لیست قیمت رنگ پارس مهران

جدیدترین لیست قیمت رنگ پارس مهران

جدیدترین لیست قیمت رنگ پارس مهران


5
(11)

رنگ پارس مهران را به جرعت میتوان جزء باکیفیت ترین رنگ های موجود در بازار دانست که روز به روز در حال رشد و پیشرفت میباشد. به طوری که رنگ نیم پلاستیک پارس مهران محبوبیت زیادی در بین نقاشان ساختمان پیدا کرده است. شما در ادامه میتوانید لیست قیمت رنگ پارس مهران را مشاهده و دانلود کنید و همچنین با محصولات تولیدی این شرکت نیز بیشتر آشنا شوید.

 

لیست قیمت رنگ پارس مهران

لیست قیمت زیر از محصولات رنگ پارس مهران در تاریخ 1402/03/01 در سایت قرار داده شده است و کاملا بروز میباشد. تمامی محصولات شرکت رنگسازی پارس مهران در سبد کالایی پخش رنگ و چسب محمدی موجود میباشد و شما میتوانید بدون محدودیت در تعداد انواع این محصولات را سفارش دهید.

 

لیست قیمت رنگ پارس مهران 01-03-1402

 

 

همچنین شما میتوانید در صورت تمایل لیست قیمت فوق را به صورت یک فایل PDF با کیفیت و لینک مستقیم دانلود کرده و در سیستم خود آن را ذخیره نمایید.

دانلود لیست قیمت رنگ پارس مهران (PDF)

 

شرکت رنگ پارس مهران

شرکت رنگ پارس مهران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده و تاکنون توانسته است به لطف خدای متعال جایگاه بسیار خوبی را در بازار کسب کند. قطعا دلایل مهم پیشرفت این کارخانه لطف خدای متعال و به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات رنگ پارس مهران در کنار سیاست قیمت گداری بسیار مناسب آن است که هر نقاش و اوستا کار حرفه ای را به سمت خود جذب کرده است. محصولات تولیدی این شرکت در اوایل شروع به فعالیت آن در حد تولید رنگ های پلاستیک و نیم پلاستیک بوده اما به دلیل محبوبیت روز افزون این شرکت و به درخواست مشتریان عزیز پا در تولید سایر رنگها همچون:

  1. رنگ اکریلیک
  2. رنگ روغنی
  3. رنگ استخری
  4. رنگ ترافیکی
  5. رنگ سوله
  6. و سایر رنگ های موجود

 

رنگ روغنی مات پارس مهران

 

معرفی محصولات شرکت پارس مهران

اما آنچه که قبل از هر خرید نیاز است اطلاعات کافی در مورد محصولات تولیدی یک شرکت است که مشتریان را قانع میکند که چرا این رنگ را باید بخرند؟ ما قراره در اینجا از شرکتی صحبت کنیم که بدون هیچ تبلیغاتی قطعا محبوب اکثر فروشنده ها و حتی مصرف کننده ها میشود. زیرا شما با محصولای قرار است آشنا شوید که بازار هدف خوبی در ایران دارد.

 

رنگ نیم پلاستیک پارس مهران

یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات رنگ پارس مهران در رسته رنگ های نیم پلاستیک این شرکت است که در کنار کیفیت بسیار بالای آن از قیمت بسیار مناسبی بر خوردار است. رنگ نیم پلاستیک پارس مهران به 2 نوع رنگ نیم پلاستیک درجه 2 و رنگ نیم پلاستیک درجه 1 تقسیم میشود. در ادامه به معرفی دقیق تر این محصولات میپردازیم.

 

رنگ نیم پلاستیک درجه 1 پارس مهران

رنگ نیم پلاستیک در جه 1 پارس مهران از بهترین مواد اولیه تولید شده که از کیفیت بالایی برخوردار است. این رنگ پایه آب بوده و بی بو میباشد. این رنگ مناسب برای سطوح گچی، سیمان و چوب مناسب میباشد. البته قابل ذکر است که میتوان به دلیل کیفیت بالای این رنگ نسبت به سایر هم رقبای خود آن را ینگ قابل شستشو دانست. رنگ نیم پلاستیک درجه 1 پارس مهران با کد 707 در فام سفید بوده و شما میتوانید در حجم های مختلفی آن را تهیه کنید.

 

رنگ نیم پلاستیک درجه 1 پارس مهران

 

مزایای رنگ نیم پلاستیک درجه 1

  1. کیفیت بسیار بالا
  2. بدون بود
  3. پوشش بسیار بالا
  4. بدون رد قلم
  5. غلظت مناسب
  6. چسبندگی مناسب
  7. تولید در حجم های مختلف
  8. قابل شستشو
  9. عدم سایه انداختن

 

حجم های تولیدی

رنگ نیم پلاستیک درجه 1 پارس مهران را میتوان در حجم های زیر از پخش رنگ و چسب محمدی سفارش دهید و به صورت رایگان در کرج یا ارسال رایگان تا باربری تحویل بگیرید. پخش رنگ و چسب محمدی نمایندگی رسمی و انحصاری محصولات رنگ پارس مهران در استان البرز میباشد.

  • کیلو (1 کوارت)
  • گالن (5 کیلوگرم)
  • دبه (12.5 کیلویی)
  • حلب (25 کیلوگرم)

 

رنگ نیم پلاستیک درجه 2 پارس مهران

این رنگ نیز یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین رنگ های شرکت پارس مهران میباشد که از کیفیت بالایی نسبت به سایر رقبا بر خوردار است. و پیشنهاد اکثر نقاشان حرفه ای میباشد. تنها وجه تمایز این رنگ با رنگ درجه 1 آن در پوشش کمی پایین تر نسبت به درجه 1 همین شرکت است. اما در نسبت به سایر رقبا از کیفیت بالا تری بر خوردار است و صد البته قیمت بسیار مناسبی دارد.

 

رنگ نیم پلاستیک درجه 2 پارس مهران

 

مزایای رنگ نیم پلاستیک درجه 2

  1. کیفیت بالا
  2. بدون بود
  3. پوشش بالا
  4. بدون رد قلم
  5. غلظت مناسب
  6. چسبندگی مناسب
  7. تولید در حجم های مختلف
  8. عدم سایه انداختن

 

حجم های تولیدی

رنگ نیم پلاستیک درجه 2 پارس مهران را میتوان در حجم های زیر از پخش رنگ و چسب محمدی سفارش دهید و به صورت رایگان در کرج یا ارسال رایگان تا باربری تحویل بگیرید. پخش رنگ و چسب محمدی نمایندگی رسمی و انحصاری محصولات رنگ پارس مهران در استان البرز میباشد.

  • کیلو (1 کوارت)
  • گالن (5 کیلوگرم)
  • دبه (12.5 کیلویی)
  • حلب (25 کیلوگرم)

 

رنگ تمام پلاستیک پارس مهران

از با کیفیت ترین رنگ های پلاستیکی فقط به یک نوع آن میتوان اشاره کرد. آن هم رنگ تمام پلاستیک!. ظات رنگ های تمام پلاستیک کیفیت و پوشش بالا است که البته مهم ترین دیگشون 100 درصد قابل شستشو بودن آنها است که رنگ تمام پلاستیک پارس مهران نیز از آن مستثنی نیست. شما میتوانید این نوع رنگ را با بهترین قیمت از پخش رنگ و چسب محمدی تهیه کنید.

 

مزایای رنگ تمام پلاستیک

رنگ تمام پلاستیک پارس مهران که یکی از باکیفیت ترین رنگ های پلاستیک این شرکت میباشد شامل مزایای زیر است که آن را از سایر رنگ ها متمایز میکند:

  1. پوشش بسیار بالا
  2. چسبندگی مناسب
  3. بدون بو
  4. کیفیت بالا
  5. 100 درصد قابل شستشو
  6. قیمت بسیار مناسب
  7. قابل استفاده در سطوح داخلی ساختمان
  8. قابل استفاده در سطوح خارجی

 

رنگ روغنی پارس مهران

از دیگر رنگ های تولیدی شرکت صنایع رنگسازان پارس مهران به تولید رنگ های روغنی میتوان نام برد. رنگ روغنی پارس مهران از سفیدی بسیار جذاب و پوشش بسیار بالا برخور دار است که با برند های مطرح روز بازار رقابت دارد. رنگ روغنی این شرکت در 3 نوع رنگ روغنی براق، رنگ روغنی نیم براق و رنگ روغنی مات تولید میشود. در ظاهر این 3 رنگ با یددیگر تفاوت های بسیاری دارند و کاربرد آنها نیز میتواند بنا به سلیقه مصرف کننده متفاوت باشد.

 

رنگ روغنی براق پارس مهران

 

حجم های تولیدی

  • کیلو (1کوارت)
  • گالن (4.5 کیلویی)
  • حلب (25 کیلویی)

 

رنگ اکریلیک پارس مهران

رنگ های اکریلیک این شرکت در تنوع مختلفی تولید میشوند که در دسته اول میتوان آنها را به رنگ اکریلیک داخلی و خارجی تقسیم کرد. در ادامه به معرفی انواع رنگ اکریلیک پارس مهران میپردازیم.

 

رنگ اکریلیک داخلی پارس مهران

منظور از کلمه داخلی یعنی برای سطوح داخلی ساختمان کاربرد دارند. شما میتوانید انواع رنگ های پارس مهران اعم از رنگ اکریلیک لیماک، رنگ اکریلیک نیم براق پارس مهران، رنگ سوپر اکریل پارس مهران را برای سطوح داخلی ساختمان خود استفاده کنید. اما وجه تمایز این رنگ ها را به شرح زیر توضیح میدهیم:

 

رنگ اکریلیک نیم براق پارس مهران دبه

 

رنگ اکریلیک نیم براق پارس مهران بالاترین کیفیت را در بین اکریلیک های تولیدی این شرکت دارد که از آن به عنوان رنگ نهایی و آخر استفاده میشود. پوشش و چسبندگی این محصول بالاست به طوری که هر نقاشی را به جود جذب خواهد کرد.

رنگ اکریلیک لیماک

این رنگ از رزین های اکریلیک تولید شده و ضمن پایه آب بودن از آن جهت زیر سازی رنگ نهایی استفاده میشود. ظات این رنگ آستری میباشد اما به دلیل کیفیت بالای رنگ اکریلیک لیماک از آن نیز میتوان به عنوان رنگ رویه یا نهایی نیز استفاده کرد. این رنگ در دو حجم گالن و دبه تولید میشود که پیشنهاد میشود برای رنگ آستری از این رنگ استفاده شود.

رنگ لیماک این شرکت نیز بر پایه رزین اکریلیک میباشد و جز درجه 3 این شرکت قرار میگیرد. از این رنگ به عنوان رنگ پرایمین و یا رنگ زیرکار استفاده میکنند و پس از آن نیاز به یک رنگ برای لایه نهایی دارید. پوشش این رنگ به نسبت پرایمین های شرکت مختلف بسیار بالاتر است و جایگزین بهتری برای همه‌ی آنها میباشد. قیمت رقابتی این برند نیز برای انتخاب این شرکت بی تاثیر نیست.

حجم های موجود برای این رنگ شامل گالن (4 لیتر)، دبه (12 لیتر) و حلب (20 لیتر) تهیه و توزیع میشود.

 

رنگ اکریلیک لیماک پارس مهران

 

ویژگی ها:

  • سفید
  • کیفیت مناسب
  • پوشش مناسب
  • قیمت مناسب
  • بدون بو
  • پایه آب
  • دوستدار محیط زیست
  • قلم خوری عالی

 

رنگ سوپر اکریل پارس مهران

رنگ سوپر اکریل پارس مهران یک رنگ بر پایه رزین‌های اکریلیک میباشد که به رنگ اکریلیک درجه 2 این شرکت معروف است. با توجه به کیفیت خوب این رنگ میتوان از آن برای رنگ لایه نهایی نیز استفاده کرد و 100 درصد قابلیت شستشو دارد. از نظر قیمت نیز بسیار مناسب تر از رنگ اکریلیک درجه 1 این شرکت میباشد.

حجم های موجود برای این رنگ شامل گالن (4 لیتر)، دبه (12 لیتر) و حلب (20 لیتر) تهیه و توزیع میشود.

 

رنگ سوپر آکریل پارس مهران

 

آرشیو لیست قیمت های قدیمی تر

در این پخش شما میتوانید لیست قیمت های قدیمی تر این شرکت را نیز مشاهده کنید. توجه کنید که تمامی لیست قیمت های درج شده در این قسمت فاقد اعتبار بوده و منقشی شده هستند. گروه پخش رنگ و چسب محمدی صرفا جهت اطلاع شما لیست قیمت های زیر را حمع آوری کرده است و دیگر اعتباری ندارند.

ردیف لیست قیمت تاریخ اعتبار دریافت
1 لیست قیمت صنایع رنگسازی پارس مهران 1401/03/07 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده
2 لیست قیمت رنگ پارس مهران 1401/04/01 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *