی رنگ )

لیست قیمت رنگ هادی در مورخ 1402/02/11 بروز شده است و آخرین لیست قیمت (بروز) موجود از این شرکت میباشد. لذا اعلام میشود که ملاک فروش و خرید رنگ هادی بر اساس قیمت های درج شده در زیر میباشد و مابقی لیست قیمت ها فاقد اعتبار هستند.

 

لیست قیمت رنگ هادی مورخ 11-02-1402 صفحه1

 

 

لیست قیمت رنگ هادی مورخ 11-02-1402 صفحه2

 

 

لیست قیمت رنگ هادی مورخ 11-02-1402 صفحه3

 

 

لیست قیمت رنگ هادی مورخ 11-02-1402 صفحه4

 

جهت دسترسی راحت تر شما و امکان دانلود مستقیم در فرمت PDF لیست قیمت محصولات این شرکت را برای شما فراهم آورده ایم که فقط کافی است بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

دانلود لیست قیمت رنگ هادی رنگ (PDF)

 

درباره شرکت رنگ هادی

رنگ هادی یا هادی رنگ با نام شرکت صنعتی وشیمیائی رنگین (سهامی عام)درسال 1344 تأسیس و از بدو کار تحت لیسانس شرکت سیگما کوتینگ هلند بوده و هم اکنون نیز با استفاده از بنیه علمی افراد مجرب و آزمایشگاه مجهز و مدرن بعنوان بزرگترین تولید کننده از نظر حجم تولید ، فروش و نیروی انسانی فعال بطور مستقل قادر است هرگونه سفارش را درسطح استانداردهای بین المللی تولید وعرضه نماید و می توان گفت تنها شرکت در کشور است که می تواند انواع رنگهای ساختمانی ، صنعتی ، پودری ، اتومبیلی ، دریایی و …. در حجم و کیفیت بالا تولید و عرضه نماید.

شرکت رنگ هادی بعنوان اولین تولید کننده رنگهای پودری (powder coating) تا کنون موفق گردیده است نیاز بسیاری از واحدهای تولیدی لوازم خانگی نظیر شرکتهای ارج – بهمن – آزمایش – آبسال – ایران پویا و….. را تأمین نماید . در ضمن خاطر نشان می سازد که این شرکت سابقه حضور 42 ساله در سازمان بورس و اوراق بهادار کشور را دارد .

داشتن گواهینامه ایزو 9000 :

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین (سهامی عام) در سال 1381 موفق به اخذ گواهی نامه کیفیت ایزو 9001 از شرکت توف راینلند(TUV RHEINLAND) گردیده است .

انتخاب به عنوان واحد نمونه صنعتی

– واحد تولیدی نمونه سال 1375
– کارآفرین برتر دومین جشنواره کارآفرینان برتر (امیرکبیر) در تاریخ 85/06/19

تقدیرنامه ها

-لوح سپاس از بانکهای تجارت ، ملی ، ملت ، سپه ، صادرات ، سامان و …. بمناسبت همکاریهای موفق و مناسبات تجاری فیمابین
-لوح سپاس نخستین گردهمایی مصرف کنندگان نیتروسلولز تجاری
– کار آفرین برتر دومین جشنواره کارآفرینان برتر صنایع (دانشگاه امیرکبیر)

اخذ تقدیرنامه از دانشگاه

-لوح سپاس از دانشکده حفاظت و بهداشت کار
-لوح سپاس از دانشکده وزارت نفت
– لوح سپاس از پژوهشگاه صنعت نفت کشور

اخذ گواهینامه استاندارد

رنگ هادی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد برای بسیاری از محصولات خود گردیده است.

عضویت در انجمن های تخصصی علمی

– عضو انجمن رنگ و رزین و پوششهای کامپوزیت در کشور
– عضو موسس اتحادیه رنگ و رزین کشور و سهامدار اصلی آن

استقرار نظام پیشنهادها

همگام با دریافت گواهینامه ایزو ، نظام پیشنهادها هم در این شرکت جاری و دارای بازده مناسبی است .

داشتن مراکز آموزشی

1– کلاسهای آموزش رایانه برای کلیه کاربران در مقاطع مختلف بسته به نیاز واحدهای ذیربط
2- کلاسهای آموزش کنترل کیفیت و ایزو
3- حفاظت و آتش نشانی و اطفای حریق
4- ارسال کارشناس های شرکت در دوره های آموزشی خارجی و داخلی مرتبط به واحدها و نیازهای شرکت بطور مرتب جهت ارتقاء سطح علمی کارکنان

گروه رنگ های ساختمانی (تزئینی)

• انواع رنگ های روغنی ، مات وبراق (آلکیدی ) ، نیم پلاستیک و تمام پلاستیک
• انواع رنگ های اکریلیک مخصوص نما و نیمه براق
• انواع آسترهای آلکیدی و لاک مخصوص چوب

تولید انواع رنگ های پودری برپایه رزین های

• اپوکسی – پلی استر ، مورد استفاده درصنایع لوازم خانگی ، اداری وغیره
• پلی استر – مورد استفاده درصنایع برق وروشنائی ، سازه های فلزی خارج ازساختمان
• انواع فام های تخصصی برحسب نیاز مصرف کنندگان

معرفی برخی از محصولات رنگین :

پوشرنگ تمام پلاستیک مات – کد فنی محصول : 750
پوشرنگ تمام پلاستیک مات هادی رنگرنگ تمام پلاستیک هادی بر پایه رزین پلی وینیل استات جهت سطوح گچی ، آجری ، بتونی و سیمانی برای فضاهای داخلی ساختمان ها طراحی شده است . از جمله خواص آن می توان به خشک شدن سریع ، قلم خوری مناسب ، چسبندگی ، مقاومت رطوبتی و سایش عالی ، سهولت اجرا و نداشتن بوی نا مطبوع اشاره نمود . این رنگ پایه آب بوده و هیچ گونه آلودگی زیست محیطی به همراه ندارد .

روش اعمال :

ابتدا رنگ را توسط همزن با دور مناسب کاملا یکنواخت نموده ، رنگ را با افزایش تدریجی آب تا حصول ویسکوزیته مناسب رقیق نموده و با استفاده از قلم مو، غلتک و یا رنگ پاش رنگ را روی سطح اعمال نمایید. درجه حرارت محیط رنگ آمیزی باید در محدوده 10-40درجه سانتیگراد بوده و دمای سطح بایستی حداقل 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم محیط باشد . پس از اتمام کار دستها و ابزار رنگ آمیزی را با آب ولرم و مواد شوینده شسنشو نمائید.

پوشرنگ نیم پلاستیک مات – کد فنی محصول : 700
پوشرنگ نیم پلاستیک مات هادی رنگرنگ نیم پلاستیک هادی بر پایه رزین پلی وینیل استات طراحی شده و جهت سطوح گچی ، آجری ، بتونی و سیمانی داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد . از جمله خواص آن می توان به خشک شدن سریع ، قلم خوری مناسب ، چسبندگی و سهولت اجرا و همچنین سازگاری زیست محیطی آن اشاره کرد.

روش اعمال :

ابتدا رنگ را توسط همزن با دور مناسب کاملا یکنواخت نموده ، رنگ را با افزایش تدریجی آب تا حصول ویسکوزیته مناسب رقیق نموده و با استفاده از قلم مو، غلتک و یا رنگ پاش رنگ را روی سطح اعمال نمایید. درجه حرارت محیط رنگ آمیزی باید در محدوده 10-40درجه سانتیگراد بوده و دمای سطح بایستی حداقل 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم محیط باشد . پس از اتمام کار دستها و ابزار رنگ آمیزی را با آب ولرم و مواد شوینده شستشو نمائید.

پوشرنگ روغنی براق الکیدی – کد فنی محصول : 701
پوشرنگ روغنی براق الکیدی هادی رنگرنگ روغنی براق هادی رنگ بر پایه رزین الکید بلند روغن طراحی گردیده است و بعنوان لایه نهایی به همراه سیستم الکیدی جهت محافظت سازه های فولادی در مقابل عوامل محیطی نیمه صنعتی ، مرطوب و شرجی و محیط شهری مورد مصرف قرار می گیرد . با توجه به براقیت بالا ، مقاومت در مقابل uv نور خورشید و ثبات رنگ ، این محصول به عنوان پوشش نهایی جهت محیط های داخلی و خارجی و کلیه سطوح آهنی ، چوبی ، گچی ، سیمانی ، آجری و … مورد استفاده قرار می گیرد.

روش اعمال :

ابتدا رنگ را توسط همزن با دور مناسب کاملا یکنواخت نموده ، رنگ را با افزایش تدریجی تینر روغنی تا حصول ویسکوزیته مناسب رقیق نمایید . درجه حرارت محیط رنگ آمیزی باید در محدوده 40-10 درجه سانتیگراد بوده و دمای سطح بایستی حداقل 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم محیط باشد . پس از اتمام کار ابزار آلات رنگ آمیزی را با تینر روغنی شستشو نمایید .

پوشرنگ روغنی مات الکیدی – کد فنی محصول : 53
پوشرنگ روغنی مات الکیدی هادی رنگرنگ روغنی مات هادی رنگ
بر پایه رزین الکید بلند روغن فرموله شده و در محیط های شهری و نیمه صنعتی قابل مصرف بوده و جهت پوشش ماشین آلات و سازه های فلزی و لوازم خانگی و اداری نیز مورد استفاده قرار می گیرد . رنگ مات روغنی به عنوان آستری برای رنگ رویه الکیدی براق و نیز به عنوان رنگ رویه بر روی سطوح گچی و با اختلاط با رنگ روغنی براق برای پوشش در و پنجره های ساختمان نیز به کار میرود . قدرت پوشش مناسب و مقاومت در مقابل نور خورشید و همچنین مقاومت در برابر محیط های اسیدی ضعیف از ویژگی های این رنگ می باشد.

روش اعمال :

ابتدا رنگ را توسط همزن با دور مناسب کاملا یکنواخت نموده ، رنگ را با افزایش تدریجی تینر روغنی تا حصول ویسکوزیته مناسب رقیق نمایید . درجه حرارت محیط رنگ آمیزی باید در محدوده 40-10 درجه سانتیگراد بوده و دمای سطح بایستی حداقل 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم محیط باشد . پس از اتمام کار ابزار آلات رنگ آمیزی را با تینر روغنی شستشو نمایید.

 

آرشیو لیست قیمت های هادی رنگ :

تمامی لیست قیمت های درج شده در این قسمت منقضی و از اعتبار ساقط میباشند. درج این لیست قیمت ها در سایت پخش رنگ و چسب محمدی صرفا جهت اطلاع شما میباشد. لذا هیچ گونی اعتباری ندارند و میبایست به لیست قیمت درج شده در ابتدای همین صفحه توجه کرد.

 

ردیف لیست قیمت تاریخ درجه اعتبار دریافت
1 لیست قیمت محصولات هادی رنگ 1401/01/15
فاقد اعتبار صفحه1 / صفحه2 / صفحه3
2 لیست قیمت شرکت رنگین 1400/07/01
فاقد اعتبار دانلود / مشاهده
3 لیست قیمت رنگ هادی (هادی رنگ) 1400/07/01
فاقد اعتبار دانلود/مشاهده
4 لیست قیمت رنگ هادی (هادی رنگ)          
1400/02/21
فاقد اعنبار دانلود / مشاهده
5 لیست قیمت رنگ هادی (هادی رنگ)         صفحه اول 1399/01/01 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده
6 لیست قیمت رنگ هادی (هادی رنگ)         صفحه دوم 1399/01/01 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده
7 لیست قیمت رنگ هادی (هادی رنگ) 1399/07/29 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده
8 لیست قیمت محصولات شرکت رنگین 1401/04/01
فاقد اعتبار دانلود / مشاهده

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *