مهدرنگ پردیس – لیست قیمت و خرید رنگ شرکت مهد رنگ کرج


5
(4)

لیست قیمت محصولات مهدرنگ در تاریخ 99/07/17 بروزرسانی شده است. و در حال حاضر محصولات این شرکت طبق لیست قیمت درج شده در همین صفحه درحال فروش و توزیع میباشد.برای مشاهده لیست قیمت مهدرنگ پردیس یا خرید از این شرکت به انتهای همین صفحه رجوع کنید.

 

لیست قیمت مهد رنگ پردیس در پایین همین صفحه درج شده است.

 

QR code

درباره مهد رنگ پردیس :

مدیر و متخصصان این شرکت مهد رنگ با گردآوری امکانات فنی، تجهیزات آزمایشگاهی مدرن و نیز بهره گیری از دانش روز قادر به طراحی، ساخت و اجرای انواع رنگ ها و پوشش های صنعتی و حفاظتی بر اساس نیاز واحد های صنعتی و مطابق با استانداردهای روز جهانی به صنایع کشور می باشد.

 

شرکت صنایع رنگسازی مهدرنگ پردیس (مهدرنگ) توانسته طی بیش از چندین سال فعالیت مستمر خود در ارائه محصولات با کیفیت و پایدار، مهمترین و بزرگترین سرمایه ها را که همانا جلب اعتماد مشتری و جذب نیروی انسانی متخصص است را کسب نماید.رنگ مهدرنگ  در اکثر نقاط ایران نمایندگی های فعال با افرادی مجرب در زمینه فروش دارد.لذا شما عزیزان با تماس به هر یک از نمایندگی ها در هر نقطه مورد نظر می توانید بالاترین و مطلوب ترین خدمات و سرویس دهی را در اختیار داشته باشید.

رنگ های مهدرنگ:

شرکت مهدرنگ پردیس تولید کننده انواع رنگ های ساختمانی اعم از رنگ های روغنی،نیم پلاستیک،تمام پلاستیک و اکرولیک میباشد. که تولیدات آن با تنوع بالایی در کیفیت های مختلف میباشد.از جمله رنگ های روغنی این شرکت میتوان به رنگ روغنی براق،رنگ روغنی نیم براق و رنگ روغنی مات که در حجم های ربعی (250 گرمی)،کیلوی،گالن و حلب نام برد.

این شرکت توانسته انواع رنگ بندی ها را در سبد محصولات خود بگنجاند . و رنگ هایی تخصصی یا سفارشی خود را بر طبق سفارش مشتری آماده و تولید کند.

رنگ های نیم پلاستیک این شرکت که با لیبل های مختلفی تولید میشوند با قیمت های مناسب تولید میشوند.لازم به ذکر است که رنگ های نیم پلاستیک این شرکت از درجه 1 که با کیفیت ترین رنگ است تا درجه 4 تولید شده و روانه بازار گردیده است.

 

رنگ های جدولی و سوله :

شرکت مهد رنگ پردیس علاوه بر تولید رنگ های ساختمانی در زمینه رنگ های جولی نیز تخصص دارد. و در فام های مختلف رنگی بر طبق سفارش یا نیاز مشتریان آماده و تولید میکند.
این شرکت در زمینه تولید رنگ های سوله یا ضدزنگ نیاز مهارت دارد و در سبد کالایی خود نیز گنجانده است.

 

لیست قیمت مهدرنگ پردیس :

توجه : لیست قیمت درج شده در این صفحه در روز های آتی احتمال تغییر دارد لذا خواهشمندیم قبل از هرگونه ثبت سفارش با واحد های فروش در تماس باشید تا از روند فروش محصولات این شرکت در پخش رنگ و چسب محمدی با خبر شوید.

در صورت هرگونه تغییرات در این لیست قیمت یا اعلام لیست قیمت جدید از مهدرنگ پردیس در همین صفحه لیست قیمت جدید قرار داده میشود.پس لطفا به تارخ درج شده در ابتدا و انتهای صفحه دقت کنید.

 

مهدرنگ پردیس لیست قیمت رنگ و رزین مهد رنگ پردیس

 

–> جهت دانلود لیست قیمت محصولات شرکت مهدرنگ پردیس به صورت یک فایل PDF با لینک مستقیم میتوانید از لینک زیر جهت دریافت استفاده کنید.

مهدرنگ پردیس لیست قیمت رنگ و رزین مهد رنگ

آرشیو  لیست قیمت های قدیمی شرکت فاخر شیمی :

توجه : تمامی لیست قیمت های درج شده در این قسمت منقضی و از اعتبار ساقط میباشند.درج این لیست قیمت ها در سایت پخش رنگ و چسب محمدی صرفا جهت اطلاع شما میباشد.لذا هیچ گونه اعتباری ندارند و میبایست به لیست قیمت درج شده در بالای این متن توجه کرد.

مورخ 1399/05/01 :

 

شما میتوانید از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر سفارشات خود را ثبت کنید:

شماره های تماس:

0263-4250613 (دفتر)
026-34278045 (دفتر)
0912-3901008 (همراه)
0912-0176550 (همراه)
0912-0176547 (مدیریت)

یا لینک های زیر  :

تماس با ما

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *