پارس بهار – لیست قیمت رنگ پارس بهار و پارس بهاران

لیست قیمت محصولات رنگ پارس بهار و پارس بهاران

لیست قیمت محصولات رنگ پارس بهار و پارس بهاران


4.1
(29)

این صفحه جهت اطلاع رسانی و درج لیست قیمت رنگ پارس بهار و پارس بهاران طراحی شده است که شما میتوانید با رجوع به این صفحه از آخرین و جدیدترین قیمت های این شرکت مطلع شوید و دانلود یا مشاهده کنید. همچنین اطلاعات دیگری از محصولات و کارخانه رنگ پارس بهار جهت آشنایی شما با این شرکت در همین صفحه درج شده است.

لیست قیمت شرکت رنگ پارس بهار:

لیست قیمت محصولات رنگ پارس بهار در سایت مورخ 1402/02/09 قرارداده شده است که بروز میباشد. لیست قیمت های ما قبل این تاریخ منقضی شده اند و از درجه اعتبار ساقط هستند. ملاک فروش محصولات پارس بهار بر اساس لیست قیمت پایین میباشد.

 

 

 

لیست قیمت پارس بهار مورخ 09-02-1402 صفحه1

 

لیست قیمت پارس بهار مورخ 09-02-1402 صفحه2

 

لیست قیمت پارس بهار مورخ 09-02-1402 صفحه3

 

 

لیست قیمت پارس بهار مورخ 09-02-1402 صفحه4

 

لیست قیمت پارس بهار مورخ 09-02-1402 صفحه5

 

لیست قیمت پارس بهار مورخ 09-02-1402 صفحه6

اگر نیاز به دانلود یا مشاهده به صورت فابل pdf دارید میتوانید از طریق دکمه زیر اقدام به دانلود لیست قیمت محصولات پارس بهار کنید.(دانلود به صورت مستقیم)

دانلود لیست قیمت رنگ پارس بهار (PDF)

QR code

پایه گذار پارس بهاران و نمایندگی پخش رنگ پارس بهار

آقای جواد میر محمدی پایه گذار مجموعه پارس بهاران پیش از تاسیس این شرکت ، از سال ۱۳۵۳ با صنعت رنگ مانوس و در این زمینه فعالیت مستمر داشته اند . همواره هدف اصلی ایشان ارتقای روز افزون کیفیت محصولات و به طبع آن رضایمندی مشتریان عزیز بوده است.

تا آنجا که در سالهای تحریم و کمبود مواد اولیه با تلاش ایشان بهترین مواد اولیه از معتبرترین برندهای اروپایی و ژاپنی تهیه و به مصرف رسید و تا امروز این روند را حفظ کرده و با یاری پروردگار و حمایت مصرف کنندگان گرامی ادامه خواهیم داد .(لیست قیمت رنگ پارس بهار در پایین صفحه درج شده است.

محصولات تولیدی رنگ پارس بهار

با توجه به اهداف تعیین شده در برنامه طرح توسعه برای تولید سایر محصولات مورد نیاز در صنعت ساختمان با تجهیز آزمایشگاه و استقرار نظام کنترل کیفی در مراحل مختلف ، ( انتخاب و تامین مواد اولیه تا محصول نهایی ) و بهره گیری از متخصصین مجرب و کارآمد / نتیجه تحقیقات به تولید رنگ های الکیدی هوا خشک و آستری های مخصوص ، رنگ های سوله و….و در نهایت نسل جدید رنگ های اکریلیک پایه آب دوستدار محیط زیست با بالاترین کیفیت انجامید. نوآوری وبه روزرسانی محصولات با تکنولوژی جدید (نانوذرات) نیز در ستور کار قرار دارد. محصولات استاندارد این تولیدی با توجه به کیفیت مطلوب خود جایگاه خاصی در بازار دارد .

مدیران و مهندسین پارس بهار و پارس بهاران همواره در پی ارتقای سطح کیفی و نوآوری در این صنعت می باشند و بازارهای بالقوه خارجی نیز در دستور کار قرار دارد که به همت مدیران و کمک فکری و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز به این مهم نیز دست میابیم.

محصولات شرکت پارس بهار به صورت فروش ویژه و تعداد محدود در پخش رنگ محمدی به فروش میرسد.شما میتوانید سفارشات خود را به صورت تلفنی و به صورت مجازی برای ما ارسال کنید.توجه کنید که چون تعداد محدود میباشد پس الویت با افرادی میباشد که زود تر اطلاع رسانی کنند.

 

معرفی برخی محصولات شرکت رنگ پارس بهار و پارس بهاران :

رنگ ممتاز تمام پلاستیک پارس بهار

پوشرنگ تمام پلاستیک ممتاز مات پارس بهار بر پایه رزین های پلی وینیل استات تولید شده است. این پوشرنگ جهت کلیه سطوح ( گچی، سیمانی، بتونی، آجری، آردواز و چوبی ) داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت عالی در برابر شستشو، قدرت پوشانندگی عالی، خشک شدن سریع، رقیق شدن با آب، و سازگاری با محیط زیست از مزایای این پوشرنگ می باشد .

 

رنگ نیم پلاستیک درجه ۱ پارس بهار

پوشرنگ نیمه پلاستیک درجه ۱ پارس بهار بر پایه کوپلیمر وینیل استات تولید شده است. این پوشرنگ جهت کلیه سطوح ( گچی، سیمانی، بتونی، آجری، آردواز و چوبی ) داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت عالی در برابر شستشو، قدرت پوشانندگی عالی، خشک شدن سریع، رقیق شدن با آب، و سازگاری با محیط زیست از مزایای این پوشرنگ می باشد.

 

رنگ نیم پلاستیک بهاره

پوشرنگ نیمه پلاستیک بهاره مات پارس بهار بر پایه رزین های وینیل استات تولید شده است. این پوشرنگ جهت کلیه سطوح ( گچی، سیمانی، بتونی، آجری، آردواز و چوبی ) داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت عالی در برابر شستشو، قدرت پوشانندگی عالی، خشک شدن سریع، رقیق شدن با آب، و سازگاری با محیط زیست از مزایای این پوشرنگ می باشد.

 

رنگ نیم پلاستیک درجه ۲ پارس بهار

پوشرنگ نیمه پلاستیک مات درجه ۲ پارس بهار بر پایه رزین های وینیل استات تولید شده است. این پوشرنگ جهت کلیه سطوح ( گچی، سیمانی، بتونی، آجری، آردواز و چوبی ) داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. قدرت پوشانندگی عالی،خشک شدن سریع و سازگاری با محیط زیست از مزایای این پوشرنگ می باشد.

 

رنگ اکریلیک براق پارس بهار :

برای رنگ آمیزی سریع،زیبا و با دوام سطوح داخل ساختمان (گچ، سیمان، آجر، ایرانیت، چوب و … ) استفاده می گردد. این رنگ با کیفیت برتر دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و شستشو بوده و پایداری مطلوبی در برابر نور خورشید، نفوذ آب و مواد قلیایی دارد. استفاده از این رنگ با توجه به بذاقیت بالا جهت رنگ آمیزی فلزی سطوح فلزی خاذج ساختمان (درب و پنجره) با زیر سازی توسط ضد زنگ پارس بهاران توصیه می گردد.

 

رنگ اکریلیک نیمه براق پارس بهار

رنگ اکریلیک نیمه براق برای رنگ آمیزی سریع، زیبا و با دوام سطوح داخل ساختمان (گچ، سیمان، آجر، ایرانیت، چوب و … ) استفاده می گردد. خواص غبار گریزی و قابلیت شستشوی بالا و مقاومت این رنگ باعث استفاده بهینه در فضای داخلی ساختمان و بیمارستان ها و ادارات گردیده. سرعت خشک شدن بالا، سهولت اجرا و سازگاری با محیط زیست از دیگر مزایای این رنگ می باشد.

 

رنگ اکریلیک مات پارس بهار

رنگ اکریلیک مات برای رنگ آمیزی سریع،زیبا و با دوام سطوح داخل ساختمان (گچ، سیمان، آجر، ایرانیت، چوب و … ) استفاده می گردد. این رنگ با کیفیت برتر دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و شستشو بوده و پایداری مطو مواد قلیایی دارد. لذا جهت محیط های داخل و خارج ساختمان پیشنهاد می شود. سرعت خشک شدن بالا، سهولت اجرا و سازگاری با محیط زیست از دیگر مزایای این رنگ می باشد.

 

آرشیو لیست قیمت قدیمی شرکت پارس بهار و رنگ پارس بهاران

 

ردیف لیست قیمت تاریخ درجه اعتبار دریافت
1 لیست قیمت رنگ پارس بهار 1401/03/21 منقضی شده دانلود / مشاهده
2 لیست قیمت شرکت تولیدی شیمیایی پارس بهاران 1401/07/01 منقضی شده دانلود / مشاهده

لیست قیمت مورخ : 1400/02/05 

لیست قیمت مورخ : 99/07/19

لیست قیمت مورخ : 99/07/19

لیست قیمت مورخ : 99/05/04 

لیست قیمت مورخ : 98/02/07

لیست قیمت مورخ : 99/03/20 

 

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *