درباره سامانه لیست یاب پخش رنگ محمدی


5
(2)

سامانه لیست یاب پخش رنگ محمدی اولین و جامع ترین سامانه برای انتشار و معرفی لیست قیمت و کاتالوگ محصولات صنایع رنگ ، رزین ، چسب ، ابزار و دیگر صنایع وابسته میباشد.که علاوه بر نمایش لیست قیمت و کاتالوگ محصولات به معرفی و کاربرد آنان نیز میپردازد.

این سامانه با نام لیست یاب در سایت پخش رنگ محمدی معرفی شده که تمامی تولید کنندگان و یا وارد کنندگان صنایع گفته  شده میتوانند در قالب یک آگهی رایگان در سایت پخش رنگ محمدی اقدام به ارسال لیست قیمت و کاتالوگ محصولات خود کنند.این سامانه حاصل تلاش ماه ها گروه فنی و انفورماتیک پخش رنگ محمدی میباشد که سرانجام با سیاست های اتخاذ شده از سوی مدیریت انفورماتیک پخش رنگ محمدی در هشتم تیر ماه 98 ( 98/5/8 ) پیاده سازی و به موتور های جستجو معرفی شد.

با استفاده از فرم طراحی شده در سایت ، تولید کنندگان و وارد کنندگان صنایع ذکر شده میتوانند لیست قیمت و کاتالوگ محصولات تولیدی یا وارداتی خود را ارسال کنند.در اصل این یک سامانه برای معرفی شرکت های جدید به عموم نقاشان و بازدید کنندگان از سایت میباشد.که شما میتوانید در آن اقدام به تبلیغ محصولات خود کنید و به کل ایران محصولات خود را بشناسانید و ارسال کنید.

آگهی شما پس از بررسی توسط تیم فنی در سایت به نمایش گذاشته شده و روزانه 1000 کاربر از آن بازدید خواهند کرد.

توجه کنید همان طور که گفته شد ارسال و نمایش در سایت کاملا رایگان میباشد و از شما هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. همچنین علاوه بر نمایش در سایت در تمامی شبکه های اجتماعی پخش رنگ محمدی (اینستاگرام،تلگرام،توییتر،فیسبوک،لینکدین و …) نیز قرار داده میشود.

نحوه ارسال لیست قیمت و کاتالوگ:

با مراجعه به این لینک شما با صفحه ای مواجه خواهید شد که در آن یک فرم تعبیه شده است و این فرم از شما در خواست وارد کردن 10 مورد را دارد که از میان این 10 مورد * (ستاره دار ها) اجباری میباشند و حتما نیاز به پر کردن آنها میباشید.در ادامه به معرفی 10 قسمت این فرم می پردازیم.

معرفی 10 قسمت این فرم:

قسمت اول (شماره 1):
این قسمت از شما درخواست وارد کردن نام و فامیلی شما به طور کامل را میکند و پر کردن آن الزامی میباشد.

قسمت دوم (شماره 2):
این قسمت از شما شماره همراه شما را درخواست میکند و پر کردن آن الزامی میباشد.دلیل آن هم برای برقراری ارتباط با شما از طریق مکالمه تلفنی میباشد.

قسمت سوم (شماره 3):
این قسمت از شما در خواست شماره ثابت شرکت یا دفتر شما را میکند و وارد کردن آن الزامی نمی باشد.در بعضی مراتب ممکن است از سوی تیم فنی به شما درخواست پرکردن اجباری این قسمت را بدهند که شما الزام به پر کردن آن هستید.اما به صورت پیشفرض این بخش الزامی نمی باشد.

قسمت چهارم (شماره 4):
این قسمت از شما در خواست وارد کردن ایمیل شما یا ایمیل شرکت را دارد و وارد کردن آن نیز الزامی میباشد.دلیل آن نیز برای ارتباط ایمیلی با شما یا شرکت شما میباشد.

قسمت پنجم (شماره 5):
این قسمت به صورت فرم های گزینه ای میباشد و شما میبایست یکی از آنان را انتخاب کنید:
-گزینه لیست قیمت جدید : اگر اولین بار هست که میخواهید لیست قیمت یا کاتالوگ خود را در سایت قرار دهید میبایست این گزینه را انتخاب کنید.
-گزینه به روز رسانی لیست قیمت : اگر لیست قیمت یا کاتالوگ محصولات شما در سایت قرار دارد و شما مایل به جایگزینی آن با لیست قیمت جدید هستید این گزینه را انتخاب کنید.(این گزینه بیشتر برای تغییر لیست قیمت یا کاتالوگ شما میباشد).
-شرکت جدید : اگر مایل به معرفی شرکت یا کارخانه خود برای عموم هستید و صرفا فقط مایل به معرفی محصولات خود هستید نه لیست قیمت و کاتالوگ این گزینه را انتخب کنید.

قسمت ششم (شماره 6):
این قسمت از شما در خواست وارد کردن نام شرکت(نام تجاری) را دارد و وارد کردن آن الزامی میباشد.

قسمت هفتم (شماره 7):
در این قسمت شما میبایست تاریخ اجرایی لیست قیمت را وارد کنید(تاریخی که لیست قیمت در آن روز ثبت شده است و قابل اجرا میباشد).
پرکردن آن بدین صورت است : برای مثال : 31/12/1398     سال/روز/ماه

قسمت هشتم (شماره 8):
اگر شرکت شما پایگاه اینترنتی دارد میتوانید آن را در اینجا وارد کنید اما الزام به وارد کردن آن نیست.

قسمت نهم (شماره 9):
در این قسمت شما میتوانید فایل های لیست قیمت و کاتالوگ خود را ارسال کنید.شامل 4 بخش است که میتوانید از آنان برای ارسال تصاویر محصولات خود نیز ارستفاده کنید.پیشنهاد میشود جهت سهولت در ارسال تمامی فایل ها را در یک فایل zip یا rar ارسال کنید.

قسمت دهم(شماره 10):
در این قسمت که کادر متنی میباشد شما میتوانید توضیحات خاص خود یا نحوه قرار گیری آن در سایت و یا همچنین نحوه ارائه آنان در سایت را بیان کنید.همچنین میتوانید آن را به عنوان متن رزومه شرکت استفاده کنید.

توجه : تمامی لیست قیمت ها و کاتالوگ ها توسط تیم فنی بررسی میشوند و ممکن است که این فرایند کمی زمان بر باشد.در صورت تایید در سایت انتشار میشود و در صورت عدم تایید به شما با جزئیات کامل اطلاع رسانی میشود.وشما پس از تصحیح آن میتوانید دوباره درخواست خود را از طریق فرم بالا بدهید.

تمامی اطلاعات دریافت شده از شما محفوظ بوده و به هیچ وجه در سایت انتشار نخواهد شد مگر به در خواست و اجازه شما.

نکته بسیار مهم : هرگونه سوءاستفاده از مطالب منتشر شده و یا اشتباهات در متن های ارسالی شما به ما بر عهده شرکت یا فرد ارسال کننده میباشد و پخش رنگ محمدی هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنان ندارد و صرفا جهت انتشار دهنده محتوای شما را نمایش میدهد.

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *