چسب جلاسنج – لیست قیمت شرکت جلاسنج (Jalasanj)

جلاسنج - لیست قیمت محصولات چسب جلاسنج

جلاسنج - لیست قیمت محصولات چسب جلاسنج


4.3
(60)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

این صفحه جهت درج آخرین و بروز ترین لیست قیمت جلاسنج طراحی شده است که به صورت لحظه ای شما میتوانید تغییرات آن را مشاهده کنید. شرکت جلاسنج یکی از مطرح ترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید انواع چسب، پولیش و بتونه با برترین کیفیت میباشد.  ارسال تمامی محصولات برند جلاسنج توسط پخش رنگ و چسب محمدی به تمام نقاط ایران انجام میشود.

[/vc_column_text][vc_message message_box_style=”solid” message_box_color=”sky”]پخش رنگ و چسب محمدی عاملیت فروش تمامی محصولات جلاسنج در ایران میباشد.[/vc_message][cz_gap height=”10px” height_tablet=”10px” height_mobile=”20px”][vc_column_text]

لیست قیمت جلاسنج

لیست قیمت محصولات چسب جلاسنج در تاریخ 1401/09/20 بروز شده است و شما میتوانید از آخرین تغییرات اعمال شده مطلع شوید. برای خرید چسب‌های این شرکت میتوانید با واحد های فروش در تماس باشید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

ردیفنام محصولقیمت (ریال)
1پولیش اتومبیل 700گرمی (نرم و زبر)926500
2پولیش اتومبیل 300گرمی (نرم و زبر)512300
3پولیش اتومبیل 170گرمی (نرم و زبر)307380
4پولیش واکس 300گرمی688880
5پولیش واکس 150گرمی414200
6پولیش فلزات 44گرمی112815
7چسب سنگ 900گرمی1362500
8چسب سنگ 225گرمی457800
9چسب سنگ لایت 900گرمی1002800
10هاردنر چسب سنگ 20گرمی250700
11چسب دوقلو معمولی 18گرمی188025
12چسب دوقلو شفاف 16گرمی231625
13میل پوکس آرام خشک (120گرمی)376050
14میل پوکس سریع خشک (120گرمی)539005
15میل پوکس آرام خشک متوسط (50گرمی)204375
16خمیر میل پوکس کیلویی فشارقوی1880250
17چسب 123 جلافیکس 400میل آبی791994
18چسب 123 جلافیکس 200میل قرمز348800

[/vc_column_text][cz_gap height=”10px” height_tablet=”10px” height_mobile=”20px”][vc_column_text]

درباره شرکت جلاسنج

شرکت جلاسنج در سال ۱۳۵۸ هجری شمسی توسط مالک و مدیرعامل فعلی آقای کاظم نوارچی تاسیس شد و فعالیت خود را با اولین محصول خود با نام براق کننده فلزات در کارگاهی کوچک آغاز نمود که از همان زمان مورد استقبال قرار گرفته و با نام جلاسنج نیز شناخته شد, همچنین محصولات دیگر خود را از جمله انواعپولیش های اتومبیل و چسب های خانکی و صنعتی و انواع بتونه به محصولات خود افزود که امروزه هر یک از آنها جایگاه ویژه ای در بازار داخلی و صادراتی پیدا کرده اند.

 

محصولات

 

براق کننده فلزات (پولیش فلزات)

پولیش فلزات این شرکت یک ماده براق کننده میباشد که بوسیله مالش توسط پنبه بر روی هر فلزی آن را براق و درخشنده میکند و زیبایی آن را 100 چندان میکند. پولیش فلزات عمل براق کردن را با سایش ظریف لایه سطحی فلز انجام میدهید و به همین ترتیب باعث نمایان شدن سطح نو و تمیز فلز میگردد.

پولیش فلزات نه تنها برای پرداخت و براق کردن کلیه فلزات مناسب و عالی میباشد بلکه به عنوان خش بردار سی دی و همچنین جهت چرک برداری کلیه سطوح رنگ شده و پلاستیکی لوازم خانگی مانند بدنه مونیتور کامپیوتر نیز کاربرد فراوان دارد.

 

چسب دوقلو شفاف

چسب دوقلو فشار قوی شفاف یک چسب دوجزئی بر پایه اپوکسی پلی آمید میباشد که در دنیا به عنوان قویترین چسب ها شناخته شده است و در 5 دقیقه‌ خشک میشود!! این چسب دارای قدرت فوق العاده و سرعت گیرایی بالا میباشد و مقاوت فوق العاده ای در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارد. این چسب کاملا شفاف بوده و برای چسباندن قطعات شفاف مانند ظروف چینی و غیره بسیار مناسب میباشد.

چسب دوقلوی شفاف پس از سخت شدن به هیچ عنوان تغییر حجم و رنگ نمیدهد و عمر آن هیچ گاه به پایان نمیرسد. چسب دوقلوی 5 دقیقه ای شفاف جلاسنج در دو جزء A و B عرضه میشود و برای مصرف کافیست از هر دو قسمت به مقدارهای مساوی (حجمی یا وزنی) با یکدیگر مخلوط کرده و در مدت زمان 5 دقیقه آن را به مصرف برسانید.

 

لیست قیمت جلاسنج مورخ 20-09-1401

شما میتوانید با استفاده از دکمه ی زیر با لینک مستیم و سرعت بالا اقدام به دانلود لیست قیمت محصولات چسب جلاسنج نمایید.

 

دانلود لیست قیمت چسب جلاسنج (PDF)

 

چسب سنگ جلاسنج

چسب سنگ جلاسنج یک چسب دوجزئی بر پایه پلی استر میباشد که جهت چسباندن کلیه قطعات سنگی در صنایع، منازل و ساختمان سازی و نماکاری مورد استفاده قرار میگیرد.
این چسب سنگ در میان گروه مصرف کنندگان خود به دلیل داشتن زمان خشک شدن مناسب در فصول مختلف سال دارای محبوبیت بالایی میباشد به اضافه این که قدرت و استحکام نهایی آن بسیار بالا بوده و از کیفیت ظاهری و داخلی بالایی برخوردار میباشد.

چسب سنگ مقاومت خوبی در آب دارد و سرما و گرمای هوا و گذشت زمان تاثیری بر مقاومت آن ندارد. تغییر حجم چسب سنگ آنقدر ناچیز و نامحسوس میباشد که در مصارف صنعتی جایگاه خاصی پیدا کرده است و صنعتگران جهت پر کردن منافذ قطعات و مدل سازی و غیره از این چسب بهره میبرند.

[/vc_column_text][vc_message message_box_style=”solid” message_box_color=”pink”]از آخرین تغییرات قیمت چسب چوب شمال بی خبر نباش! (کلیک کن)[/vc_message][vc_column_text]

 

جلافیکس (چسب 123)

جلافیکس  یک چسب فوری قطره ای بر پایه سیانوآکریلات میباشد که به چسب 123 معروف است. این چسب که یک محصول نو در دنیای چسب میباشد به تازگی توسط شرکت جلاسنج درحال تولید میباشد.

این چسب همچنین در بازار با نام های مختلفی از جمله “چسب ام دی اف MDF جلاسنج” و “چسب همه کاره جلاسنج” و“چسب قطره ای فوری جلاسنج” و… شناخته شده است که همگی این نامها نهایتا یک محصول میباشند.
جلافیکس دارای دو جزء میباشد که شامل چسب و شتاب دهنده (اکتیواتور) میباشد و به محض برخورد این دو ماده با یکدیگر, چسب در مدت زمان کمتر از 5ثانیه خشک خواهد شد.

 

پولیش اتومبیل نرم و زبر

پولیش اتومبیل نرم (سفید) و  پولیش اتومبیل زبر (قرمز)دو پولیش خالص و بدون سیلیکون میباشد.

که جهت پرداخت کردن و براق کردن سطح رنگ بدنه خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. پولیش اتومبیل نرم همچنین جهت رفع خراشها و خطوط سطحی رنگ ماشین و ماتی رنگ و همچنین ترمیم بخشهای آسیب دیده رنگ مورد استفاده قرار میگیرد.

همچنین جهت پاک کردن لکه های قیر در قسمت های اطراف گلگیر و رکاب خودرو میتوان از این پولیش استفاده نمود. پولیش اتومبیل نرم با دانه بندی مناسب خود میتواند به عنوان پولیش نهایی پس از استفاده از پولیش زبر و یا پوستاب مورد استفاده قرار گیرد.
این پولیش دارای چربی کنترل شده میباشد و پس از استفاده فیلم محافظی را ایجاد میکند که از سطح رنگ خودرو در مقابل اشعه خورشید محافظت کرده در حالی که هیچ چربی از خود باقی نمیگذارد.

[/vc_column_text][vc_column_text]

پولیش واکس اتومبیل

پولیش واکس نوعی پولیش با خاصیت براق کنندگی سیلیکونی میباشد که که در عین عمل پولیش کاری عالی، سطح رنگ خودرو را همانند یک بدنه واکس شده درخشان و براق میکند در حالی که هیچ چربی روی بدنه دیده نمیشود؛ و نیازی به ایجاد چربی توسط واکس نخواهد بود. استفاده از پولیش واکس جلاسنج باعث ایجاد فیلم محافظ نیز میشود که سطح بدنه خودرو را از زیانهای ناشی از اشعه نور خورشید در امان قرار میدهد.

  • سطح بدنه خودرو پس از استفاده از پولیش واکس درخشندگی بسیار بالا و خیره کننده ای دارد
  • لایه محافظ ایجاد میشود
  • قطرات باران از بدنه خارج میشوند

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message message_box_style=”solid” message_box_color=”purple”]مشاهده جدید ترین لیست قیمت چسب پارس و چسب 8888 پارس به صورت مستقیم[/vc_message][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][vc_column_text el_id=”list”]

آرشیو لیست قیمت شرکت جلاسنج

تمامی لیست قیمت های درج شده در زیر فاقد اعتبار هستند و صرفا جهت اطلاع شما در سایت قرار داده شده اند. شما میتوانید برای مشاهده جدید ترین لیست قیمت به ابتدای صفحه مراجعه کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *