لیست قیمت بتونه سنگی آرکو (جدیدترین) و خرید محصولات آرکو

جدید ترین لیست قیمت آرکو و بتونه سنگی آرکو

جدید ترین لیست قیمت آرکو و بتونه سنگی آرکو


4.6
(17)

این صفحه جهت درج جدید ترین لیست قیمت محصولات رنگ و رزین آرکو طراحی شده است. شما میتوانید آخرین لیست قیمت موجود از محصولات بتونه سنگی آرکو را به صورت لحظه ای مشاهده و  انلود کنید. همچنین جهت آشنایی شما با محصولات این شرکت و خود کارخانه توضیحاتی نیز قرار داده شده است.

لیست قیمت بتونه سنگی آرکو

لیست قیمت زیر از محصولات آرکو در مورخ 1401/04/01 در سایت قرار داده شده است. و کاملا بروز میباشد. تمامی لیست قیمت های ما قبل این لیست فاقد اعتبار بوده و به این معنی هست که ملاک فروش و خرید بتونه سنگی آرکو طبق لیست قیمت زیر میباشد.

 

 

لیست قیمت محصولات آرکو مورخ 01-04-1401 صفحه4

 

 

لیست قیمت محصولات آرکو مورخ 01-04-1401 صفحه1

 

 

لیست قیمت محصولات آرکو مورخ 01-04-1401 صفحه2

 

 

لیست قیمت محصولات آرکو مورخ 01-04-1401 صفحه5

 

جهت دریافت لیست قیمت صنایع رنگ و رزین آرکو به صورت فایل FDF با لینک مستقیم میتوانید از لینک زیر جهت دریافت استفاده کنید.

دانلود لیست قیمت آرکو (PDF)

 

درباره صنایع رنگ و رزین آرکو

شرکت صنایع رنگ و رزین آرکو در سال ۱۳۶۶ تاسیس گردید و بعنوان اولین کارخانه سازنده رنگ استاندارد اتومبیلی در شمالغرب کشور فعالیت خود را آغاز نمود.
این شرکت هم اکنون با تولید اولین بتونه سنگی استاندارد در ایران رقیبی جدی برای محصولات مشابه خارجی می باشد و با تولید پوششهای تعمیری اتومبیلی (انواع بتونه، رنگ ، آستر ، لاک ، هاردنر و …) و رنگ های صنعتی ، توانسته بازار داخلی کشور را تحت پوشش قرار دهد.
آزمایشگاههای کنترل کیفی و تحقیقاتی شرکت صنایع رنگ آرکو یکی از بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاههای رنگسازی در کشور بوده که با تکیه بر دانش فنی متخصصان مجرب و کارآزموده خود و همچنین با بهره گیری از تکنولوژی نوین و جدیدترین ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا، قادر به تولید انواع رنگها و پوششهای صنعتی و تخصصی می باشد.

شروع به فعالیت

صنایع رنگ و رزین آرکو طی تولید رنگ و بتونه سنگی و کلیه پوششهای اتومبیلی، در سال ۱۳۹۰ اقدام به ساخت واحد تولید رزین سازی خود نمود و با استفاده از متخصصان زبده ایرانی و تکنیک روز دنیا موفق به تولید انواع رزین های پلی استر غیر اشباع جهت ساخت انواع خمیر و بتونه سنگی و انواع رزین های اکریلیک پلی اورتان و رزین آلکیدی شد و توانست به خودکفایی کامل برسد و وابستگی خود را به کشورهای دیگر قطع نماید.

معرفی بتونه سنگی آرکو

در این تیزر رسمی از شرکت آرکو شما با انواع بتونه سنگی آرکو و محصولات تولیدی آن نیز آشنا میشوید و میتوانید نمای داخلی کارخانه را نیز مشاهده کنید. تمامی محصولات آرکو به تمام کشور و استان ها به صورت باربری و ارسال درب منزل انجام میشود.

 

محصولات تولیدی آرکو:

  • انواع بتونه سنگی
  • انواع رنگ ها (رنگ شاسی،روغنی،فوری،پلی اورتان)
  • انواع بتونه فوری
  • انواع آستر
  • انواع کیلر و هاردنر
  • و ….

معرفی محصولات آرکو :

بتــونه سنگــی آرکــو :

این محصول بر پایه رزین پلی استر غیر اشباع و مناسب با هر نوع شرایط آب و هوایی تولید شده است و دارای خاصیت انعطاف پذیری بالا، خشک شدن سریع، پرکنندگی خوب، کشش بسیار عالی که حفره ایجاد نمی کند و سنباده خوری بسیار راحتی داشته و در عین حال مقاومت بالایی دارد. این محصول قابل استفاده بر روی ورقه های آهن و گالوانیزه می باشد. زمان خشک شدن: 20 دقیقه  در دمای 20 درجه سانتیگراد.

مشاهده لیست قیمت تینر بیات یا خرید انواع تینر فروی از پخش رنگ و چسب محمدی.


بتـــونه سنگــی آرکــو طلایی :

این بتونه بر پایه رزین غیر اشباع تهیه شده و فرمول ویژه آن سبب شده تا این بتونه در هر نوع آب و هوایی قابل استفاده باشد. از جمله مزایای دیگر این بتونه می توان به خشک شدن سریع، لیسه کشی روان و سمباده خوری عالی اشاره نمود. همچنین این بتونه 10 دقیقه پس از ژل تایم چسبندگی فوق العاده ای داشته و سمباده خوری در دو حالت خشک و آبی امکان پذیر می باشد. از مزیت برتر  آن استفاده در قطعات  گالوانیزه و U.P.V.C می باشد که پس ازسمباده خوری  نیاز به بتونه فوری و آستر نمی باشد  و  رنگ نهایی اسپری می شود.

بتــونه سنگــی پلــی زد :

این بتونه بر پایه رزین پلی استر بوده.علی رغم قیمت پایین این محصول، از کیفیت عالی برخوردار می باشد. خشک شدن سریع،  سمباده خوری آسان و پر کنندگی مناسب از ویژگی های دیگر این محصول می باشد.

بتونه سنگی پلی کیم :

این بتونه بر پایه رزین پلی استر بوده. خشک شدن سریع و کیفیت عالی در عین حال سمباده خوری روان و راحت از مزایای این محصول می باشد. مهمترین ویژگی این محصول پرکنندگی عالی آن است.

بتونه سنگی پلی نوی کو :

این بتونه بر پایه رزین پلی استر بوده. خشک شدن سریع و کیفیت عالی و در عین حال سمباده خوری روان و راحت  و  پرکنندگی عالی مهمترین ویژگی آن می باشد و از نظر قیمت مقرون به صرفه است .
اندازه بسته بندی : 450 گرم  – 950 گرم – 1750گرم

بتــونه سنگــی پلــی وان :

این محصول برپایه رزین پلی استر غیر اشباع تولید شده. و برای هرنوع آب وهوایی فرموله شده است.  از خصوصیات بارز این بتونه پرکنندگی بالا ، انعطاف پذیری خوب ، سمباده خوری آسان، مقاومت مکانیکی بالا و کشش عالی  بوده. و همانند بتونه سنگی آرکو در هنگام لیسه کشی حفره ایجاد نمی کند .
اندازه بسته بندی : 950 گرمی  – 7 /1 کیلوگرمی – 7 /2  کیلوگرمی

بتــــونه سنگــی سوپـــر آرکـــو :

بتونه سنگی سوپر آرکو از محصولات بی نظیر صنایع رنگ آرکو میباشد. که حاصل سالها تجربه و تحقیق در زمینه بتونه های سنگی پلی استری میباشد. این محصول نیز بر پایه رزین پلی استر غیر اشباع تولید شده است. که ویژگی بارز این محصول دو کاره بودن آن است بدین معنی که می تواند بجای بتونه فوری هم استفاده  شود و سطح مورد نظر را پوششی بسیار صاف بخشیده و آماده آستر کند. علاوه بر این دارای خاصیت انعطاف پذیری بسیاربالا، خشک شدن سریع، پرکنندگی خوب، کشش بسیار عالی و سنباده خوری بسیار راحت و روان بوده. و در عین حال بسیارمقاوم است. این محصول قابل استفاده بر روی ورقه های آهن و گالوانیزه  و  U.P.V.C  می باشد، که پس ازسمباده خوری  نیاز به بتونه فوری و آستر نبوده  و  رنگ نهایی اسپری می شود.
اندازه بسته بندی : 450 گرم – 950 گرم – 1/7 کیلوگرم  – 2/7 کیلوگرم – 3/7 کیلوگرم

بـــتونه فایـــبرگلاس :

این بتونه با الیاف شیشه تقویت شده وبخاطر داشتن این الیاف از قدرت پرکنندگی و نفوذپذیری بیشتر و مقاومت مکانیکی بالایی برخوردار است. قابلیت استفاده روی تمامی سطوح فلزی و پلاستیکی  را دارد و بهترین محصول برای بازسازی سطوح فرسوده می باشد.
اندازه بسته بندی :450 گرم  – 900 گرم – 1/7کیلوگرم  –  2/7 کیلوگرم  –   3/7 کیلوگرم

ارسال بار محصولات آرکو

بتـونـه فـوری آرکـو :

این محصول بر پایه رزین نیترو سلولز بوده. و ویژگی های این محصول لیسه کشی عالی ، چسبندگی مناسب، انعطاف پذیری بالا و خشک شدن سریع می باشد. به طوریکه سمباده خوری بتونه پس از 2 ساعت روان و آسان خواهد بود.

بتونــه فـوری پلـی وان :

این محصول بر پایه رزین نیترو سلولز بوده. و ویژگی های این محصول لیسه کشی عالی ، چسبندگی مناسب، انعطاف پذیری بالا و خشک شدن سریع می باشد. به طوریکه سمباده خوری بتونه پس از 2 ساعت روان و آسان خواهد بود.

صادرات

با توجه به استقبال کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) نظیر روسیه، قزاقستان، جمهوری داغستان، قرقیزستان، ترکمنستان، آذربایجان، گرجستان، تاجیکستان و استانهای جنوبی  روسیه از محصولات شرکت صنایع رنگ آرکو، این شرکت در صدد برآمد تا دفتر مرکزی خود را در شهر آلماتی قزاقستان تاسیس نماید. همچنین فعالیت صادراتی آرکو به کشورهای نامبرده محدود نبوده و در حال حاضر به کشور های امارات متحده عربی، یمن، عمان، عراق و آفریقای جنوبی نیز گسترش یافته است.
این شرکت با داشتن گواهینامه های استاندارد اروپایی از لحاظ کیفیت و قیمت، توانایی صادرات و رقابت با انواع  محصولات اروپایی را دارد.

 

لیست قیمت های قدیمی آرکو :

ردیف لیست قیمت تاریخ درجه اعتبار دانلود
1 لیست قیمت محصولات رنگ آرکو
1400/12/12
فاقد اعتبار
دانلود / مشاهده
2 لیست قیمت شرکت آرکو
1400/04/20
فاقد اعتبار
دانلود / مشاهده
3 لیست قیمت شرکت رنگ و رزین آرکو 1399/08/22 فاقد اعتبار دانلود / مشاهده
4 لیست قیمت شرکت رنگ و رزین آرکو 1399/06/22 فاقد اعتبار  دانلود / مشاهده
5 لیست قیمت شرکت رنگ و رزین آرکو 1398/04/10 فاقد اعتبار  دانلود / مشاهده
6 لیست قیمت شرکت رنگ و رزین آرکو  – فاقد اعتبار  دانلود / مشاهده

 

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *