لیست قیمت z90 از محصولات NSG شرکت ان اس جی

لیست قیمت Z90 و محصولات ان اس جی NSG

لیست قیمت Z90 و محصولات ان اس جی NSG


5
(11)

در مقاله زیر به معرفی شرکت ان اس جی و لیست قیمت z90 شرکت ان اس جی و همچنین بررسی محصولات تولیدی توسط این گروه تخصصی، خواص، کاربردها و شرایط استفاده از هر کدام از آن‌ها در پروژه‌های ساختمانی می‌پردازیم. برای آشنایی بهتر با محصولات ضد آب، آب‌بند و چسب آب بندی استخر، مطالعه مطلب پیش‌رو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لیست قیمت z90 از شرکت NSG

لیست قیمت چسب z90 در تاریخ 1402/02/01 در سایت قرار داده شده است و کاملا بروز میباشد. شما میتوانید لیست قیمت NSG را در همین عکس مشاهده کنید. این لیست اصلی از سوی شرکت ان اس جی میباشد و در صورت تمایل میتوانید تمامی محصولات موجود در این لیست را با بهترین قیمت سفارش دهید.

 

لیست قیمت ان اس جی و ضد90 nsg

 

شما میتوانید لیست قیمت فوق از محصولات NSG را به صورت فایل PDF با سرعت بالا و لیسنک مستقیم دانلود و در دستگاه خود آن را ذخیره نمایید.

دانلود لیست قیمت شرکت NSG اصلی (PDF)

 

معرفی شرکت NSG

شرکت مهندسی NSG ( ان اس جی ) در سال ۱۳۷۹ تاسیس و فعالیت خود را حول محور بهبود و پیشرفت صنایع ساختمانی آغاز نمود. عمده فعالیت‌های این مجموعه، تولید محصولات آب‌بندی و عایق‌های رطوبتی نفوذگر، افزودنی‌های بتن، اقسام رزین و چسب‌های ساختمانی با پایه آب، چسب آب بندی استخر و با بهره‌گیری از فناوری نانو صورت می‌گیرد.

مجموعه تخصصی و مهندسی ان.اس.جی با تکیه بر آموزش و ارتقای توانایی‌های نیروی انسانی ماهر و بادانش و تولیدات باکیفیت خود توانسته است سهم وسیعی را در بازار چسب و عایق‌های رطوبتی کشور در اختیار بگیرد. علاوه بر تولید، فروش و صادرات محصولات ساختمانی، اقداماتی مانند: مشاوره، طراحی و اجرا، مقاوم‌سازی و آب‌بندی، مدیریت لجستیک و اجرای تمامی پروژه‌های عمرانی، از دیگر خدمات شرکت مهندسی NSG است.

انواع محصولات ان اس جی

طیف تولیدات مجموعه ان اس جی شامل گروه‌های چسب و لوازم جانبی آب‌بندی، رزین نانوی انواع سطوح و  رزین نما، درزبندی و ماستیک، محصولات مقاوم‌سازی و ترمیم است. از نمونه محصولات این گروه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: چسب آب‌بندی نانو Z90 ، ژل درزگیری PADAB ، واتر استاپ WS30 ، چسب و افزودنی‌های ملات نانو B70 ، چسب کاشی پودری PBP ، رزین نانو P100 و… .

 

انواع محصولات ان.اس.جی

معرفی چسب z90

امروزه به منظور عایق‌بندی و ضد آب کردن سازه‌های ساختمانی، به جای روش‌های منسوخ ( قیر و عایق‌های سنتی) به کمک فناوری نانو از چسب‌ها و رزین‌های آب‌بندی بهره گرفته می‌شود. چسب آب‌بندی نانو Z90 دارای قدرت عایق‌بندی صد در صد و بدون نیاز به تخریب سازه است. این محصول از شرکت NSG، ماده‌ای مایع و شیری رنگ است که پس از استفاده روی سطح، به طور کامل نامرئی و بی‌رنگ می‌شود.

خصوصیات

همان طور که در لیست قیمت z90 مشاهده میکنید احتمالا از قیمت آن متعجب شده باشید ولی این قیمت بی دلیل نیست. از جمله خصوصیات منحصر بفرد چسب z90 می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: قابلیت نفوذ عالی در اقسام سطوح، قابلیت مخلوط شدن با انواع دوغاب ساختمانی، عدم آسیب به محیط زیست، مقاومت دمایی از ۷۵- تا ۳۵۰+ درجه سانتیگراد، استحکام فوق‌العاده در برابر انواع شوینده‌ها، اشعه UV و گاز دی‌اکسید کربن، معطر، قابلیت مبارزه با رشد و تجمع انواع جلبک، خزه و باکتری. از این محصول به عنوان رزین نما NSG نیز میتوان استفاده کرد که سطح مورد نظر شما را کاملا ضد آب میکند.

مزایا

  • امکان اجرا به وسیله قلمو و پیستوله
  • امکان ترکیب با تمام رنگ‌هایی که پایه آبی دارند.(آکریلیک)
  • بدون احتیاج به ملات پلاستر و سیمان‌کاری بعد از اجرا
  • کاهش هزینه‌های ناشی از مصالح و نیروی انسانی
  • عدم محدودیت بکارگیری در دیواره‌ها و سطوح مرتفع
  • مقاومت بالا در برابر ضربات طبیعی سازه

کاربردها

چسب آب‌بندی نانو z90 بر روی تمام سطوحی که قابلیت نفوذپذیری دارند مانند: سیمان، گچ، سنگ، بتن، آجر، چوب و… امکان بکارگیری دارد. از مصارف این نوع چسب می‌توان به استفاده جهت عایق‌کاری و استفاده به عنوان رزین اشاره کرد. البته از این محصول برای چسب آب بندی استخر هم استفاده میکنند و میتوان گفت بیشترین کارد این محصول هم در همین کار هست.

میزان مصرف و ترکیب

به ازای هر متر مربع آب‌بندی ۶۰۰ سی‌سی و برای هر متر مربع رزین ، ۳۰۰ سی‌سی از چسب z90 مصرف می‌شود. همچنین برای ترکیب این محصول با آب از فرمول( ۱واحد آب + ۱ واحد z90 ) استفاده می‌شود.

برای مشاهده لیست قیمت z90 شما میتوانید به ابتدای صفحه رفته و تمتمی محصولات شرکت NSG را مشاهده و در صورت تمایل در خواست پیش فاکتور دهید.

 

گالری تصاویر محصولات شرکت NSG

در ذیل 4 نمونه از محصولات این شرکت جهت آشنایی بیشتر شما با این شرکت گلچین شده اند و در اینجا قرار داده شده اند. شما میتوانید تمامی محصولات این شرکت را با تخفیف ویژه سفارش دهید.

معرفی رزین نما نانو P100 ان اس جی

از مایع شیری رنگ رزین P100 به منظور آب‌بندی و رزین کاری سطوح چوب، آجر، سنگ و نما استفاده می‌شود. این محصول پس از استفاده روی سطوح، بی‌رنگ و شفاف خواهد شد. پایه ماده تشکیل دهنده رزین نما NSG یا رزین نانو P100، آکلریک است. در مناطق مرطوب و شرجی بهتر است به جای چسب آب‌بندی z90 از رزین نانو استفاده شود چرا که  بعد از خشک شدن روی سطح، به طور کامل سخت و لاکی می‌شود و به منظور عایق‌بندی انواع نما و سطوحی که به طور مداوم با رطوبت در تماس هستند، می‌تواند پوشش محافظتی مناسبی باشد.

مزایا

  • مناسب برای استفاده در مناطق مرطوب و شرجی
  • غلظت بسیار بالا و مقرون به صرفه بودن
  • امکان ترکیب با آب
  • مقاومت بالا در برابر باران‌های اسیدی و تابش اشعه خورشید
  • دو کاره( دارای قابلیت آب‌بندی و رزین به طور همزمان)
  • پیشگیری از ایجاد شوره به دلیل وجود آهک و سایر املاح موجود در سیمان، آجر و …

کاربردها

توانایی بالای واترپروفی رزین نانو P100 و پوشش ایجاد کننده سخت و لاکی مانند آن، این محصول را به پرکاربردترین ماده در قسمت رزین آب‌بندی تبدیل کرده است. رزین بر روی تمام سطوح نفوذپذیر مانند: بتن، سنگ، چوب، سیمان، گچ، آجر و… با ایجاد لایه‌ای ۲۰۰ الی ۳۰۰ میکرونی، قابلیت اجرا دارد. لازم به ذکر است که رزین نانو روی سطوح نفوذ ناپذیری مانند سنگ‌های صیقل داده و رزین شده، سطوح لعابی کاشی و سرامیک‌ها و.. به طور مستقیم، قابلیت اجرا نخواهد داشت.

میزان مصرف و ترکیب

به ازای هر متر مربع رزین و آب‌بندی، ۱۰۰ سی‌سی از ماده رزین نانو P100 نیاز است. همچنین به منظور ایجاد ترکیب این محصول باید از فرمول( ۱واحد P100+ ۴ واحد آب) استفاده شود.

 

چسب و افزودنی ملات نانو B70

از چسب ملات نانو B70 به منظور آب‌بندی و بالا بردن ضریب چسبندگی ملات به سطح استفاده می‌شود. این مایع شیری رنگ دارای دو خاصیت واترپروفی و سخت‌کنندگی به صورت همزمان است؛ خاصیت ترکیب با هر نوع ملات از دیگر خصوصیات این چسب است. از چسب ملات نانو در زیرسازی و ملات نصب سنگ، سرامیک، موزاییک و… در حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه، تراس، استخر،جکوزی و… استفاده می‌شود.

از جمله مزایای چسب ملات نانو B70 می‌توان به سرعت خشک شدن متعادل، پر کردن درزهای خالی به جا مانده در سطح ملات و جلوگیری از پوسیدگی میلگردها اشاره کرد.

آرشیو لیست قیمت های قدیمی

تمامی لیست قیمت های درج شده در این بخش فاقد اعتبار بوده و منقضی شده میباشند. لذا برای مشاهده آخرین لیست قیمت درج شده به ابتدای همین صفحه مراجعه کنید. همچنین جهت استعلام قیمت میتوانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید یا در خواست پیش فاکتور دهید.

 

ردیف لیست قیمت تاریخ درجه اعتبار دریافت
1 لیست قیمت محصولات nsg ان اس جی 1401/02/06 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده
2 لیست قیمت محصولات ان اس جی و ضد90 1401/10/01 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده

 

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *