لیست قیمت پوساب های ثایت ایتالیا


2.3
(3)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]پوستاب های (پوستاپ) ایتالیایی مارک سایت (sait) وارداتی در انواع و شماره های مختلف دارای برگه های پشت زرد ، زیتونی و آبی . این پوستاب ها دارای رول و سمباده های مخصوص نقاشی نیز میباشند .

 

 

شرکت ثایت ( Sait  )در سال ۱۹۵۳ درایتالیا تاسیس گردید، این شرکت امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنباده در جهان می باشد که تولید انواع ابزار های سایش و برش از جمله انواع …….

در باره شرکت سایت :

شرکت سایت در سال ۱۹۵۳ درایتالیا تاسیس گردید، این شرکت امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنباده در جهان می باشد که تولید انواع ابزار های سایش و برش از جمله انواع سنباده های پوساب و رول را برای سرارسر جهان انجام میدهد. شرکت ثایت عضو فدراسیون های : FEPA ( فدراسیون اروپایی تولید سنباده )، مستقر در فرانسه و همچنین OSA ( سازمان ایمنی ساخت مواد سنباده )، مستقر در آلمان است، این موضوع تضمین می کند که محصولات SAIT به طور مداوم با بالاترین استانداردهای صنعتی ساخته شده است. تمام محصولات شرکت سایت به منظور تضمین ایمنی، پس از تولید وارد بخش کنترل کیفیت میشود ، این فرآیند توسط ISO 9001 که مجوز رسمی شرکت SAIT می باشد تایید شده است.

 

این لیست قیمت برای فروردین ۹۷ می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message message_box_color=”alert-danger”]متاسفانه لیست قیمت جدید از این محصول موجود نمی باشد![/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”ارسال لیست قیمت جدید” link=”url:https%3A%2F%2Fpm133.ir%2Fsend-your-list%2F|||”][/vc_column][/vc_row]

حتما برای اطلاع از جدید‌ترین تخفیف‌ها در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پخش رنگ و چسب محمدی عضو شوید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

بازخورد شما ارزشمند است

امتیاز شما برای ما مهم است

اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *