لیست قیمت مقلاویز آذین (مغلویس پریاب)

مغلویس پریاب و آذین - لیست قیمت قلم پلاستیک آذین و پریاب

مغلویس پریاب و آذین - لیست قیمت قلم پلاستیک آذین و پریاب


4.3
(12)

این صفحه جهت مشاهده یا دریافت جدید ترین لیست قیمت مقلاویز آذین و پریاب ( قلمو پلاستیک ) طراحی شده است که شما میتوانید از آخرین تغییرات قیمت محصولات مقلاویز آذین و پریاب باخبر شوید و همچنین لیست قیمت ها را دانلود نمایید. در مورد آشنایی با این شرکت و محصولات این شرکت نیز توضیحاتی قرار داده شده است.

لیست قیمت مقلاویز اذین و پریاب

لیست قیمت زیر به روز میباشد و در مورزخ 1401/02/15 در سایت قرار داده شده است که به این معنی میباشد که از این تاریخ فروش و توزیع محصولات آذین و پریاب طبق لیست زیر انجام میشود و سایر لیست قیمت ها از این شرکت (ما قبل آن) بی اعتبار هستند. توجه کنید که به دلیل نوسانات بازار احتمال تغییر دوباره این لیست قیمت در روز های وجود دارد.

 

لیست قیمت مقلاویز پریاب 01-03-1402

 

امکان دانلود لیست قیمت مقلاویز آذین و پریاب به صورت فایل PDF از سایت پخش رنگ و چسب محمدی نیز امکان پذیر است که میتوانید از دکمه زیر جهت دانلود استفاده کنید.

دانلود لیست قیمت مقلاویز آذین (PDF)

 

معرفی انواع قلمو

قلموها انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد متفاوتی نسبت به دیگری دارد. گونه‌های بادبزنی، تخت و گرد را میتوان به عنوان انواع قلمو نقاشی ساختمان نام برد. از نظر کاربرد: به قلم‌موهایی که برای رنگ روغن ، رنگ پلاستیک(مقلاویز یا مغلویس) و دیگر قلم‌هایی که برای آبرنگ به کار می‌رود تقسیم میکنند. از نظر اندازه: برای اندازه‌های گوناگون قلم‌ مو شماره‌هایی قراردادی تعیین می‌شود. از متداول‌ ترین و پرمصرف ‌ترین قلم‌ موهای مورد استفاده در سبک رنگ روغن قلم ‌موهای 2،2/5 و 1/5 هستند.

برای قلمو های پلاستیک سایز های 12*3 پر مصرف ترین مقلاویز ها هستند.که شرکت پریاب یا مقلاویز آذین تولید کننده این نوع قلمو ها هستند.لیست قیمت مقلاویز آذین در پایین همین صفحه درج شده است.

از نظر جنس موها

قلم‌ موها از موی جانوران یا الیاف مصنوعی پلاستیکی ساخته می‌شوند. قلم‌ موهایی که از موی دُم سمور ساخته می‌شوند کیفیت خوبی دارند و حالت فنری و انعطاف پذیرشان و نوک تیز آنها برای نقاشی آبرنگ و رنگ روغن مناسب است. این قلم‌ موها توانایی بالاتری برای جذب آب دارند. قلم ‌موی  نقاشی مورد استفاده در نگارگری از نوع نرم و مناسب برای آبرنگ است. نگارگران ایرانی برای قلم گیری و صورت سازی ازقلم‌ مویی که از موی گربه ساخته شده، استفاده می‌کنند، این قلم ‌موها خود بر دو نوعند: گندمی و شمشیری (نیزه‌ ای) قلم ‌موی گندمی برای پرداز و قلم موی شمشیری برای قلمگیری بکار می‌رود. مقلاویز آذین که قبلا با نام مقلاویز پریاب (مغلویس پریاب) میشناسند در اندازه های 12*3 و 14*4 و 15*5 تولید میشوند و کیفیت های مناسبی برخوردار هستند که مناسب رنگ های پلاستیک بوده و به راحتی میتوان با این مقلاویز ها سطح مورد نطر را رنگ آمیزی کرد.

قلم پلاستیک یا مغلویس

با توجه به فروانی قلمو ها در بازار، نوع و اندازه قلموها(همانطور که در بالا ذکر گردید)، برای رنگ امیزی سطوح مختلف از لحاظ اندازه، فرم، ضخامت و جنس مو های قلم مو، انتخاب مناسب ترین نوع قلم مو، با توجه به نوع رنگ مورد مصرف و همچنین میزان وسعت سطح بستگی کامل دارد. به این معنا که قلم مو های مورد استفاده در رنگ پلاستیک برای رنگ روغنی کاربرد ندارد. همچنین از قلم موی نقاشی ساختمان کوچک برای رنگ امیزی زهواره ها و چارچوب درب ها استفاده میشود.

کاربرد

مقلاویز یا قلمو پلاستیک بی شک تنها برای رنگ آمیزی با رنگ های پلاستیک مناسب است که در سایز های مختلف از 15*5 و 14*4 و 12*3 در بازار موجود میباشد . جهت رنگ آمیزی با این قلم ها به علت بزرگ بردن نسبت به قلمو های روغنی ، سطح بیشتری را رنگ میکنید و قاعدتا نمیخوان از این قلم ها برای رنگ آمیزی در و میله های باریک استفاده نمود . از نکات مهم در استفاده از قلم‌ مو توجه به ترکیب کردن رنگ‌ها و استفاده از رنگ‌های مناسب برای زمینه ‌است. جهت دادن به قلم‌ مو باعث دادن حجم به تصویر می‌شود و آن را از مسطح بودن درمی‌آورد.

معایب قلمو

ازجمله معایب کاربرد قلم مو، می توان به مهارت مورد نیاز کاربر اشاره نمود. در واقع برای بکار گیری مناسب از قلم مو در بین انواع قلم مو نقاشی ، شخص باید از تبحر کافی برخوردار باشد. زیرا در غیر اینصورت در هنگام رنگ آمیزی با رد قلم و شره رنگ مواجه خواهیم شد.

محاسن قلمو نقاشی ساختمان

در صورتی که نوک مو ها به صورت زاویه دار بریده شده باشد، استفاده از آن برای قاب های پنجره و زهواره ها آسان تر بوده است. و همچنین این امر رنگ زدن خطوط ظریف مرسوم به ” خط مستقیم ” را راحتتر می سازد. اندازه های کوچک تر قلمو، برای کارهای باریک تر و گوشه های دور از دسترس مناسب هستند. کوتاه و بلندی قلم مو باعث می شود که رنگ بهتر در قلم مو نگه داشته شده و کاربرد آن روانتر باشد. در نتیجه سایز قلم مو نقاشی باتوجه به شرایط فرق میکند.

پایه فلزی که موها بر روی آن نصب شده،  مو ها را استوار نگه میدارد. محکم بودن پایه باعث می شود که هنگام استفاده ازقلم موی نقاشی ساختمان ، موها ثابت بوده و شل نشوند. همچنین موها باید با گره های چوبی با چسب اپوکسی در داخل پایه محکم مستقر شده باشند.

آرشیو لیست قیمت های پریاب و آذین

هشدار : لیست قیمت های زیر از مقلویز پریاب قدیمی میباشد و اعتبار آن به اتمام رسیده است و جایگزین آن مقلاویز آذین از تولیدی همین شرکت میباشد که در بالا همین متن لیست قیمت مقلاویز آذین درج شده است. جهت مشاهده لیست قیمت مقلاویز آذین به بالای صفحه مراجعه کنید.

ردیف  عنوان لیست قیمت تاریخ درجه اعتبار دریافت
لیست قیمت مقلویس پریاب 1401/02/15 منقضی شده مشاهده
1 لیست قیمت مقلویس آذین و پریاب 1400/10/20
منقضی شده دانلود / مشاهده
2 لیست قیمت مقلاویز آذین و پریاب 1400/01/24 منقضی شده دانلود / مشاهده
3 لیست قیمت مقلاویز آذین و پریاب 1399/11/01 منقضی شده دانلود / مشاهده
4 لیست قیمت مقلاویز آذین و پریاب 1399/08/24 منقضی شده دانلود / مشاهده
5 فقط لیست قیمت مقلاویز پریاب 1399/06/21 منقضی شده دانلود / مشاهده
6 فقط لیست قیمت مقلاویز آذین 1399/06/21 منقضی شده دانلود / مشاهده
7 لیست قیمت مقلویز آذین 1398/02/01 منقضی شده دانلود / مشاهده
8 لیست قیمت مقلویز پریاب 1397/02/01
منقضی شده دانلود / مشاهده

 

انواع قلمو و غلطک در گروه پخش رنگ و چسب محمدی با قیمت های رقابتی در حال فروش و توزیع میباشند که پیشنهاد میکنیم حتما علاوه بر مشاهده لیست قیمت های محصولات زیر جهت استعلام درصد تخفیف نیز با واحد نهای فروش تماس بگیرید.

نام محصول لینک لیست قیمت
قلم رنگ روغنی روزا مشاهده
غلطک رنگ گونش (ترکیه ای) مشاهده
علطک رنگ کارین و تیک رول مشاهده
غلطک رنگ دکور (ترکیه) مشاهده

شعار مجموعه پخش رنگ وچسب محمدی : ارامش و راحتی در حال قیمت پایین با پخش رنگ و چسب محمدی

نحوه خرید:

تمامی محصولات بالا به صورت عمده و پخش  در حال فروش و قیمت گذاری هستند، اگر شما نیاز به خرید جزئی یا خرده دارید میتوانید از فروشگاه اینترنتی کاردک اقدام به خرید با تضمین قیمت کنید.

 

تصاویر محصولات آذین و پریاب :

 

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *