باراد – جدیدترین لیست قیمت رنگ باراد barad

رنگ باراد - لیست قیمت محصولات رنگ باراد

رنگ باراد - لیست قیمت محصولات رنگ باراد


3.7
(12)

این صفحه جهت درج جدیدترین لیست قیمت رنگ باراد طراحی شده است که شما میتوانید از تغییرات در لیست قیمت رنگ باراد مطلع شوید و لیست قیمت آن را دریافت کنید. همچنین جهت آشنایی شما با رنگ باراد و محصولات تولیدی این شرکت اطلاعاتی در همین جا قرار داده شده است.

 

لیست قیمت رنگ باراد

لیست قیمت زیر از محصولات رنگ باراد مورخ 1400/09/06 در سایت قرار داده شده است و بروز میباشد. به این معنا که تمامی لیست قیمت های قبلی رنگ باراد بی اعتبار بوده و ملاک خرید و فروش رنگ های باراد بر اساس لیست قیمت زیر میباشد.

 

لیست قیمت رنگ باراد 06-09-1400 صفحه اول

 

لیست قیمت رنگ باراد 06-09-1400 صفحه دوم

 

لیست قیمت رنگ باراد 06-09-1400 صفحه سوم

 

همچنین جهت دانلود لیست قیمت های رنگ باراد با کیفیت بالا و به صورت یک فایل PDF میتونید از طریق دکمه ی زیر اقدام به دانلود کنید و در سیستم خود آنرا ذخیره کنید.

دانلود لیست قیمت رنگ باراد (PDF)

درباره شرکت رنگ باراد

“باراد” نام تجاری و برند ثبت شده محصولات “صنایع شیمیایی پارس دیبا” است که تاسیس رسمی آن به سال ۱۳۷۰ خورشیدی باز می گردد و اکنون به عنوان واحد تخصصی تولید محصولات دوستدار محیط زیست و سلامت فعالیت می نماید.

تولید انواع رنگ ها و پوشش ها همراه با عرضه خدمات مربوط به اجرای آن، دستور کار اصلی این سازمان صنعتی است؛ اگرچه در ابعاد فرهنگی وانجام وظایف مربوط به مسوولیت های اجتماعی نیز ” رنگ باراد ” افتخار فعالیت داشته و دارد که از آن جمله حمایت همه جانبه از حفظ نسل ” یوزپلنگ ایرانی ” در معرض انقراض در طول سالین و همراهی و همکاری با ” انجمن یوزپلنگ ایرانی ” را می توان بر شمرد.

گذر زمان و حضور در دنیای مدرن، همراه با پیشرفت های روزافزون ، تخصص گرایی را امری لازم و چه بسا بدیهی جلوه می دهد و از این روست که ” رنگ باراد ” صنعت ساختمان را به عنوان حوزه تخصصی خود در زمینه عرضه محصولات شیمیایی مورد مصرف، برگزیده است و همچنین خدمات مربوط به اجرای این تولیدات را که طراحی و نظارت را نیز شامل می شود در همان زمینه ارائه می نماید.

 

نماد و محصولات رنگ باراد

 

رنگ باراد در عیور از کیفیت به عنوان کمترین وظیفه تولید، دیر زمانیست که خود را موفق می پندارد و اساس این توفیق را مرهون مواردی بنیادین می داند که نمونه هایی از آنها عبارتند از :

  • بهره جستن از سازمانی توسعه مدار
  • نظام یافته و همه جانبه نگر
  • وجود امکانات روزآمد و پتانسیل های فنی بسیار بالا
  • استفاده مداوم از دانش فنی

 

تکنولوژی و مواد اولیه روز کشورهای اروپایی بویژه آلمان، انگلستان، فرانسه، اسپانیا و فنلاندهمچنین ایالات متحده آمریکا ایجاد، حفظ و گسترش تعاملات علمی پژوهشی میان ” آکادمی باراد ” و دپارتمان های فنی تامین کنندگان برجسته اروپایی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، موسسه تحقیقاتی رنگ امیرکبیر و پژوهشکده علوم و فنون رنگ (وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)

 

توجه ویژه به استانداردهای ملی و بین المللی به عنوان کمترین حدود بازدارنده. پخش رنگ محمدی عاملیت فروش محصولات رنگ باراد میباشد.

 

از جدید ترین لیست قیمت رنگ پارس بهار بی خبر نمونی!

 

برخی از محصولات رنگ باراد

رنگ بارامین

یکی از معروف ترین و محبوب ترین محصولات رنگ باراد میباشد که از نوع رنگ های پایه آب بوده و به عنوان آستر اکریلیک (رنگ پرایمر) مورد استفاده قرار میگیرد. از این رنگ برای داخل ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.

 

رنگ های پلاستیک و نیم پلاستیک

از دیگر رنگ های محبوب رنگ های نیم پلاستیک باراد میباشد که در درجه های مختلف تولید و از کیفیت های بالایی بر خور دار هستند. معمولا از این رنگ ها برای سقف و دیوار های داخلی ساختمان استفاده میشود.

 

آرشیو لیست قیمت قدیمی رنگ باراد

لیست قیمت های زیر از محصولات رنگ باراد فاقد اعتبار بوده و صرفا جهت اطلاع! شما در سایت قرار داده شده است و جهت دریافت یا مشاهده لیست قیمت رنگ باراد به ابتدای صفحه رجوع کنید.

ردیف لیست قیمت تاریخ درجه اعتبار دریافت
1 لیست قیمت محصولات صفحه اول 1400/02/24 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده
2 لیست قیمت محصولات صفحه دوم 1400/02/24 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده
3 لیست قیمت محصولات صفحه سوم 1400/02/24 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده

 

ارسال تمامی محصولات در پخش رنگ و چسب محمدی برای شهرستان ها به صورت رایگان تا باربری میباشد و همچنین در شهر کرج نیز ارسال به صورت کاملا رایگان انجام میشود. مشتریان عزیز میتوانند جهت ثبت سفارش یا استعلام قیمت محصولات با واحد فروش تماس حاصل فرمایند و همچنین از روند ارسال و تسویه حساب نیز مطلع شوند.

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *