دوپلی کالر – لیست قیمت اسپری رال ، کروم و هنری دوپلی کالر

اسپری دوپلی کالر

اسپری دوپلی کالر


3.9
(12)

این صفحه جهت درج جدیدترین لیست قیمت اسپری دوپلی کالر طراحی شده است. همچنین شما میتوانید از آخرین تغییرات قیمت این اسپری دوپلی کالر مطلع شوید. در ادامه نی توضیحاتی در مورد شرکت و محصولات تولیدی دوپلی کالر قرار داده شده است که میتوانید آنرا مشاهده کنید.

لیست قیمت اسپری دوپلی کالر

لیست قیمت زیر از محصولات اسپری دوپلی کالر مورخ  1401/02/01 در سایت قرار داده شده است و بروز میباشد. به این معنا که تمامی لیست قیمت های ماقبل لیست زیر فاقد اعتبار بوده و فروش و خرید دوپلی کالر بر اساس قیمت های درج شده در زیر میباشد.

 

لیست قیمت اسپری دوپلی کالر مورخ 01-02-1401

همچنین جهت راحتی شما لیست قیمت اسپری دوپلی کالر به صورت یک فایل PDF جهت دانلود آماده شده است و از دکمه ی زیر قابل دانلود میباشد.

دانلود لیست قیمت اسپری دوپلی کالر (PDF)

 

درباره اسپری دوپلی کالر

شرکت رنگ دوپلی پارس (دوپلی کالر) وابسته به گروه صنعتی فومن شیمی و گروه صنعتی موتیپ دوپلی در کشور آلمان می باشد. دوپلی کالر در سال 1384 در ایران پا به عرصه فعالیتهای صنعتی نهاد. شایان ذکر است شرکت رنگ دوپلی پارس (دوپلی کالر) برای اولین بار در ایران تولید کننده انواع رنگهای خودرویی به صورت اسپری و قلم خشگیر می باشد. پخش رنگ و چسب محمدی عاملیت فروش اواع اسپری های رال ، هنری و خودرویی دوپلی کالر میباشد. 

اسپری رال دوپلی کالر

اسپری های رنگ رال دوپلی کالر بر پایه رزین های اکرولیک بوده و در مدت زمان کمی خشک میشوند که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد تا رنگ پاچیده شده روی سطوح خشک شود. که این خود یکی از ویژگی های منحصر به فرد اسپری رال دوپلی کالر است. همچنین به خاط کیفیت بالا و براقیت اسپری رال این شرکت از آن برای انواع مصارف خانگی، هنری و صنعتی استفاده کرد.

این نوع اسپری ها به خاطر کیفیت بالا در برابر خراشیدگی و ضربه مقاومت خوبی نشان میدهد و ساختار و فرمول به کاربرده در اسپری رنگ رال دوپلی کار به گونه ای میباشد که از فلزات در برابر زنگ زدگی نیز محافظت میکند. لازم به ذکر است که استفاده از اسپری های رال در برابر تشعشعات uv بلامانع است و  میتوان از آنها در مسیر نور های فرابنفش هم استفاده کرد. از این اسپری می‌توان برای سطوح مختلف از جمله فلز، چوب، شیشه و پلاستیک استفاده کرد. خرید و مشاهده لیست قیمت اسپری گلپخش از مجموعه پخش رنگ و چسب محمدی با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب.

نمونه محصولات اسپری رال دوپلی کالر

ویژگی اسپری رنگ رال دوپلی کالر

  • تمامی رنگ های و رال ها طبق استاندارد رال جهانی شماره گذاری شده اند و شماره های رال ها واقعی هستند.
  • خشک شدن سریع رنگ و به همین دلیل باعث از بین رفتن شره شدن رنگ میشود.
  • تنوع بسیار بالا در طیف رنگبندی رال ها
  • پوشش بالا نسبت به سایر اسپری ها 
  • کاهش حجم مصرف اسپری به خاطر حجم و غلظت بالای اسپری ها

تمامی رنگ های و رال های وارداتی بوده و به صورت مونتاژ در ایران بسته بندی میشوند. حجم اسپری های دوپلی کالر 400 میلی گرم میباشد و دارای 50 نوع رال (رنگبندی) دارد که شما بنا به سلیقه ی خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

شما از اسپری های رال دوپلی کار میتوانید برای انواع خودرو بر اساس رال تعریف شده، برای انواع کار های هنری مثل تزئیین انواع سفال، شیشه، چوب، فلز و … یا روی انواع دیوار،سنگ،پلاستیک نیز استفاده کنید. تمامی موارد استفاده بستگی به سلیقه و نظر شما میباشد.

مشخصات اسپری ها :

ابعاد 20×7 سانتی‌متر
وزن  – 
حجم 400 میلی لیتر
نوع رنگ روغن
کاربرد چوب , فلز , سنگ , ساختمان
توضیحات برپایه رزین اکلریک = فوری خشک

 

در صورت نیاز به اسپری باکیفیت ولی با قیمت پایین لیست قیمت اسپری گلپخش رو مشاهده کن!

اسپری فلورسنت دوپلی کالر

اسپری های رنگ فلورسنت دوپلی کار تفاوتی با سایر اسپری های رال این شرکت ندارد و تنها وجه شباهت آنها در نوع رنگ میباشد. رنگ های فلورسنت خاصیت نوردهی در شب را دارند و معمولا به آنها رنگ های شب تاب نیز میگویند که در چند رنگ اعم از رنگ فلورسنت زرد، نارنجی، بنفش، قرمز، آبی، سبز تولید میشوند.

نحوه خرید :

شما به چند طریق میتوانید اونواع اسپری های رنگ دوپلی کالر را از مجموعه پخش رنگ و چسب محمدی خرید کنید. امکان خرید از طریق اینستاگرام یا به صورت تلفنی با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما و یا به صورت حضوری در شعبه حضوری مجموعه ما. خرید به صورت کلی یا جزئی با بهترین قیمت. همچنین اسپری ها شامل تخفیف نیز میشوند که میتوانید با ارتیاط با واحد های فروش بر اساس میزان درخواستیتئن تخفیف بگیرید.

نحوه ارسال :

ارسال کالا برای شما در صورتی که به صورت عمده و مغازه داری باشد به صورت باربری (تعیین باربری از سوی شما میباشد) یا به صورت ارسال بارنامه ای انجام میشود. همچنین در صورتی که قصد خرید به صورت خرده دارید از طریق پست یا تیپاکس درب منزل انجام میشود.

انواع رال اسپری دوپلی کالر

تمامی رال های (رنگبندی) اسپری های دوپلی کار در زیر جهت انتخاب راحت تر شما آورده شده است تا ضمن آشنایی با انواع کد رال ها و رنگبندی ها بتوانید انتخاب راحت تری در رنگ مورد نظرتان  داشته باشید.

شما میتوانید با تماس به دفتر پخش رنگ و چسب محمدی انواع رال های اسپری دوپلی کالر را سفارش دهید و به صورت لحظه ای از قیمت نهایی آن با خبر شوید. ارسال محصولات دوپلی کالر در صورت خرید خرده به صورت تیپاکس درب منزل میباشد و کرایه آن نیز درب منزل پرداخا میشود. تضمین بهترین قیمت اسپری دوپلی کالر به صورت خرید عمده و خرده.

مغازه داران و فروشگاه داران از تخفیف های ویژه ای بر خوردار هستند.

آرشیو لیست قیمت های قدیمی اسپری دوپلی کالر

تمامی لیست قیمت های درج شده در این بخش فاقد اعتبار بوده و منقضی شده میباشند. در صورت خرید یا مشاهده ی قیمت های جدید میتوانید به ابتدای همین صفحه مراجعه کنید. ملاک اصلی فروش و خرید تمامی اسپری های این شرکت بر اساس لیست قیمت درج شده در ابتدای همین صفحه میباشد و لیست قیمت های این بخش صرفا جهت اطلاع شما میباشد.

ردیف لیست قیمت تاریخ درجه اعتبار دانلود
1
 لیست قیمت اسپری رال دوپلی کالر
1400/11/05
منقضی شده
دانلود / مشاهده
2
لیست قیمت اسپری دوپلی کالر 1400/10/07
منقضی شده
دانلود / مشاهده
3 لیست قیمت اسپری دوپلی کالر
1400/07/07
منقضی شده
دانلود / مشاهده
4 لیست قیمت اسپری دوپلی کالر 1400/01/24 منقضی شده دانلود / مشاهده

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *