چسب ارژن – لیست قیمت چسب کاشی و بتن ارژن شیمی Arjan

لیست قیمت چسب کاشی و بتن ارژن شیمی

لیست قیمت چسب کاشی و بتن ارژن شیمی


4.5
(13)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

این صفحه فقط جهت درج و بروز رسانی قیمت محصولات شرکت ارژن شیمی طراحی شده است. شما میتوانید انواع قیمت چسب ارژن را در حجم های مختلف مشاهده و حتی در صورت بروزرسانی یا درج قیمت های جدید مطلع شوید. همچنین جهت آشنایی شما با این شرکت و محصولات تولیدی آن نیز توضیحاتی در ادامه قرار داده شده است.

 

لیست قیمت چسب ارژن شیمی

لیست قیمت زیر از محصولات شرکت ارژن شیمی در تاریخ 1401/02/05 در سایت قرار داده شده است و کاملا بروز میباشد. قیمت چسب کاشی و سرامیک به صورت قیمت خاص شده است که شامل تخفیف نیز میباشد. همچنین قیمت چسب بتن ارژن نیز شامل تخفیف جهت خرید های عمده میباشد که جهت استعلام میتوانید با واحد های فروش تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت چسب ارژن شیمی مورخ 05-02-1401[/vc_column_text][vc_message]تمامی محصولات این شرکت برای همکاران دارای تخفیف میباشد. لطفا از واحد های فروش استعلام بگیرید.[/vc_message][cz_gap height=”10px” height_tablet=”10px” height_mobile=”20px”][vc_column_text]

جهت راحتی شما و همچنین امکان مشاهده لیست قیمت محصولات چسب ارژن شیمی،  لیست فوق به صورت فایل PDF در دسترس شما قرار گرفته است که میتوانید از طریق دکمه ی زیر دانلود کنید.

دانلود لیست قیمت چسب ارژن (PDF)

[/vc_column_text][vc_column_text]

درباره شرکت ارژن شیمی

این شرکت از سال 1374 تاکنون در تولید انواع چسب کاشی و سرامیک، چسب بتن و چسب آنتیک، چسب های خمیریی و پودری و غیره مهارت دارد و بهترین قیمت بازار را دارد. محصولات این شرکت بانام های ارژن و پاژن در بازار در حال توزیع هستند. همچنین طبق گفته ی شرکت ارژن شیمی تمامی محصولات این شرکت تا 5 سال دارای ضمانت میباشد و در صورت بروز مشکل در محصولات این شرکت کارشناسان آن تا ظرف 24 ساعت در محل حضضور پیدا خواهند کرد جهت بررسی مشکل به وجود آمده.

 

برخی از محصولات تولیدی این شرکت

محصولات زیر بخشی از تولیدات این شرکت میباشد که جهت اشنایی شما قرار داده شده اند. شما میتوانید سایر محصولات این شرکت را از واحد های فروش استعلام بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message message_box_color=”warning”]شما میتوانید انواع محصولات جلاسنج را با قیمت عمده خرید کنید یا لیست قیمت جلاسنج را مشاهده کنید.[/vc_message][cz_gap height=”10px” height_tablet=”10px” height_mobile=”20px”][vc_column_text]

نام محصولواحد کالاوزن کالاقیمت (ریال)
چسب کاشی ارژن شیمیدبه12 کیلویی740.000
چسب کاشی ارژن شیمیگالن5 کیلویی400.000
چسب بتن ارژن شیمیدبه12 کیلویی2.000.000
چسب بتن ارژن شیمیگالن5 کیلویی900.000
چسب آنتیک ارژن شیمیدبه12کیلویی750.000
چسب آنتیک ارژن شیمیگالن5کیلویی 405.000
چسب پودری پرسلان طوسی25 کیلویی25 کیلوگرم900.000
[/vc_column_text][vc_column_text]

 

محصولات تولیدی این شرکت

  • چسب کاشی و سرامیک خمیری
  • چسب بتن خمیری
  • چسب آنتیک خمیری
  • چسب پودری
  • ترمیم کننده بتن
  • ضد یخ بتن

 

مجموعه ی پخش رنگ و چسب محمدی آماده پذیرش سفارشات شما در ساعات اداری با ارائه پیش فاکتور به تمام مشتریان عزیز میباشد. لازم به ذکر است که کلیه محصولات قابل فروش در این مجموعه در صورت درخواست مشترییان امکان ارائه فاکتور رسمی نیز میباشد.

[/vc_column_text][vc_column_text]

چسب کاشی ارژن (چسب کاشی ارژن)

چسب کاشی و سرامیک ارژن یک چسب خمیری برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک به سطوح مختلف مانند گچ، سیمان، سنگ و غیره میباشد. مواد تولیدی چسب کاشی ارژن بر پایه رزین های مصنوعی بوده و بدون ضرر برای پوست و دست میباشد.

این چسب آماده مصرف بوده و نیاز نیست با حلالی مخلوط شود فقط کافی است که آن را روی سطح مورد نظرتون اعمال کنید. از این چسب بر روی سقف نیز میتوانید استفاده کنید و تمام آنچه از یک چسب کاشی و سرامیک نیاز دارید را برای شما بر آورده میکند.

 

چسب کاشی و سرامیک دبه ارژنمشخصات چسب کاشی و سرامیک ارژن

بسته بندی این کالا در حجم های دبه 12 کیلویی و گالن 5 کیلویی میباشد که در ظرف های پلاستیکی و با روکش مشما بسته بندی میشوند.

  • دارای انعطاف پذیری در برابر تنش های خفیف ساختمانی مانند زلزله، نشست با خاصیت الاستیکی بالا.
  • پس از خشک شدن آب بندی شده و غیر قابل نفوذ در برابر آب میباشد.
  • دربرابر سرما و گرما مقاوم است.

مشخصات فنی

رنگ: سفید مایل به کرم
درصد جامد: ۸۰ درصد
شکل فیزیکی: خمیر آماده مصرف
بسته بندی: در ظروف ۵، ۱۲ و ۲۵کیلویی

 

[/vc_column_text][vc_message]شما میتوانید لیست قیمت چوب دلتا و یا لیست قیمت چسب چوب شمال را مشاهده و خرید کنید.[/vc_message][cz_gap height=”10px” height_tablet=”10px” height_mobile=”20px”][vc_column_text]

 

چسب بتن ارژن

چسب بتن ارژنچسب بتن و آنتیک ارژن یک چسب خمیری برای مخلوط کردن آن با سیمان میباشد. مواد تولیدی چسب کاشی ارژن بر پایه رزین های مصنوعی بوده و بدون ضرر برای پوست و دست میباشد.

این چسب آماده مصرف بوده و نیاز نیست با حلالی مخلوط شود فقط کافی است که آن را با سیمان مورد نظرتون مخلوط کنید. این چسب باعث مقاومت و افزایش چسبندگی در سیمان میشود.

 

مشخصات چسب کاشی و سرامیک ارژن

بسته بندی این کالا در حجم های دبه 12 کیلویی و گالن 5 کیلویی میباشد که در ظرف های پلاستیکی و با روکش مشما بسته بندی میشوند.

  • دارای انعطاف پذیری در برابر تنش های خفیف ساختمانی مانند زلزله، نشست با خاصیت الاستیکی بالا.
  • پس از خشک شدن آب بندی شده و غیر قابل نفوذ در برابر آب میباشد.
  • دربرابر سرما و گرما مقاوم است.

مشخصات فنی

رنگ: سفید مایل به کرم
درصد جامد: ۸۰ درصد
شکل فیزیکی: خمیر آماده مصرف
بسته بندی: در ظروف ۵، ۱۲ و ۲۵کیلویی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

نحوه‌ی خرید انواع چسب

تمامی محصولات حیطه کاری پخش رنگ و چسب محمدی با امکان ارسال پیش فاکتور قبل از صدور فاکتور اصلی به مشتریان قابل ارائه میباشد. در صورت تایید مشتری و انتخاب باربری کالا ها فردای همان روز یا حدکثر ظرف 3 روز کاری به سمت باربری مد نظر ارسال میشوند.

 

هزینه ارسال

هزینه ارسال کالاها تا باربری رایگان بوده و از شما هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.

[/vc_column_text][vc_column_text el_id=”list”]

آرشیو لیست قیمت قدیمی چسب ارژن شیمی

لیست قیمت های درج شده در این بخش فاقد اعتبار هستند و منقضی شده به حساب می آیند. لذا لطفا به لیست قیمت درج شده در ابتدای صفحه مراجعه کنید. ملاک اصلی فروش و خرید بر اساس لیست قیمت جدید این شرکت میباشد.

متاسفانه لیست قبلی ای از این شرکت وجود ندارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *