لیست قیمت پودر بندکشی، پودر سیمان، گچ، لاجورد، دوده 1401

لیست قیمت پودر بند کشی

لیست قیمت پودر بند کشی


5
(3)

مشاهده و دانلود لیست قیمت پودر بندکشی و انواع پودر سیمان، گچ، پودر سنگ و … و استعلام آنلاین انواع این پودر ها در پخش رنگ و چسب محمدی. شمامیتوانید انواع این پودر هارا بر اساس نیاز خود تهیه کنید و به صورت ارسال رایگان در باربری تهیه بگیرید.

 

لیست قیمت پودر بندکشی و پودر رنگی

لیست قیمت زیر از انواع پودر های کاربردی و در صتعت ساختمان سازی و سیمان در تاریخ 1401/02/08 در سایت قرار داده شده است و فعلا بروز میباشد. احتمال تغییر لحظه ای در این لیست وجود دارد. لذا قبل از هرگونه خرید حتما با واحد های فروش پخش رنگ و چسب محمدی در تماس باشید.

تمامی قیمت های زیر به صورت موقت هستند و حتما قبل از سفارش با واحد های فروش در تماس باشید.

نام کالاقیمت 1 کیلوییقیمت 30 کیلویی(کیسه)
پودر دوده معمولی95.000استعلام بگیرید!
پودر دوده اعلا105.000استعلام بگیرید!
پودر دوده ممتازاستعلام بگیرید!استعلام بگیرید!
پودر امرا (قهوه ای)60.000استعلام بگیرید!
پودر گل ماش60.000استعلام بگیرید!
پودر اخرا (قرمز)55.000استعلام بگیرید!
پودر سبز معمولی165.000استعلام بگیرید!
پودر آبی معمولی130.000استعلام بگیرید!
پودر زرد225.000استعلام بگیرید!
پودر شنجف (صورتی)225.000استعلام بگیرید!
پودر گچ سفید35.000استعلام بگیرید!
پودر سیمان سفید48.000استعلام بگیرید!
پودر سنگ30.000استعلام بگیرید!
پودر سیمان سیاهاستعلام بگیرید!استعلام بگیرید!
پودر سیریش اعلااستعلام بگیرید!استعلام بگیرید!
لاجورداستعلام بگیرید!استعلام بگیرید!

معرفی پودر بندکشی

هنگام نصب سنگ های تزئینی ساختمان و کاشی های دیوار و کف، از پودر باندینگ برای اتصال مناسب بین آنها استفاده می شود. بسیاری از معماران و طراحان از این پودر ها برای نمای خارجی و نگهداری بناها استفاده می کنند. امروزه برای چسباندن سطوح سرامیکی از پودر های مخصوص بندکشی استفاده می‌شود. بندکشی یکی از ارکان کلیدی کاشی کاری محسوب می شود و در زیبایی و استحکام کاشی و سرامیک نقش بسزایی دارد.

پودر های بندکشی در انواع رنگ در بازار عرضه میشوند که متوان به رنگ هایی همچون پودر دوده (مشکی)، پودر امرا یا قهوه ای، پودر شنجف (قرمز مایل به صورتی)، پودر آبی، پودر اخرا یا قرمز و … نام برد. البته سایر مصالح ساختمانی از قبیل گچ، سیما سفید و سیمان سیاه، پودر سنگ و … را نیز جزو این دسته میتوان قرار داد.

خرید چسب سنگ جلاسنج با قیمت عمده

 

انواع پودر بند کشی

  • پودر بند کشی نانو: ترکیب این نوع پودرهای بند کشی از نانو پلیمرها است که به همراه سیمان پرتلند در رنگ‌های مختلف در بازار موجود است.
  • پودر بندکشی آنتی باکتریال: استفاده از این پودرها، به دلیل دارا بودن مواد ضد باکتری و ضد قارچ، در حمام و سرویس بهداشتی به خصوص در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی مرسوم است. این پودرها قیمت بالاتری دارند.
  • پودر بندکشی رنگی: در ترکیبات این پودرهای بندکشی از مواد رنگی استفاده می‌شود که باعث تغییر رنگ آنها می‌شود مانند پودر بند کشی آبی و پودر بند کشی زرد و…
  • پودر بندکشی ضد آب: این نوع پودر هنگام در ترکیب با آب یک ساختار واترپروف ایجاد می کند که پس از سفت شدن در مقابل نفوذ رطوبت مقاوم است.
  • پودر بند کشی ضد اسید: این نوع پودر در برابر انواع اسیدهای متوسط و ضعیف، مقاوم است.
  • پودر بند کشی رنگی اصلاح شده با لاتکس

 

قیمت پودر بندکشی

انواع مختلفی از پودر های بندکشی در بازار موجود است که هر یک از آن دارای مشخصات خاصی هستند.

استفاده از نوع مناسب پودر بندکشی تاثیر زیادی در عمر ساختمان دارد. پودرهای بندکشی با توجه به میزان کیفیت و رنگ بندی، قیمت‌های متفاوتی دارند. برخی از این پودرها به صورت آماده ارائه می‌شود و برخی به شکل نیمه آماده بنابراین لازم است قبل از هر چیزی از نوع پودر بند کشی مناسب کار خود و قیمت آن آگاهی کامل کسب نمایید.

 

لیست قیمت پودر بند کشی مورخ 08-02-1401

شما میتوانید لیست قیمت فوق را در صورت تمایل به صورت فایل PDF دانلود کرده و در دستگاه خود آن را ذخیره نماییید. کافیست که بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

دانلود لیست قیمت پودر بندکشی (PDF)

 

پودر اخرا

پودر بندکشی اخرا به طور کلی به رنگدانه هایی گفته می شود که با استفاده از اکتشاف و استحصال مواد معدنی از طبیعت به دست می آید. ochre (اخرا) معمولا رنگ قهوه ای متمایل به زرد دارد. اما اخرای بدست آمده از هماتیت که نوعی اکسید آهن است، دارای رنگ قرمز است و با نام red ochre یا ruddle شناخته می شود. از مهم ترین مزایای تولید پودر اخرا در داخل می توان به قیمت تمام شده بسیار کمتر آن اشاره کرد که باعث صرفه جویی در هزینه های تولیدی صنایع مختلف می شود.

از پودر اخرا در صنایع مختلف از جمله صنایع تولید رنگ و صنایع تولید مصالح ساختمانی مانند سیمان و… استفاده می شود. انواع پودر اخرا شامل موارد زیر است:

  • اخرا زرد (yellow ochre)
  • اخرای قرمز (red ochre)
  • اخرا ارغوانی (purple ochre)
  • اخرای قهوه ای (brown ochre)

 

پودر دوده

پودر دوده یا پیگمنت مشکی یک محصول آلی است که از ته نشینی بخار حاصل از تجزیه هیدروکربن ها در درجه حرارت بالا حاصل می شود. اغلب دوده‌ها حاوی ۹۸% کربن و ۲٪ اکسیژن و نیتروژن و سولفور هستند.

از دوده در صنایع رنگ ‌سازی به عنوان پیگمنت مشکی استفاده می شود. این محصول در گریدهای Printon۲۵۶  , Printon۱۵۶ و Printon۱۵۱۵ عرضه می شود.

کربن بلک یا دوده سیاه با کربن اکتیو از نظر شیمیایی و کاربرد تفاوت دارد. ساختار کربن بلک از ذرات ریزتری تشکیل شده است و به طور گسترده  در صنایع تولیدی مختلف به عنوان رنگدانه استفاده می شود.

کربن بلک از احتراق ناقص فرآورده های نفتی سنگین مانند قیر FCC یا قیر کراکینگ اتیلن تولید می شود. از کربن سیاه بطور عمده به عنوان یک فیلر و تقویت کننده در تایرسازی و تولید محصولات پلاستیکی استفاده می شود.

 

انواع پودر دوده

لازم به ذکر است که پودر دوده از لحاظ کیفیت به انواع مختلفی تقسیم میشود که میزان کیفیت و رنگدهی آن ها یا پوشش آنها با یدکدیگر متفاوت میباشد. البته در قیمت نیز با یکدیگر متفاوت هستند که در ذیل به معرفی این پودر ها پرداختیم.

  • پودر دوده معمولی
  • پودر دوده اعلا
  • پودر دوده ممتاز

پودر دوده در دمای های پایین به راحتی با حلال های آلی ترکیب می‌شود. دوده در صنایع رنگ ‌سازی، ، پی وی سی، سیم و کابل، لاستیک سازی، پلاستیک و تولید چرم مصنوعی به کار می رود.

 

قیمت پودر بندکشی

پودر گل ماش

پودر گل ماش یک پیگمنت اکسید آهن (Iron Oxide Pigments) است که اغلب در رنگ زرد تیره یا روشن وجود دارد. از پودر گل ماش در نقاشی ساختمان به عنوان یک ماده اصلی رنگی استفاده می شود. پودر اکسید آهن گل ماش غیر سمی، دارای مقاومت رنگی بسیار بالا، مقاومت بالا در برابر نور و قدرت پوشش دهی زیاد است که معمولا از سنگی به نام لیمونیت به دست می آید. این ماده از پایداری شیمیایی بسیار خوبی نیز برخوردار است و علاوه بر داشتن رنگ خالص و روشن، مقاومت بالایی در برابر تغییرات جوی دارد. اکسید آهن گل ماشی کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف مانند استفاده در بتن و سیمان به عنوان رنگدانه، استفاده به عنوان پیگمنت مورد نیاز درصنایع رنگ و پوشش و رزین و… دارد.

در ابتدای همین صفحه میتوانید لیست قیمت پودر گل ماش را مشاهده کنید.

 

پودر امرا

پودر امرا که به آن پودر قهوه ای نیز میگویند. مانند سایر پودر های بندکشی کاربرد فراوانی دارد و از آن با مخلوط کردن در سیمان سفید یا مشکی استفاده میکنند. همچنین از این نوع پودر های برای رنگ دادن به انواع جداول سیمانی در هنگام ساخت آنها استفاده میشود.

 

مصارف رایج پودر بندکشی شامل پر کردن بند کاشی کف و دیوار حمام، آشپزخانه و… است که از ترک خوردن درز کاشی ها جلوگیری می کند.

 

پودر سیمان

Colored Cement (سیمان رنگی) یک سیمان معمولی است که در ترکیبات آن حدود ۲ الی ۱۵ درصد مواد رنگی استفاده شده باشد. در واقع سیمان رنگی از اضافه کردن مواد رنگی معدنی بی اثر شیمیایی به سیمان پرتلند معمولی یا سیمان سفید حاصل می شود.

در ساخت سیمان رنگی از رنگدانه هایی استفاده می شود که در برابر تغییرات جوی و تابش نور مقاوم هستند و مطابق با استاندارد شماره ۱۲۱۴۹ ایران تولید می شوند. رنگ نهایی بتن ساخته شده با سیمان رنگی، به عواملی مانند نوع و رنگ مصرفی، نسبت آب به سیمان، شرایط آب و هوایی و.. بستگی دارد.

از مهم ترین مزایای استفاده از سیمان رنگی می توان به قابلیت چسبندگی بسیار زیاد این سیمان به سطوح زیرین، ثبات بالای رنگ در برابر رطوبت و نور خورشید، یکپارچگی، آب گریزی و غبارگریزی نما پس از استفاده و در نهایت مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد.

پودر لاجورد

پودر لاجورد در واع از یک نوع سنگ به رنگ آبی لاجوردی است که بیشترین کاربرد آن در صنعت ساختمان سازی و رنگ سازی جهت مخلوط کردن آن با رنگ های پلاستیکی و پایه آب است. از این پودر برای چرک تاب کردن رنگ نهایی روی سقف استفاده میشود. البته این پودر لاجورد در صنعت شست و شو نیز کاربرد های فراوانی دارد.

قیمت و خرید پودر لاجورد

در بازار انواع مختلفی از پودر لاجورد و همچنین پودر بندکشی به فروش میرسد که هرکدام کیفیت متفاوتی  دارند. شما میتوانید انواع این پودر ها را با کیفیت بالا و ارسال رایگان به صورت تضمینی از ما خرید کنید. بهتره که از یک مرکز معتبر خرید خود را انجام دهید.

 

 

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *