رنگ کاپارول – لیست قیمت رنگ موسکو و مالریت کاپارول

رنگ کاپارول - لیست قیمت رنگ کاپارول هاویلوکس

رنگ کاپارول - لیست قیمت رنگ کاپارول هاویلوکس


4
(22)

این صفحه جهت درج لیست قیمت رنگ کاپارول شرکت هاویلوکس طراحی شده است که شما میتوانید از آخرین تغییرات در لیست قیمت باخبر شوید یا لیست قیمت را به صورت مستقیم از سایت دریافت و مشاهده کنید. همچنین جهت آشنایی بیشتر شما با محصولات کاپارول توضیحاتی در باره این شرکت و محصولات تولیدی قرار داده شده است.

 

لیست قیمت رنگ کاپارول هاویلوکس

لیست قیمت زیر از محصولات رنگ کاپارول در سایت مورخ 1401/03/22 قرار داده شده است و بروز میباشد. و به این معنا میباشد که تمامی لیست قیمت های ماقبل این لیست فاقد اعتبار میباشد و فروش و خرید محصولات کاپارول و رنگ مالریت بر اساس لیست زیر میباشد.

 

لیست قیمت رنگ کاپارول مورخ 22-03-1401

 

همچنین جهت دانلود لیست قیمت رنگ کاپارول به صورت فایل PDF وبا لینک مستقیم از سایت میتوانید از دکمه زیر جهت دریافت استفاده کنید.

 

دانلود لیست قیمت محصولات کاپارول (PDF)

 

درباره کاپارول

شرکت کاپارول در سال 1895 در آلمان تاسیس شد. Caparol پیشرو در زمینه ساخت رنگهای ساختمانی است. همچنین ، در سراسر اروپا مارک معروف به نام راه راه فیل در میان بزرگترین شرکتها در این زمینه است. با ما آنچه را که نیاز دارید پیدا خواهید کرد.

علاوه بر این: سیستم های کامپوزیت عایق حرارتی کم مصرف (ETICS)، محصولات محافظ ساختمان، پوشش کف و همچنین محصولات محافظت در برابر خوردگی و تعمیرات بتن. طیف گسترده ای از محصولات برای نگهداری ارزش و دکوراسیون ساختمان‌ها است.

علاوه بر این، شرکت کاپارول خدمات زیادی برای نقاشان و گچ بری ها، عمده فروشان رنگ، مغازه داران، معماران و صنعت مسکن ارائه می دهیم. از مجموعه های رنگی، طرح های رنگی، مواد مشاوره ای، خدمات دیجیتال و کمک های مشاوره فنی از طریق رنگ آمیزی و خدمات سایت ساخت و ساز گرفته تا پیشنهادات برای پیشرفت حرفه‌ای شخصی است.

 

ویدیوی معرفی

رنگ کاپارول در بازار ایران یکی از محبوب ترین رنگ های اکریلیک در میان نقاشان و افراد خبره در این زمینه میباشد. به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و پوشش بالای محصولات این شرکت اغلب رنگ های اکریلیک مالریت کاپارول که برای مصارف داخلی ساختمان میباشد و همچنین رنگ نما یا همان رنگ مورسکو که برای مصارف نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرند محبوبیت بیشتری در میان محصولاتی تولیدی این شرکت دارند.

 

رنگ مالریت

مالریت رنگ امولسیون داخلی درجه یک برای نقاش حرفه‌ای فاقد مواد نگهدارنده میباشد.
این محصول یک رنگ امولسیونی پایه‌آب بر اساس رزین‌های آکریلیک با قدرت پوشش بسیار خوب و کاملا قابل شستشو برای استفاتده در سطوح داخلی است. این محصول سازگار با محیط زیست بوده و فاقد حلال (تینر) و بوی نامطبوع می‌باشد. رنگ مالریت بسرعت خشک می‌شود و در نتیجه قابلیت اجرای سریع را دارد. رنگ مالریت با دارا بودن ویژگی‌های فوق، محصولی ایده‌آل برای رنگ‌آمیزی منازل، مدارس، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، ادرات و مانند آن است؛ بنحوی که محل بسرعت رنگ‌آمیزی شده و بلافاصله قابل بهره‌برداری است.

 

رنگ مالریت آنتی باکتریال

رنگ مالریت کاپارول یک رنگ امولسیونی پایه‌آب ضدباکتری حاوی  یون‌های نقره بر اساس رزین‌های آکریلیک برای استفاده در سطوح داخلی می‌باشد. مالریت W دارای قدرت پوشش بسیار خوب بوده و قابل شستشو است. این محصول فاقد بوی نامطبوع، حلال (تینر) و پلاستی‌سایزربوده و سازگار با محیط زیست می‌باشد. رنگ مالریت بسرعت خشک می‌شود و لذا قابلیت اجرای سریع را دارد.

این رنگ بعلت دارا بودن ترکیبات نانو نقره و ترکیبات ضدباکتری غیرمضر، نسبت به طیف وسیعی از باکتری‌های هوازی و بی‌هوازی و قارچ‌های موجود در محیط‌ زندگی انسان و بخصوص محیط‌های بیمارستانی از جمله اشریشیا کلای (Escherichia Coli)، استافیلوکوک ارئوس (Staphylococcus aureus)،  و سودوموناس آئروژینوزا (Pseudomonas aeruginosa)مؤثر بوده و برای استفاده در محیط بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها،  و مطب پزشکان و مانند آنها ایده‌آل است.

 

رنگ نما مورسکو / رنگ مورسکو

رنگ نما کاپارول یا مورسکو یک رنگ پایه‌آب بر اساس رزین‌های ویژه سیلاکریل، برای استفاده روی سطوح صاف یا دارای بافت، در فضاهای خارجی ساختمان می‌باشد. فرمولاسیون منحصـربفرد سیلاکریل موجب خصـوصیات فیزیکی بهینه‌ای از جمله حفاظت در برابر رطوبت، قابلیت تنفس، مقاومت در برابر شرایط آب و هوا، مقاومت در برابر گچی شدن، چسبندگی خوب به سطح.در رنگ مورسکو گردیده است.

محصولات رنگ کاپارول آلمان در ایران توسط کارخانه رنگ سازی هاویلوکس (پارس الوان) تولید و بسته بندی میشود و تحت لیسانس کاپارول آلمان میباشد.همچنین شما میتوانید لیست قیمت جدید شرکت هاویلوکس را هم از همین جا مشاهده کنید و یا اقدام به ثبت سفارش کنید.

 

جهت خرید رنگ کاپارول به قیمت درب کارخانه اینجا کلیک نمایید.

 

تصاویری از محصولات این شرکت

تصاویر از رنگ نما کاپارول (مورسکو) و رنگ اکریلیک کاپارول (مالریت) را در اینجا قرار داده شده که شما نوع بسته بندی و عرضه ی آن را مشاهده فرمایید که از فروش هرگونه کالای تقلبی یا غیر اصل جلوگیری شود.

آرشیو لیست قیمت های قدیمی رنگ کاپارول هاویلوکس

تمامی لیست قیمت های در این بخش فاقد اعتبار هستند و منقضی شده تلقی میشوند. لذا برای مشاهده لیست قیمت رنگ کاپارول به ابتدای همین صفحه رجوع کنید. قرار دادن لیست قیمت های زیر از رنگ کاپارول صرفا جهت اطلاع شما میباشد.

 

ردیف لیست قیمت تاریخ درجه اعتبار دانلود
1
لیست قیمت محصولات رنگ کاپارول (تحت لیسانس آلمان)
1400/12/25
منقضی شده
دانلود / مشاهده
1
لیست قیمت رنگ کاپارول هاویلوکس
1400/02/12
منقضی شده
دانلود / مشاهده
2
مشاهده لیست قیمت کاپارول
1400/02/12
منقضی شده
دانلود / مشاهده
3 مشاهده لیست قیمت کاپارول
99/07/15 منقضی شده دانلود / مشاهده
4 مشاهده لیست قیمت کاپارول
97/09/10 منقضی شده دانلود / مشاهده
5 مشاهده لیست قیمت کاپارول
99/02/01 منقضی شده دانلود / مشاهده

 

 تمامی محصولات این شرکت، اعم از نما و داخلی و غیره به صورت ارسال از طریق باربری نیز انجام میشود. شما میتوانید قبل از سفارش با واحد فروش تماس گرفته و از میزاد درصد این لیست با خبر شوید یا با شماره های درج شده در تماس با ما ارتباط برقرار کنید که برای شما پیش فاکتور ارسال شود.

این رنگ تحت لیسانس آلمان میباشد و در داخل ایران (توسط شرکت هاویلوکس) بسته بندی میشوند. این رنگ را با نام رنگ ساختمانی آلمانی نیز میشناسند که از کیفیت بسیار بالا و بی رغیبی برخوردار است. اگر کیفیت رنگ برای نمای ساختمان و یا داخل ساختمان برای شما مهم است و مشکل هزینه ندارید اولین و تنها پیشنهاد استفاده از رنگ‌های مالریت و مورسکو این شرکت میباشد.

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

1 دیدگاه

  • سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم .اگر علاقه دارید در نتایج
    جست و جو بهتر دیده شوید حتما به وبسایت ما سر بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *