رنگ سحر – جدیدترین لیست قیمت رنگ سحر

جدیدترین لیست قیمت محصولات رنگ سحر

جدیدترین لیست قیمت محصولات رنگ سحر


3.8
(80)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

این صفحه جهت درج جدیدترین لیست قیمت رنگ سحر و اطلاعیه آخرین تغییرات در این شرکت طراحی شده که شما میتوانید آخرین تغییرات و اطلاعیه در مورد محصولات رنگ سحر را با خبر شوید. همچنین اطلاعاتی در مورد محصولات و کارخانه رنگ سحر و بیوگرافی آن قرارداده شده است که میتوانید مشاهده نمایید.

لیست قیمت رنگ سحر

لیست قیمت رنگ سحر در مورخ 1402/02/17 در سایت منتشر شده است و کاملا بروز میباشد. تمامی لیست قیمت های ماقبل این لیست فاقد اعتبار بوده و ملاک فروش و خرید رنگ سحر بر اساس لیست قیمت درج شده در زیر میباشد.

 

لیست قیمت رنگ سحر مورخ 17-02-1402 صفحه1

 

لیست قیمت رنگ سحر مورخ 17-02-1402 صفحه2

 

 

لیست قیمت رنگ سحر مورخ 17-02-1402 صفحه3

 

 

لیست قیمت رنگ سحر مورخ 17-02-1402 صفحه4

 

 

لیست قیمت رنگ سحر مورخ 17-02-1402 صفحه5

 

همچنین اگر مایل به دانلود یک جا لیست قیمت های فوق به صورت فایل PDF هستید میتوانید از لینک زیر اقدام به دانلود نمایید.

دانلود لیست قیمت رنگ سحر (PDF)

[/vc_column_text][cz_gap height=”20px”][vc_column_text]

درباره رنگ سحر :

شرکت مجتمع صنایع رنگ سحر (سهامی خاص) فعالیت خود را از سال ۱۳۶۵ در زمینه تولید وساخت انواع رنگهای ساختمانی و صنعتی آغاز نمود، با توجه به شرایط حا کم بر کشور، در آن دوره، ( نظیر جنگ تحمیلی و تبعات آن) و حتی سالها پس از آن، مدیران جوان شرکت مصمم گردیدند تا همه توان خود را در جهت نیل به اهداف عالیه شرکت که همانا، تولید محصولات با کیفیت مطلوب مطابق با الزاما ت استاندارد ملی و نیازهای بازار، و جلب رضایت مشتریان خود، به کار گیرند که خوشبختانه تا کنون نیز، با اتکا به نیروی لایزال الهی و تلاشهای مستمر، موفق گردیدند.

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”alert-danger” icon_fontawesome=”fas fa-bars”]از آخرین تغییرات لیست قیمت رنگ هاویلوکس بی خبر نمونی![/vc_message][cz_gap height=”20px”][vc_column_text]

در توسعه این صنعت گام های موثری برداشته و جایگاه مناسبی را در صنعت رنگ کشور و حتی در زمینه صادرات رنگ به کشور رومانی (در یک دوره چند ساله) کسب نمایند.

از آنجائیکه مدیران شرکت، مشتریان خود را سرمایه های اصلی شرکت میدانند، پیوسته کوشش نموده اند تا جهت رفع نیازهای آنان، ضمن بالا نگه داشتن سطح کیفی محصولات موفق به جلب رضایت و اعتماد مشتریان در این صنعت گردیدند، حتی در مراحل مختلف نوسانا ت نرخی بازار، متحمل پرداخت ما به التفاوت ریالی گردیدند تا فشار مالی کمتری بر مشتریان وارد آید.

همچنین مسأله کارآفرینی و ایجاد اشتغال و جذب نیروهای متخصص و تربیت نیروهای جوان نیز همیشه مورد توجه خاص مدیران شرکت قرار داشته و دارد.

[/vc_column_text][cz_gap height=”20px”][vc_single_image image=”3816″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_shadow” onclick=”zoom” title=”کاتالوگ رنگ سحر”][vc_single_image image=”3817″ img_size=”large” alignment=”center” onclick=”zoom” title=”کاتالوگ رنگ سحر”][cz_gap height=”20px”][vc_column_text]

افتخارات :

همچنین توجه و رعایت کلیه قوانین وضع شده از سوی وزارت کار و صنایع از دیگر برنامه های مد
نظر مدیریت شرکت بوده .چنانچه انتخاب شرکت رنگ سحر در سال ۱۳۷۵ از سوی وزارت صنایع ، به عنوان واحد کارآفرین:

  1. انتخاب مدیریت شرکت به عنوان مدیر نمونه و دریافت تندیس تقدیر در امر فرهنگ و صنعت از سوی وزارتخانه های کار و صنایع در سالهای ۱۳۸۱ و ۱۳۸۲.
  2. دریافت تقدیرنامه از اداره کار و امور اجتماعی استان البرز مبنی بر قدردانی از مدیریت شرکت بابت حسن اجرای قوانین و مقررات کار و پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل در سال ۱۳۸۹.
  3. دریافت تندیس بهترین برند خاورمیانه از سوئیس.
  4. دریافت تندیس دیموند در جشنواره مدیریت توزیع و پخش در سالهای ۱۳۸۸ و ۱۳۹۰ ، ره آورد این تلاش پیگیر بوده است.

 

استاندارد ها :

داشتن نشان استاندارد ملی برای محصولات، دریافت استاندارد بین المللی ISO از سال ۱۳۷۷ که هر ساله توسط شرکت DNV مورد ارزیابی و کنترل قرار می گیرد.نیز، از دیگر موفقیت های شرکت به شمار میرود. هم اکنون با تقویت و گسترش واحد R&D (تحقیق و توسعه) این شرکت قادر است همگام با جدیدترین تکنیک های روز دنیا، ضمن حفظ کیفیت محصولات خود، علاوه بر تولید کلیه رنگهای صنعتی، ساختمانی، اسپری و اسپری چسب، پاسخ گوی نیازهای مشتریان طبق سفارشات خاص نیز باشد.

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”alert-danger” icon_fontawesome=”fas fa-bars”]از آخرین تغییرات لیست قیمت رنگ الوان بی خبر نمونی![/vc_message][cz_gap][vc_column_text]

رنگ سحر نامی مطمئن در صنایع رنگسازی

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_gap height=”20px”][vc_column_text]

تضمین کیفیت از نمایندگی پخش رنگ سحر :

رنگ سحر اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO 9001-2008 در صنایع رنگسازی. تضمین کیفیت (Quality) روشی است برای سنجش وضعیت محصول با وضعیت از پیش تعریف شده و یا استاندارد های متداول محیط توسعه. در این عمل ، با تهیه برنامه های تست و کنترل (Test Plan)، این عمل در انتهای هر مرحله از دوره زندگی محصول انجام شده و در نهایت نیز، ضمن کنترل، شماره نسخه تعیین شده و دارای کد (Version) می گردد.

سپس قابل خروج از سازمان می باشد. این روال دارای متدها و روشهای مدرن خاص خود بوده و به مرور زمان، توسط تحقیقات آکادمیک انجام شده در دنیا، تکمیل می گردد. این گونه خدمات بعنوان جزئی جدا نشدنی از چرخه تولید سیستم شده و بیشتر شرکتها، مجبور به استفاده از این روش و یا مشابه آن می باشند.

 

مدیریت :

سیتسم های گوناگونی برای مدیریت کیفیت ابداع گردیده است مانند Kaizen و ۶ sigma و ..

اما آنچه که امروزه بیش از سایر سیستم ها قابل عنایت است :

سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 است که در عین سادگی و قابل فهم بودن قابلیت اجراء در تمامی ارگان ها، کارخانجات، شرکت ها و مؤ سسات را داشته، بین المللی بوده و با ارائه اصول و الزامات این سیستم را به خوبی معرفی و کنترل مینماید و با مقررات و اصول و الزامات خود تمام مسیر و فرایند تولید محصول یا خدمت را تحت کنترل گرفته و از بروز نواقصی که منجر به ارائه خدمت و یا محصول نامطمئن میگردد ممانعت به عمل می آورد.

 

استاندارد های رنگ سحر:

کسب استاندارد معتبر ISO 9001-2000 در زمینه مدیریت تضمین کیفیت به عنوان اولین واحد تولید کننده رنگهای صنعتی و ساختمانی در مردادماه ۱۳۷۶ علاوه بر دریافت امتیاز علامت استاندارد و نشانه مرغوبیت کالا، ارمغان دیگری برای مصرف کنندگان و مشتریان فراوردهای رنگ سحر و پرسنل زحمتکش و دلسوز ومدیران شرکت بود.

از آن سال تا کنون ، شرکت بین المللی DNV با ممیزی های دوره ای خود ، پایبندی این شرکت به مشتری مداری و ارتقاء سیستم مدیریت تضمین کیفیت را، کنترل و راستی آزمایی نموده و حقانیت اهداف شرکت را تایید نموده است.

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”alert-danger” icon_fontawesome=””]از آخرین تغییرات لیست قیمت رنگ هادی (هادی رنگ) با خبر باش! گرون نخری![/vc_message][cz_gap height=”20px”][vc_column_text]

از دیگر گواهینامه های کیفیتی این شرکت می توان به اخذ نشان استاندارد ایران نیز اشاره کرد.

 

تحقیق و توسعه :

واحد تحقیق و توسعه به عنوان متولی انجام طرح‌های تحقیقاتی فعالیت دامنه‌داری را در راستای ارتقاء سطح دانش و فنآوری و کاهش فاصله آن با رقبا دردست انجام دارد. واحد تحقیق و توسعه در راستای استراتژیهای کلی شرکت و توسعه و بهینه سازی امور در شرکت مجتمع صنایع رنگ سحر اهداف زیر را پیگیری می کند :
  • اجرا و مستند سازی کارهای مبتنی بر تحقیق و توسعه ،شامل جستجو و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز
    در زمینه تولید و نمونه سازی و گرفتن تا ئیدیه های لازم جهت محصولات جدید.
  • سازماندهی پروژه های تحقیقاتی مبتنی بر استراتژیهای شرکت.
  • تحقیق و بررسی در مورد بهینه سازی محصولات تولیدی.
    امکان سنجی پروژه های جدید و سر پرستی تیم امکان سنجی.
  • انجام تحقیقات توسعه ای در زمینه کاهش ضایعات و جایگزینی مواد.
    همکاری با سایر موسسات علمی و پژوهشی.
  • بررسی منابع و گرایشات بازارهای داخلی و خارجی.
    شرکت فعال در همایشهای تخصصی .
  • همکاری با موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی.
  • بررسی فنی سیستمهای جدید تولید انواع رنگ .
  • توسعه تولید و مصرف رنگ های پایه آب

اولین دارنده گواهینامه بین المللی سیستم های کیفیت ISO 9001:2008 در صنایع رنگسازی

[/vc_column_text][vc_column_text]

صحبت های مدیر عامل :

[/vc_column_text][vc_column_text]

آرشیو لیست قیمت های قدیمی رنگ سحر

توجه : لیست قیمت های زیر از شرکت رنگسازی سحر منقضی شده است و فاقد اعتبار میباشد. لطفا جهت خرید یا فروش به جدیدترین لیست قیمت رنگ سحر در بالای همین صفحه مراجعه کنید.دلیل قرار دادن لیست های زیر آگاهی و اطلاع شما میباشد.

ردیف منقضی شده لیست قیمت تاریخ دریافت
1
بله لیست قیمت رنگ سحر اسفند 1400
1400/12/12
دانلود / مشاهده
2
بله لیست قیمت رنگ سحر آذر ماه 1400
1400/09/05
دانلود / مشاهده
3 بله لیست قیمت رنگ سحر شهریور 1400 1400/06/15 دانلود / مشاهده
4 بله لیست قیمت رنگ سحر 1399/07/04 دانلود / مشاهده
5 بله لیست قیمت رنگ سحر 1400/02/12 دانلود / مشاهده

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

4 دیدگاه

  • comسلام کاشکی میشد قیمتها به روز بود من اصفهان رنگ فروشی دارم و احتیاج به لیست قیمت روز جهت خرید دارم

    • درود بر شما , به زودی نسخه ای از سایت رونمایی میشود که تمامی قیمت ها بروز خواهند بود . با توجه به بازار این روزا امکان ثبت روز به روز قیمت ها در این نسخه از سایت مقدور نمیباشد که تا روز های آینده درست میشه .

  • سلام من می‌خوام رنگ فروشی بزنم می‌خوام ببینم نمایندگی رنگ سحر رو باید از کجا بگیرم

    • سلام همکار گرامی، جهت اخذ نمایندگی مستقیما با شرکت تولید کننده بایستی در ارتباط باشید. ولی در صورت نیاز میتوانید محصولات رنگ سحر را نیز لز مجموعه پخش رنگ محمدی نیز تهیه بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *