رنگ ماندگار – لیست قیمت رنگ ماندگار و رنگ لتو 99

رنگ ماندگار و رنگ لتو صبا شیمی آریا

رنگ ماندگار و رنگ لتو صبا شیمی آریا


3.2
(5)

لیست قیمت محصولات رنگ ماندگار و رنگ لتو در سایت پخش رنگ و چسب محمدی مورخ     به روز شده است.شما میتوانید جدید ترین لیست قیمت محصولات رنگ ماندگار را مشاهده و دریافت کنید.لیست قیمت رنگ ماندگار و لو در پایین همین صفحه درج شده است.

درباره رنگ ماندگار :

رنگ ماندگار از سال ۱۳۸۳ توسط شرکت صبا شیمی آریا به منظور براورد نیازهای کارفرمایان محترم در حوزه ایمنی و ترافیک راه‌ها، وارد بازار گردید

رنگ ماندگار  و رنگ لتو افتخار همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های متعدد از قبیل سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، سازمان زیباسازی تهران، شهرداری‌های مناطق مختلف، شهرداری استان‌ها و شهرهای ایران، ‌استانداری‌ها، ادارات راه و شهرسازی کشور، ‌شرکت‌های راهسازی و عمرانی و… را طی این سال‌ها داشته است.

خلاصه ای از توانمندی‌‌ها و عملکرد ماندگار در زیر ارائه گردیده است:

  • ظرفیت تولید ۴۰ هزار تن رنگ در سال
  • ظرفیت خط‌کشی رنگ گرم ۸۰۰۰ کیلومتر در سال
  • ظرفیت خط‌کشی رنگ سرد ۱۲۰۰۰ کیلومتر در سال
  • ظرفیت دستی ۵۰۰۰۰ مترمربع در سال
  • دارای گرید ۲ بزرگ پیمانکاری در رده بندی شهرداریها
  • دارای تأییدیه از وزارت راه و شهرسازی
  • دارای رتبه ۳ صلاحیت پیمانکاری سازمان برنامه و بودجه در رسته راه و ابنیه
  • اعتبار بانکی جهت صدور ضمانتنامه به میزان ۴۰ میلیارد ریال
  • انجام بیش از ۱۰۷ قرارداد جمعا به میزان ۵۲۵ میلیارد ریال طی ۳ سال گذشته

معرفی برند رنگ ماندگار :

برند رنگ ماندگار یکی از زیرمجموعه برندهای شرکت صبا شیمی آریا است که شامل محصولات ترافیکی می‌شود. شرکت صبا شیمی آریا در سال 1383 توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاسیس گردید. فعالیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف صنعت رنگ و پلیمر، شامل تولید انواع رنگ‌ها و کفپوش‌های صنعتی آغاز نمود. هدف اصلی و فلسفه شـکل‌گیری شرکت ; استفاده از پتانسیل‌های موجود در داخل کشور جهت دستیابی به فن‌آوری نوین در زمینه مهندسی رنگ و پلیمر است.

 

شرکت صبا شیمی آریا :

بیش از یک دهه است که با اتکا به کیفیتی پایدار و احترام به ذینفعان، در صنعت کشور، استوار گام بر می داریم.
برآنیم تا با تبدیل شدن به قطب علمی صنعت رنگ ایران، محیطی فراهم آوریم تا افراد متخصص و دانش آموخته این صنعت از همکاری با این مجموعه و مشارکت در کارهای بزرگ، به خود ببالند.
چشم‌انداز خود را حفظ منابع و جان انسان ها و بهبود کیفیت زندگی ایشان قرار داده ایم .
در این راستا با خلق محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی در زمینه رنگ های ساختمانی با نام تجاری LETO در جهت زیباسازی و پوشش سطوح داخلی و خارجی ساختمان ها جهت دستیابی به شهری زیباتر و دلنشین تر، موثر باشیم.
جهت نیل به این اهداف توانسته ایم در حوزه تولید و اجرای رنگ های ساختمانی به ظرفیت سالانه تولید 14 هزار تن انواع رنگ دست یابیم.
همچنین در زمینه تولید و اجرای کفپوش های صنعتی با نام تجاری PONTIA به زیباتر کردن و ایجاد مقاومت بیشتر در سطوح بتونی کارخانجات و پارکینگ ها و همچنین ایجاد سهولت در پاکیزگی بیمارستانها، انبارها و سالن های تولید مواد غذایی و دارویی گام برمیداریم.

نماد ماندگار :

با تولید و اجرای رنگ های ترافیکی تحت نام تجاری MANDEGAR به سامان دهی ترافیک شهری و جاده ای و با ارائه رنگ های صنعتی تحت نام تجاری SABA در محافظت از تاسیسات و سرمایه های ملی کوشا هستیم .
فرهنگ ما ناشی از هفت ارزشی است که پایه و اساس شرکت را تشکیل داده است: صداقت، کیفیت، عملکرد، نوآوری، رشد، کارکنان و خدمات عالی. جهت حفظ تداوم ارتباط ما با مشتریانمان، باید این اطمینان را داشته باشیم که اعمال ما تجسم این ارزش هاست و برای این امر بایستی بالاترین سطح از رفتار اخلاقی را حفظ کنیم.

رنگ لتو :

رنگ مرغوب و مناسب، جلوه خاصی به فضای ساختمان می‌بخشد و تاثیر مستقیمی بر روی دکوراسیون داخلی منزل دارد. استفاده از رنگ‌های مرغوب در محیط خانه می‌تواند احساسات فرد را برانگیخته کند و یک محیط گرم و صمیمی برای اعضای خانواده ایجاد کند؛ از این رو بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از بهترین انواع رنگ، برای رنگ‌آمیزی داخلی منزل خود، استفاده کنند.رنگ ماندگار ‌بر‌پایه رزین‌ آلکید مخصوص و بر اساس آخرین‌ فرمولاسیون موجود در صنایع رنگ سازی، تهیه شده است. این محصول دارای

  1. زمان خشک شدن
  2. براقیت
  3. چسبندگی
  4. و قدرت پوشش‌دهی مناسبی

بوده است. و پایداری خوب در برابر عوامل جوی و سازگاری با آب و هوای مختلف از دیگر ویژگی های آن می باشد.
هر لیتر رنگ براق روغنی ماندگار، قابلیت پوشش‌دهی تئوری 10 تا 12 متر مربع را دارد و حداکثر زمان خشک شدن سطحی این محصول 4 ساعت و حداکثر زمان خشک شدن عمقی این رنگ 16 ساعت می‌باشد که این اطلاعات به جریان هوا، دمای محیط، میزان رطوبت، ضخامت و‌ تعداد لایه‌ها بستگی دارد.

  • قدرت پوشانندگی‌ عالی
  • خشک‌شدن سریع
  • قلم‌خوری مناسب

هست. و همینطور رقیق‌شدن با ‌تینر، چسبندگی‌عالی و سهولت‌اجرا از‌ مزایای این رنگ می باشد

 

لیست قیمت رنگ ماندگار و رنگ لتو :

توجه : شود که لیست قیمت های زیر در روز های آتی امکان تغییر احتمالی دارند.در صورت تغییر لیست قیمت های زیر دوباره در همین صفحه جدیدترین لیست قیمت هال درج میشود.

 

رنگ - ماندگار لیست قیمت رنگ ماندگار و رنگ لتو

 

 

رنگ - ماندگار لیست قیمت رنگ ماندگار و رنگ لتو

 

جهت اطلاع  از آخرین قیمت های محصولات این شرکت همین صفحه را دوباره لود کنید.در صورت تغییر یافتن لیست قیمت تاریخ آن در این صفحه تغییر خواهد کرد.

 

–> جهت دریافت لیست قیمت محصولات رنگ ماندگار و رنگ لتو از دکمه زیر استفاده کید. مورخ 99/06/08

 

دانلود لیست قیمت رنگ ماندگار ورنگ لتو PDF

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *