معرفی امکانات و دستاورد های وبسایت پخش رنگ محمدی


5
(1)

مروری کوتاه بر تاریخچه وبسایت پخش رنگ محمدی:

 

شرکت پخش رنگ محمدی در سال ۱۳۹۱ توسط آقایان محسن محمدی ، حسام محمدی و حسین محمدی در استان البرز شهر کرج تاسیس شد.در ابتدای امر محدوده کاری این شرکت در استان البرز بود اما بعد ها این سرویس دهی شامل استان البرز و حومه نیز شد.در سال ۹۳ که به دستور آقایان حسام محمدی و حسین محمدی سایت این شرکت با نام وبسایت پخش رنگ محمدی طراحی شد.علت طراحی این سایت برای راحتی رفاهی مشتریان عزیز بود.اما رفته رفته که تعداد مراجعات سایت افزایش یافت و استقبال بیش از حد مشتریان و دریافت سفارشات مشتریان از  خارج حومه کاری شرکت تصمیم بر آن شد حیته کاری پخش رنگ محمدی افزایش یابد و شامل کل ایران شود.

وبسایت اولیه این شرکت شامل فروشگاه اینترنتی و صفحه معرفی شرکت بود.همچنین  در سرور های خارج از کشور میزبانی میشد. که با گذر زمان و به دلیل کمبود نیرو جهت پشتیبانی فروشگاه ، این فروشگاه نیز بسته شد.اما اینک وبسایت جدید پخش رنگ محمدی با افتخار اعلام میکند که در دیتاسنتر بزرگ آسیاتک در برج میلاد ایران میزبانی میشود که از بالاترین سخت افزار های موجود بازار جهان استفاده میکند.همچنین با موافقت سازمان فناوری ارتباطات ایران از این پس ترافیک سایت پخش رنگ محمدی به صورت نیم بها محاسبه میشود.

به طور مثال اگه بخواییم توضیح دهیم اینکه شما فرض کنید یک فایل به حجم ۱۰۰ مگابایت میخواهید از سایت پخش رنگ محمدی دانلود کنید اگر سایت جزو سایت های معمولی می بود همان ۱۰۰ مگابایت را از حجم اینترنت شما کم میکند ولی اگر سایت جزو سایت های ثبت شده در سایت های با میزبانی داخل باشد به جای ۱۰۰ مگابایت از حجم اینترنت شما نصف آن یعنی ۵۰ مگابایت کم میکند.

 

معرفی امکانات:

اینک با طراحی سایت جدید پخش رنگ محمدی امکانات منحصر به فردی ایجاد شده که تمام آن برای نشان دادن برتری ما نسبت به سایر رقبا میباشد.برخی از این امکانات و پروژه ها اتمام شده و در حال اجرا میباشند برخی از این امکانات نیز در حال طراحی میباشند که به زودی معرفی کامل میشود.لیست امکانات جدید با توضیحات به صورت زیر است:

  1. امکان سفارش محصولات از طریق سایت
  2. قابل دسترس در نسخه های موبایل و دسکتاپ
  3. پیشنهادات ویژه
  4. وبلاگ
  5. سلام نقاش
  6. لیست یاب
  7. فرم لیست یاب
  8. سرعت لود بسیار بالا سایت
  9. ترافیک نیم بها
  10. چند فروشندگی
  11. استخدام نقاش
  12. تماس به صورت زنده در سایت
  13. پشتیبانی آنلاین
  14. گواهی امنیت ssl
  15. و …….

برخی از امکانات در منوی سایت در دسترس هستند.

توضیحات امکانات:

 

  • امکان سفارش محصولات از طریق سایت

این قابلیت در سایت ایجاد شده است که مشتریان ما بتوانند به صورت مجازی نیز سفارشات خود را برای ما ارسال کنند.در منو سایت تب (تماس با ما) شماره تلفن و آدرس شرکت درج شده همچنین گزینه رسال پیام نیز تعبیه شده است که میتوانید صورت و سفارشات خود را برای ما بفرستید اما این کار را ما به شما پیشنهاد نمی کنیم زیرا ۱۲ تا ۷۲ ساعت طول میکشد تا پشتیبانان سایت پیام شما را مشاهده کنند و آنرا به واحد بازرگانی تحویل دهند.بهترین روش که پیشنهاد میشود به صورت تلفنی است.

  • قابل دسترس در نسخه های موبایل و دسکتاپ

این قابلیت که از آن در اصطلاح های برنامه نویسی رسپانسیو می گویند به این معنا میباشد که شما به دستگاهی که وارد سایت شوید ظاهر سایت متناسب با سایز نمایشگر دستگاه شما یکی شده که این امر باعث خوانایی سایت و جلوگیری از بهم ریختگی سایت میشود.و دیگر لازم نیست که شما سایت را زوم یا آن زوم کنید و اندازه صفحه نمایشگر شما میشود

  • پیشنهادات ویژه

پخش بسیار هیجان انگیز سایت که پیشنهاد میکنیم هرچند وقت یکبار به این قسمت سر بزنید زیرا این قسمت فروش های ویژه،تخفیف های استثنایی،پشنهاد شگفت انگیز ، پخش رنگ محمدی قرارمیگیرند که تعداد سفارشات محدود بوده و در یک بازه زمانی اعلام میشود در صورت پایان بازه دیگر صورت یا سفارشی از محصول قرار داده شده پذیرفته نمیشود.الویت نیز با مشتریانی هست که زودتر سفارش دهند.

  • وبلاگ

قسمت بسیار مهم سایت که شامل دسته های آموزش ، اخبار ، کاتالوگ و لیست قیمت میباشد.اگر لیست قیمت یا کاتالوگ جدید از شرکت های رنگ و رزین و شرکت های وابسته دریافت شود در این قسمت قرار داده میشود.وما به جرات میگوییم که وبسایت پخش رنگ محمدی اولین و بزرگترین مرجع در یافت جدید ترین لیست قیمت و کاتالوگ شرکت های گفته شده میباشد.دسته اخبار شامل اطلاعیه ها و اتفاقات در شرکت و بازار است و وسته آموزش شامل آموزش های بسیار مفید و ارزشمند در صنعت کاری این شرکت است.

  • سلام نقاش(در حال طراحی)

به زودی اعلام میشود……..

  • لیست یاب(در حال طراحی)

لیست یاب یک سامانه حرفه ای میباشد که توسط پخش رنگ محمدی توسعه داده شده است.در این سامانه تولید کنندگان و وارد کنندگان محصولات رنگ،رزین،چسب،اسپری،تینر،ابزار های رنگ و دیگر محصولات وابسته به این صنف میتوانند لیست قیمت و کاتالوگ محصولات خود را در این سامانه قرار دهند و حتی میتوانند رزومه ای از شرکت خود را نیز قراد دهند و به تبلیغ شرکت خود بپردازند.

  • فرم لیست یاب(در حال طراحی)

اگر شرکت شما جزو صنف های ذیل شده در سامانه لیست یاب میباشد میتوانید با استفاده از فرم ارسالی در این صفحه که  تعبیه شده است شرکت و محصولات خودرا معرفی کنید و باعث رونق کسب و کار خود شوید.

  • سرعت لود بسیار بالا سایت

سرعت بارگذاری سایت مهم ترین عنصر سایت است که اگر سرعت بارگذاری سایت پایین باشد باعث اتلاف وقت بازدید کنندگان در نتیجه باعث عدم رجوع بازدید کننده به سایت میشود ولی سایت پخش رنگ محمدی در کسری از ثانیه لود شده و به نمایش در می اید.

  • ترافیک نیم بها

پخش رنگ محمدی با افتخار اعلام میکند که سایت پخش رنگ محمدی در دیتاسنتر بزرگ آسیاتک در برج میلاد ایران میزبانی میشود که از بالاترین سخت افزار های موجود بازار جهان استفاده میکند.همچنین با موافقت سازمان فناوری ارتباطات ایران از این پس ترافیک سایت پخش رنگ محمدی به صورت نیم بها محاسبه میشود.یعنی نصف حجم واقعی برای شما محاسبه میشود.

  • چند فروشندی(در حال طرحی)

امکانی بی نظیر که در آن قراره شما محصولاتتون را به فروش برسانید و یک کسب و کار مجازی را تجربه کنید.

  • سامانه استخدام نقاش(در حال طرحی)

به زودی اعلام میشود……

  • تماس به صورت زنده در سایت

از گزینه تماس با ما در منو سایت استفاده کنید.

  • پشتیبانی آنلاین

شما با استفاده از ابزاری که در گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش خود میبینید کمیتوانید به صورت زنده با پشتیبانان سایت گفتگو کنید.

  • گواهی امنیت ssl

این گواهی برای ایجاد فضای امن و همچنین افزایش امنیت سایت ها اعمال میشود و با علات قفل سبز در در کادر سمت چپ URL سایت قرار میگیرد به این معنی که این سایت از پروتکل های رمزنگاری شده جهت ارسال و تبادل اطلاعات استفاده میکند.

تمامی این امکانات طرحی شده اند تا شما احساس راحتی کنید و بدون هیچ دردسری بتوانید هم محصولات مورد نظر خود را خریداری کرده و هم به راحتی آنان را به فروش بگذارید.

همیشه در پخش رنگ محمدی منتظر خبر های خوب باشید…….

 

 

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *