لیست قیمت ضد زنگ 88 (اقتصادی ترین ضد زنگ ایران)

لیست قیمت محصولات ضد زنگ 88

لیست قیمت محصولات ضد زنگ 88


5
(14)

این صفحه صرفا جهت قرار دادن لیست قیمت 88 و اطلاع رسانی از آخرین تغییرات اعمال شده در آن میباشد. همچنین جهت آشنایی شما با انواع ضد زنگ ها و کاربرد آنها نیز در این صفحه توضیحاتی قرار داده شده است. شما در ادامه میتوانید قیمت انواع ضد زنگ طوسی و ضدزنگ اخرا را مشاهده کنید.

لیست قیمت ضد زنگ 88

این لیست قیمت در تاریخ 1402/02/12 در سایت قرار داده شده است و کاملا بروز میباشد. شما میتوانید انواع ضد زنگ طوسی و ضد زنگ اخرا را با پایین ترین قیمت از پخش رنگ و چسب محمدی خریداری کنید. خرید به صورت عمده (فروشگاهی یا پخش) و جزئی مقدور هست و شما میتوانید ثبت سفارش انجام دهید.

 

لیست قیمت ضدزنگ 88 مورخ 12-02-1402

همچنین شما میتوانید از طریق دکمه ی زیر اقدام به دانلود لیست قیمت فوق به صورت یکارسال فایل pdf کنید تا برای همیشه در رایانه شخصی خود داشته باشید.

 

دانلود لیست قیمت ضد زنگ 88 (PDF)

 

نمای محصولات ضد زنگ 88 (اقتصادی ترین ضد زنگ ایران)

پوشش ضد زنگ چیست؟ مزایای صنعتی آن چیست؟

استفاده از پوشش مناسب ضد زنگ روی فولاد ، آن را در برابر اثرات وخیم ناشی از قرار گرفتن در معرض آب محافظت می کند. چنین قرار گرفتن در معرض زنگ زدگی می تواند بر عملکرد اجزای مختلف تأثیر منفی بگذارد و احتمال خرابی تجهیزات مهم را در برهه ای باز بگذارد. ما در پخش رنگ و چسب محمدی ، پوشش های ضد زنگ و سایر انواع ضد خوردگی را برای فولاد و فلزات ارائه می دهیم که در چالش برانگیزترین محیط های صنعتی به طور موثر کار می کنند.

آثار مخرب زنگ زدگی

واکنش اکسیداسیون زمانی رخ می دهد که اکسیژن با آهن برخورد می کند. واکنش حاصله اکسید آهن تولید می کند که به صورت پودر نارنجی (زنگ) روی سطح فلز ظاهر می شود.

زنگ می تواند روی آهن و فولاد هنگامی که تحت آب و هوا قرار می گیرند ایجاد شود. بنابراین، استفاده از پوشش ضد زنگ بسیار مهم است. انواع خاصی از فلزات دارای واکنش های اکسیداسیون هستند که منجر به روند سریعتر خوردگی می شود. به عنوان مثال ، برنج ، مس و برنز یک پتینه را تشکیل می دهند که از این فلزات محافظت می کند.

کاهش قدرت

اما در مورد فولاد و آهن ، زنگ زدگی می تواند مقاومت عناصر ساختاری تولید شده با این مواد را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. زنگ ، که جای خود فلز را می گیرد ، ضخامت آن را کاهش می دهد و حتی می تواند سوراخ هایی در تارهای تیر و سایر اجزای ساختاری ایجاد کند.

عملکرد سازگار

عملکرد قطعات متاثر از زنگ زدگی نیز می تواند بر عملیات صنعتی تأثیر بگذارد. هنگامی که پوسته پوسته روی سطح فلز ایجاد می شود ، می تواند اصطکاک ناخواسته ای را در موارد خاص ایجاد کند.

به عنوان مثال ، عملکرد دو قسمت طراحی شده برای لغزش از یکدیگر با مقاومت صفر یا کمی می تواند با ایجاد زنگ در یک یا هر دو سطح جلوگیری شود. علاوه بر این ، از آنجا که زنگ قدرت مغناطیسی آهن ندارد ، می تواند بر عملکرد قطعات مغناطیسی تأثیر منفی بگذارد.

زنگ زدگی که در وسایل الکترونیکی ساخته شده از آهن یا آلیاژهای آهن ایجاد می شود ، می تواند با کاهش توانایی آنها در هدایت الکتریسیته ، به عملکرد آنها آسیب برساند.

در نتیجه اثرات منفی ناشی از زنگ زدگی ، استفاده از پوشش مناسب ضد زنگ بر روی سطوح خاص فولادی و آهنی مهم است. ما در پخش رنگ و چسب محمدی، ما طیف وسیعی از پوشش ها را ارائه می دهیم که از خوردگی جلوگیری می کند و از اثرات ناتوان کننده مواد شیمیایی بر روی فلزات محافظت می کند.

 

خرید ضد زنگ برای شهرداری و پیمان کاری

پیمان کاران بخش خصوصی یا شهرداری ها میتوانند انواع ضد زنگ طوسی و ضد زنگ اخرا (قرمز) را در حجم های متفاوت با بهترین قیمت لز گروه پخش رنگ و چسب محمدی خریداری کنند. در صورت تمایل شما میتوانید ضد زنگ برند های دیگر از جمله رنگ سحر ، فراز پیشه، ضد زنگ الوان و آق رنگ را نیز سفارش دهید.

برای شمارش میتوانید با کلیک بر تماس با ما سفارش خود را ثبت کنید یا قبل از ثبت سفارش پیش فاکتور در یافت کنید. امکان خرید به صورت فاکتور رسمی نیز مقدور میباشد.

 

آرشیو لیست قیمت های قدیمی

تمامی لیست قیمت های درج شده در این بخش جزو لیست قیمت های منقضی شده و فاقد اعتبار هستند و صرفا جهت اشنایی شما قرار داده شده اند. برای مشاهده لیست قیمت جدید به ابتدای همین صفحه مراجحعه کنید.

 

ردیف نام کالا تاریخ درجه اعتبار دریافت
1 لیست قیمت ضدزنگ 88 آیسان 1400/07/27 منقضی شده دانلود / مشاهده
2 لیست قیمت ضدزنگ 88 آیسان 1401/01/28
منقضی شده
دانلود / مشاهده

 

ارسال رایگان

تمامی سفارشات شهرستان ها به صورت کاملا رایگان تا باربری توزیع میشوند و همچنین ارسال رایگان تا درب مغازه برا مشتری های کرج و حومه کرج انجام میشود. شما میتوانید جهت هرگونه سفارش با واحد های فروش در ارتباط باشید یا از طریق دکمه (+ پیش فاکتور) درخواست پیش فاکتور نمایید.

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *