لیست قیمت چسب 123 ایرانی و ترکیه ای

لیست قیمت چسب 123 ایرانی و خارجی

لیست قیمت چسب 123 ایرانی و خارجی


5
(4)

شما در این صفحه میتوانید ضمن مشاهده جدیدترین لیست قیمت چسب 123 اعم از چسب میتراپل، چسب استارباند، چسب 123 ترک فیکس و غیره اقدام به خرید عمده و خرده این چسب ها نیز انجام دهید. لیست زیر فقط جهت اطلاع رسانی قیمت عمده بوده و برخی از کالاها دارای تخفیف و برخی نیز دارای ارزش افزونه هستند که حتما از واحد های فروش استعلام بگیرید.

لیست قیمت چسب 123 ایرانی و خارجی

لیست قیمت زیر در تاریخ 1401/03/05 در سایت قرار داده شده است. توجه کنید که لیست زیر توسط گروه پخش رنگ و چسب محمدی تهیه شده است و فقط مختص به همین مجموعه میباشد. همچنین این لیست کاملا به صورت موقت بوده و حتما جهت اطلاع از قیمت چسب 123 ایرانی و خارجی با واحد های فروش تماس بگیرید.

 

لیست قیمت زیر موقت میباشد و حتما مجددا از واحد های فروش قیمت ها را استعلام بگیرید.

نام کالاحجمتعداد در کارتنقیمت
چسب 123 استارباند starbond400 میل25 عدداستعلام گرفته شود
چسب 123 استارباند star bond200 میل-استعلام گرفته شود
چسب 123 استارباند star bond100 میل72 عدداستعلام گرفته شود
چسب 123 میتراپل mitreapel400 میل25 عدداستعلام گرفته شود
چسب 123 میتراپل mitreapel200 میل--استعلام گرفته شود
چسب 123 میتراپل mitreapel100 میل72 عدداستعلام گرفته شود
چسب 123 پک لرد100 میل72 عدداستعلام گرفته شود
چسب 123 پک لرد400 میل25 عدداستعلام گرفته شود
چسب 123 دلتا delta400 میل25 عدداستعلام گرفته شود
چسب 123 رنجر400 میل25 عدداستعلام گرفته شود
چسب 123 گلفیکس golfix400 میل25 عدداستعلام گرفته شود
چسب 123 گلفیکس golfix100 میل72 عدداستعلام گرفته شود
چسب 123 گلفیکس golfix200 میل--استعلام گرفته شود
چسب 123 آک فیکس akfix400 lمیل25 عدداستعلام گرفته شود
چسب 123 آک فیکس akfix200 میل72 عدداستعلام گرفته شود

 

در صورتی که چسب مورد نظر شما در لیست بالا نیست با کارشناسان فروش تماس گرفته و به صورت تلفنی قیمت یا موجودی را مطلع شوید. تهیه چسب های سایر برند ها در مجموعه امکان پذیر میباشد.

همچنین در صورت تمایل شما میتوانید لیست قیمت چسب های فوق را به صورت یک فایل pdf با کیفیت بالا جهت ذخیره در دستگاه خود دانلود کنید تا در روز های بعد نیز از آن استفاده نمایید.

دانلود لیست قیمت چسب 123 ترکیه ای و ایرانی (PDF)

 

چسب 123 ایرانی و ترکیه‌ای

با پیشرفت علم شیمی در صنایع تولیدی شیمیایی‌، گستره تولید اقسام چسب‌ها با خصوصیات منحصربفرد افزایش یافت. یکی از انواع چسب‌های نسل جدیدی که به سرعت به محبوبیت دست پیدا کرد، چسب ۱۲۳ است. احتمالا تاکنون بارها از این نوع چسب‌های پرطرفدار استفاده کرده و یا نام آن را شنیده‌اید؛ اما چه اطلاعاتی درباره انواع برندهای تولید و پخش چسب یک دو سه دارید؟ آیا همه چسب‌های ایرانی و ترکیه‌ای موجود در بازار دارای کیفیت و قدرت یکسانی هستند؟

در مقاله پیش رو، پس از معرفی اجمالی چسب ۱۲۳، به بررسی انواع چسب‌های ایرانی و برندهای خارجی چسب‌های ۱۲۳ موجود در بازار و خصوصیات هر کدام خواهیم پرداخت. شناخت کافی از انواع چسب‌های یک دو سه ایرانی و ترکیه‌ای می‌تواند به شما در انتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین برند کمک کند.

 

چسب یک دو سه چیست و چگونه کار می‌کند؟

چسب ۱۲۳، نوعی چسب شیمیایی با قدرت اثرگذاری فوری و سریع است که کاربرد گسترده‌ای در بخش صنایع مختلف و مصارف خانگی دارد. همانطور که  می‌دانید، علت نامگذاری این گونه چسب‌ها نیز به همان قدرت و سرعت بالای آن‌ها در چسبندگی و اثرگذاری بازمی‌گردد. نام علمی چسب‌های ۱۲۳، سیانواکریلات است. این چسب‌ها اگرچه پوشش‌دهی بالایی دارند اما نسبت به سایر اقسام چسب‌های موجود پس از باز شدن درب، تاریخ انقضا و طول عمر کمتری دارند.

اغلب چسب‌های ۱۲۳ موجود در بازار، شکل بسته‌بندی یکسانی دارند، در واقع چسب‌های یک دو سه به شکل دو جزئی (متشکل از مایع ژله‌ای چسب و اسپری سرعت‌دهنده یا اکتیواتور) عرضه می‌شوند. پس از ترکیب و واکنش این دو ماده روی سطوح، قدرت چسبندگی و سرعت اتصال چندین برابر می‌شود. انواع چسب‌های ۱۲۳ جهت اتصال و چسباندن سطوح و پوشش‌های مختلف از جمله چرم، کاشی، سرامیک، نئوپان، پلاستیک، MDF و غیره مناسب است. شمال میتوانید قیمت چسب 123 را مشاهده و درصورت تمایل از گروه پخش رنگ و چسب محمدی با بهترین قیمت بازار تهیه کنید.

 

خرید و قیمت انواع چسب 123 ایرانی و ترکیه ای

 

انواع چسب‌ 123 ایرانی

در سال‌های اخیر با توجه به افزایش تقاضا و محبوبیت چسب‌های ۱۲۳ در بازار و صنایع گوناگون، شرکت‌های تولیدکننده ایرانی فراوانی اقدام به تولید و پخش این نوع چسب میان مشتریان کرده‌اند. برخی از مطرح‌ترین برندهای تولیدکننده چسب‌های ۱۲۳ ایرانی شامل موارد زیر است که در ادامه با ویژگی‌های آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد:

  1. چسب 123 استار باند (چسب star bond)
  2. چسب 123 سنا باند
  3. چسب 123 سنا فیکس
  4. چسب 123 گلفیکس
  5. چسب 123 فاینال
  6. چسب 123 اینترباند
  7. چسب 123 دلتا
  8. چسب 123 پک لرد
  9. و سایر برند ها

در واقع به جرعت میتوانیم بگویم که چندین برابر بیشتر از لیست فوق از چسب های 123 فقط در خود ایران تولید یا بسته بندی میشوند که از نام بردن مابقی آنها عاجز هستیم. شاید در نگاه اول نیز خرسند شوید که شرکت های زیادی در تولید انواع چسب 123 فعالیت دارند اما آنچه که مهم است کیفیت و چسبندگی این چسب ها هست که با یکدیگر متفاوت هستند. میزان زرد شدن یا زرد نشدن این چسب ها پس از خشک شدن بسیار مهم است که قطعا با نگاه جزئی به قیمت چسب 123 میتوان کمی به این نکته پی برد.

 

چسب 123 استارباند Star bond

معروف‌ترین برند چسب 123 ایرانی، چسب استارباند است که به دلیل برخورداری از غلظت و کیفیت بالا، به خوبی قابل رقابت با نمونه‌های ترکیه‌ای و خارجی است. از چسب ۱۲۳ استارباند به طور گسترده در مصارف خانگی و صنعتی بهره گرفته می‌شود. این محصول را نیز با نام خارجی چسب star bond هم میگویند. سایر ویژگی‌های این محصول شامل موارد زیر است:

 

چسب 123 استارباند star bond

 

  • وزن: ۳۵۰ گرم، حجم: ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • ساخت کشور ایران
  • ماده پایه‌ای تشکیل‌دهنده: سیانوآکریلات
  • عدم ایجاد لکه‌های زرد و سفیدک
  • قدرت چسبندگی در کمترین زمان ممکن
  • مناسب برای سطوح: ام.دی.اف، پلاستیک، چرم، کاشی، الوار و…
  • بهترین گزینه برای چسباندن سطوح سخت، ناصاف و عمودی

 

چسب ۱۲۳ سنا فیکس Sana Fix

چسب سنا فیکس از برندهای ایرانی موفق در عرصه تولید و پخش چسب ۱۲۳ است که کیفیت قابل قبول و قدرت چسبندگی آن در کمترین زمان ممکن، این چسب را بین محصولات ایرانی معروف کرده است. اگر شما نیز به دنبال خرید یک چسب ۱۲۳ باکیفیت و ماندگاری قابل قبول، در کنار حمایت از تولیدات داخلی کشور هستید، چسب یک دو سه سنا فیکس می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. از جمله ویژگی‌های فنی این چسب ۱۲۳ ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

قیمت و خرید چسب 123 سنافیکس sanafix

 

  • حجم: ۴۰۰ میلی‌لیتر، وزن تقریبی: ۵۰۰ گرم
  • ساخت کشور ایران
  • سرعت فوق‌العاده چسبانندگی: زیر ۱۰ ثانیه
  • بسته‌بندی شیک و حرفه‌ای
  • کاربرد موثر در مصارف خانگی و صنایع: ساخت مبلمان‌، سازه‌های چوبی و ساختمانی، لوله‌کشی، برق‌کاری، درزگیری و…
  • مناسب برای چسباندن سطوح و پوشش‌های چرم، پارچه، چوب، فلز، پلاستیک، شیشه، کاشی، قطعات شکسته ظروف چینی و…

 

چسب ۱۲۳ گلفیکس Golfix

یکی دیگر از تولیدکنندگان خوش نام در عرصه ساخت و پخش چسب‌های فوری و یک دو سه، برند ایرانی  گلفیکس است. البته چسب 123البته چسب 123 گلفیکس محصولی از شرکت اسپری گلپخش است که در تولید انواع اسپری رنگ مهارت بسیار بالایی دارد و برند 1 ایران در تولید اسپری میباشد. که توانسته است با ارائه چسب‌هایی با کیفیت، غلظت و دوام قابل قبول، در بازار رقابتی موجود صاحب جایگاه خوبی شود.

چسب ۱۲۳ گلفیکس با سرعت اتصال، اثرگذاری و خشک شدن عالی، بدون باقی گذاشتن اثرات سفیدک یا زردی روی سطوح، پوشش‌ها و قطعات مختلف را با بالاترین استحکام به یکدیگر می‌چسباند. مشخصات این چسب به شرح زیر میباشد:

 

چسب 123 گلفیکس golfix

 

    • حجم: ۴۰۰ میلی‌لیتر
    • ساخت کشور ایران
    • سرعت اثرگذاری فوق‌العاده
    • بدون بوی آزاردهنده
    • بدون باقی گذاشتن اثر رنگی روی سطوح
    • مناسب جهت چسباندن سطوح صاف یا متخلخل
    • کاربردی برای اتصال روی سطوح مختلف: انواع چسب، پلاستیک، کاغذ و غیره

انواع چسب‌ 123 ترکیه‌ ای

عمده بازار واردات چسب، به خصوص چسب‌های ۱۲۳ در کشور، در اختیار کشور ترکیه به دلیل پیشرو بودن در این عرصه است. در حال حاضر انواع برندهای ترکیه‌ای تولیدکننده چسب‌های ۱۲۳ اصل ترک، محصولات خود را در قیمت، حجم، بسته‌بندی‌ و کیفیت‌های متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از جمله محبوب‌ترین برندهای ترکیه‌ای توزیع‌کننده محصولات چسب ۱۲۳ در ایران، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. در ادامه مطلب به خواص و کاربردهای برخی از آن‌ها می‌پردازیم. شما میتوانید قیمت چسب 123 ترکیه ای را در بالای همین صفحه مشاهده کنید.

  1. چسب 123 میتراپل
  2. چسب 123 مپل مکس
  3. چسب 123 ترک فیکس
  4. چسب 123 اکفیکس
  5. چسب 123 پاتکس
  6. سایر چسب های 123 ترکیه‌ای و خارجی

 

چسب 123 میتراپل  MITREAPEL

چسب میتراپل از پرطرفدارترین چسب‌های 123 ترک موجود در بازار است که کیفیت بالا آن در کنار سرعت فوق‌العاده در خشک شدن و اثرگذاری آنی، سبب افزایش محبوبیت این چسب و فراگیر شدن مصرف آن در بین مشتریان شده است. با توجه به خاصیت قابل اشتعال بودن چسب 123 میتراپل، بهتر است از نگهداری آن در مجاورت گرما و جرقه آتش پرهیز کنید. این چسب محبوب ترین و پرفروش ترین چسب در بازار ایران است که محبوب تمام سنگ کار ها و نما سازان هست. قیمت چسب mitreapel را میتوانید در لیست بالا مشاهده کنید. سایر خصوصیات این چسب محبوب را در قسمت زیر مطالعه کنید:

 

خرید و قیمت چسب 123 میتراپل mitreapel

 

        • وزن خالص: ژل چسب ۱۰۰ گرم، اسپری اکتیواتور ۳۶۰ گرم
        • ابعاد بسته‌بندی: طول: ۹ ،عرض: ۶.۵، ارتفاع: ۲۰ سانتی‌متر
        • ساخت کشور ترکیه
        • دو جزئی (شامل: ژل مایع و شفاف چسب و اسپری خشک‌کن یا شتاب‌دهنده)
        • ساخته شده بر پایه سیانوآکریلات
        • کیفیت بسیار عالی با قیمت مناسب
        • میانگین زمان مورد نیاز برای اثرگذاری: ۵_۱۵ ثانیه
        • بدون ایجاد هیچ گونه شوره و لکه زردی روی سطوح مختلف
        • بسیار مناسب برای استفاده در سطوح صاف: چوب و الوار، سنگ و سرامیک، کاغذ و مقوا، جواهر، شیشه وغیره

 

چسب ۱۲۳ آکفیکس Akfix

یکی دیگر از نمونه‌های چسب ۱۲۳ ترکیه‌ای که از کیفیت مطلوبی برخوردار است، چسب آکفیکس است. این چسب قدرت فوق‌العاده‌ای در اتصال پوشش‌های پلاستیک، چوب و حتی مصالح ساختمانی دارد. وجود چسب یک دو سه آکفیکس در میان ابزارآلات هر خانه‌ای ضروری است چرا که گستره کاربردها و توانایی‌های این چسب شما را متعجب می‌کند. برای ترمیم ظروف شکسته چینی و سفالی این چسب مناسب‌ترین انتخاب است.

بسیاری از خریداران این محصول به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب، سرعت بالای چسبانندگی و بسته‌بندی شیک آن، از خرید آن رضایت داشته‌اند و اغلب آن‌هاچسب 123 آکفیکس را نسبت به نمونه چسب‌های ایرانی و ترکی موجود در بازار دارای برتری خاصی می‌دانند.

 

خرید و قیمت چسب 123 آک فیکس akfix

 

        • مدل:705
        • حجم: ۴۰۰ میلی‌لیتر، وزن خالص: 397 گرم
        • ساخت کشور ترکیه
        • مناسب جهت چسباندن یا فیکس و ثابت نگه داشتن قطعات ،MDF ، نئوپان، کائوچو، چرم، لاستیک و غیره
        • دارای سبد پلاستیکی جهت نگهداری قوطی چسب و اسپری
        • دو جزئی با درصد ویسکوزیته بالا
        • کاملا شفاف وبی‌رنگ؛ بدون ایجاد لکه پس از خشک شدن روی سطوح

 

چسب ۱۲۳ ترک فیکس

یکی دیگر از چسب ترکیه ای موجود در بازار ایران چسب 123 ترک فیکس است. این چسب نیز به صورت مونتاژی مواد اولیه از خارج وارد و در ایران بسته بندی میشود. شما همچنین میتوانین سایر قیمت چسب 123 های موجود در پخش رنگ و چسب محمدی را استعلام گرفته یا در ابتدای همین صفحه قیمت ها را مشاهده کنید.

 

مشاهده و خرید چسب 123 ترک فیکس turkfix

 

      • حجم: ۴۰۰ میلی‌لیتر
      • ساخت کشور ترکیه
      • سرعت عالی در خشک شدن و اثرگذاری فوری
      • ویژه اتصال و چسباندن سطوح ناهموار و سخت
      • مناسب جهت مصارف خانگی و روزانه
      • دو جزئی با دوام و ویسکوزیته بالا
      • مناسب برای تمام پوشش‌های MDF ، نئوپان، کائوچو، پلاستیک، لاستیک و…
      • نحوه بکارگیری آسان، بدون بوهای نامطبوع و ناخوشایند
      • بسیار پرمصرف، به دلیل قیمت و غلظت مناسب

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *