لیست قیمت محصولات هنری رنگ کارن

رنگ کارن - لیست قیمت رنگ کارن

رنگ کارن - لیست قیمت رنگ کارن


3.9
(26)

این صفحه جهت اطلاع رسانی و درج جدیدترین لیست قیمت رنگ کارن (تولید کننده رنگ های هنری) طراحی شده است که شما میتوانید از آخرین تغییرات اعمال شده در  این لیست قیمت مطلع شوید و یا اقدام به خرید محصولات کارن کنید. همچنین جهت آشنایی بیشتر شما با محصولات رنگ کارن و کارخانه این شرکت توضیحاتی قرار داده شده است.

لیست قیمت رنگ کارن

لیست قیمت زیر از محصولات رنگ کارن مورخ 1402/05/10 اجرا شده است و این لیست قیمت کاملا بروز میباشد. به این معنا که تمامی لیست قیمت های ما قبل لیست زیر فاقد اعتبار بوده و ملاک فروش و خرید رنگ کارن طبق قیمت های درج شده در ذیل میباشد.

 

لیست قیمت رنگ هنری کارن 10-05-1402 صفحه 1

 

 

 

لیست قیمت رنگ هنری کارن 10-05-1402 صفحه 2

 

 

لیست قیمت رنگ هنری کارن 10-05-1402 صفحه 3

 

 

لیست قیمت رنگ هنری کارن 10-05-1402 صفحه 4

در صورت خرید به صورت عمده یا مغازه داری به مشتریان درصد تخفیف نیز لحاظ میشود. لطفا با واحد های فروش تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین جهت دانلود لیست قیمت رنگ کارن در فرمت فایل PDF به صورت مستقیم میتوانید از دکمه زیر برای دانلود استفاده کنید.

دانلود لیست قیمت رنگ کارن (PDF)

 

درباره رنگ کارن

شرکت تولیدی رنگ کارن طیف البرز تولید کننده انواع رنگ صدفی، پودر اکلیل، پیگمنت، کنیتکس، رنگ فلورسنت، خمیر کاه گل، مادر رنگ های اکریلیک و … میباشد که جزو تولید کننده رنگ هنری با کیفیت در ایران میباشد. رنگ کارن یکی از معدود شرکت هایی میباشد از تنوع رنگبندی بالایی برخوردار است و انتخاب برای مصرف کننده را راحت تر کرده تا به راحتی بتواند رنگ مورد علاقه ی خود را پیدا کند.

محصولات تولیدی رنگ کارن

برخی از محصولات باکیفیت شرکت کارن طیف البرز در زیر آورده شده است که شما میتوانید مشخصات و کارایی این رنگ ها را مشاهده فرمایید. پخش رنگ و چسب محمدی نماینده رسمی محصولات رنگ کارن در کرج میباشد و امکان خرید خرده و عمده محصولات این شرمت با ارسال درب منزل و باربری میباشد.

رنگ صدفی کارن

یکی پرطرفدار ترین محصولات رنگ کارن رنگ صدفی کارن میباشد که به صورت رنگ اکریلیک متالیک بوده و دارای اکلیل های بسیار زیبایی میباشد و برای انواع سطوح مانند چوب، سفال،دیوار،سرامیک، شیشه و … مناسب میباشد. کیفیت و پوشش رنگ های صدفی کارن بسیار بالا و غلظت آن کاملا مناسب برای انواع کار های هنری میباشد. رنگ صدفی کریلیک کارن پایه اب میباشد که شما بنا به نیاز خود میتوانید به آن جهت رقیق شدن آب اضافه کنید.

مشخصات رنگ صدفی اکریلیک کارن

بیس رنگ (حلال رنگ) پایه آب (در صورت نیاز) – آماده مصرف میباشد
نوع رنگ اکریلیک
وزن  حجم 250 تا 300 گرمی
کیفیت  بالا
پوشش  عالی
زمان خشک شدن بین 1 تا 3 ساعت (بسته به حجم رنگ)
موارد استفاده قابل استفاده با قلمو ، غلطک و پیستوله
کاربرد شیشه، فلز، سفال، چوب، سرامیک، سنگ و …

 

تنوع رنگبندی رنگ صدفی اکریلیک کارن بسیار بالا میباشد و میتوان به انواع رنگ های صدفی سفید – نقره ای – مشکی – اقیانوسی هفت رنگ – طلایی سوپر لایت -طلایی کاهی – طلایی تیره – طلایی روشن – طلایی مدیوم – برنز روشن و تیره – برنز بلک – ابی – صورتی – قرمز – سرخابی – بژ- نوک مدادی – زرد – نارنجی – سبز – شرابی – سدری – فیروزه ای – طلایی هفت رنگ – ابی کاربنی – بنفش – گلبهی –یاسی – سبز هفت رنگ – نقره ابی – کله غازی – مغز پسته ای – مسی قرمز – سرمه ای – سربی – قهوه ای –نسکافه ای –نقره ای هفت رنگ – زرشکی –مسی –شکلاتی –سبز فسفری –سوپر وایت-ابی رتیلی قرمز هفت رنگ – آجری –دلفینی اشاره کرد.

رتگ فلور سنت

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار رنگ کارن رنگ اکریلیک فلورسنت کارن میباشد که همانند رنگ های صدفی از کیفیت و پوشش بالایی برخور دار است. رنگ فلورسنت کارن در رنگبندی سبز، آبی، قرمز، صورتی، نارنجی، زرد و بنفش میباشد. این رنگ مقداری درشب نور میدهند و در بعضی مواقع به رنگ های شب تاب نیز معروف هستند.

 

بیس رنگ (حلال رنگ) پایه آب (در صورت نیاز) – آماده مصرف میباشد
نوع رنگ اکریلیک فلورسنت
وزن  حجم 250 تا 300 گرمی
کیفیت  بالا
پوشش  عالی
زمان خشک شدن بین 1 تا 3 ساعت (بسته به حجم رنگ)
موارد استفاده قابل استفاده با قلمو ، غلطک و پیستوله
کاربرد شیشه، فلز، سفال، چوب، سرامیک، سنگ و …

 پودر رنگ صدفی کارن

پیگمنت یا پودر رنگ صدفی کارن نیز همانند سایر تولیدات خود از کیفیت و براقیت بالایی بر خوردار است که از آن میتوان در انواع رزین اپوکسی، روغن جلا، وارنیش، ورنی و … استفاده کرد. پودر رنگ صدفی کارن به صورت اکلیل دار هست که به آن پودر اکلیل صدفی نیز میگویند و برای انواع حلال ها مناسب میباشد.

بیس رنگ (حلال رنگ)  قابل حل در رزین اپوکسی، روغن جلا، وارنیش، ورنی و…
نوع رنگ پودر صدفی (پودر اکلیل)
وزن 50 گرمی
کیفیت  بالا
پوشش  عالی
زمان خشک شدن بستگی به حلال مورد استفاده دارد
موارد استفاده بستگی به حلال مورد استفاده دارد
کاربرد شیشه، فلز، سفال، چوب، سرامیک، سنگ و …

سایر محصولات تولیدی رنگ کارن

از دیگر تولیدات رنگ کارن میتوان به خمیر هایی همچون خمیر کاه گل، خمیر تکسچر، خمیر اسفنجی، خمیر سرامیک اشاره کرد. که مورد توجه اکثر هنرمندان میباشد و از کیفیت و کشسانی مناسبی بر خوردار هستند. این محصولات کارن نیز همانند سایر محصولات جزو پرفروش ترین تولیدات این شرکت میباشد که شما میتوانید تصاویری از نمونه آنها مشاهده کنید.

 

محصولات بالا فقط در حجم 1 کوارت یا به اصطلاح وزن 1 کیلویی هستند و در صورت نیاز به حجم های متغییر سفارشات شما قابل تهیه میباشد.

تمامی محصولات رنگ کارن اعم از رنگ صدفی کارن، رنگ اکریلیک متالیک، پودر رنگ صدفی کارن و … در مجموعه پخش رنگ و چسب محمدی به صورت ارسال درب منزل یا ارسال به باربری انجام میشود. اگر قصد هرگونه خرید دارید یتوانید با واحد های فروش تماس بگیرید یا به فوشگاه اینترنتی کاردک مراجعه کنید.

آرشیو لیست قیمت های قدیمی تر

تمامی لیست قیمت های درج شده در این بخش از درجه اعتبار ساقط شده اند و بدون اعتبار هستند. دلیل قرار دادن این بیست قیمت ها صرفا جهت اطلاع و مقایسه با لیست جدید میباشد. شما میتوانید برای مشاهده لیست قیمت جدید رنگ کارن به ابتدای همین صفحه مراجعه کنید.

 

ردیف عنوان لیست قیمت تاریخ درجه اعتبار دانلود لیست قیمت
1
لیست قیمت رنگ هنری و صدفی کارن
1401/03/22
فاقد اعتبار
دانلود / مشاهده
2
لیست قیمت محصولات شرکت کارن طیف البرز
1401/01/14
فاقد اعتبار
دانلود / مشاهده
3 لیست قیمت رنگ کارن 1400/02/22 فاقد اعتبار دانلود  /  مشاهده
4 لیست قیمت محصولات رنگ کارن 1400/08/04 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده

 

شرکت رنگ کارن در زمینه تولید انواع رنگ های هنری و دکوراتیو مهارت به خصوصی دارد و جزو برند های معروف میباشد. این شرکت به تازگی اقدام به تولید محصولات جدید مانند رنگ صدفی هنری با بالاترین کیفیت نسبت به رقبا و همچنین رنگ سورفیس در رنگبندی مختلف (36 طیف رنگبندی) کرده است. که تاکنون محبوبیت زیادی در بازار و بین طراحان و هنرمندان پیدا کرده است.

رنگ چوب کارن

یکی دیگر از محصولات شرکت کارن طیف البرز تولید انواع رنگ های چوب میباشد که شما میتوانید این محصولات را به صورت عمده یا خرده از گروه پخش رنگ و چسب محمدی با بهترین و ناتزلترین قیمت بازار تهیه کنید. لازم به ذکر است که محصولات تولیدی این شرکت همچون رنگ چوب کارن پایه آب هستند. همچنین در صورتی که خرید شما به صورت عمده باشد خرید شما با تخفیف اعلام میشود.

توضیحات تکمیلی:

این شرکت مهارت خاصی در تولین انواع رنگ اکریلیک دارد که آنها را میتوانید با نام رنگ اکرلیک کارن تهیه کنید. یکی از ویژگی های باز رنگ های اکریلیک غلظت مناسب، چسبندگی مناسب و پوشش بالای آن است که شما میتوانید تمامی این ویژگی ها ر در رنگ اکریلیک کارن مشاهده کنید. البته شرکت های دیگری همچون رنگ الوان نیز جزو برندهایی میباشد که این چنین ویژگی ها را در محصولات خود حفظ میکند.

در صورتی که شما نیاز به رنگ اکریلیک نما دارید اما تمایل به خرید از برند رنگ کلرا دارید نیز میتوانید از مجموعه پخش رنگ و چسب محمدی با تخفیف خریداری کنید. مجموعه ی ما نماینده محصولات کارن در استان البرز میباشد و همچنین شما میتوانید انواع محصولات این شرکت را به صورت ارسال رایگان درب مغازه در کرج و همچنین ارسال رایگان تا باربری برای شهرستان ها دریافت کنید.

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *